Done!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nu nog een passende foto in de OP voor deze TT
Daar kom ik liever niet aan, van mij mag die er ook wel uitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Top! Alleen kan die winterafbeelding er wel uit dan toch?
Ja ben dan ook altijd bang dat ik het weer verpest.....quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kom ik liever niet aan, van mij mag die er ook wel uit
Is van Cor en Donquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah toevallig kreeg ik van de week net zo'n foto van mn dochter
Als ik me mag bemoeien, zou ik een gelijkaardige zoeken alleen dan van de zomer, als die er eerst stond.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien idee op de UI's in de onderste plaatje te zetten, als iemand dat wil doen @:suzi1 @:Superbadeendje?
Weet niet of die er is..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik me mag bemoeien, zou ik een gelijkaardige zoeken alleen dan van de zomer, als die er eerst stond.
wel ergens andersquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is van Cor en Don
Oh dat is wel toevallig dan, dus ze is lekker op vakantie?
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zoiets.
Dan kun je UI's op de ligbedden doen, achter de ramen, in het zwembad... etc
[ afbeelding ]
Zou goed kunnenquote:
Zeer aangenaamquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou goed kunnenIk ben ook nog niet zo lang in deze SC.
Had jou onlangs wel zien posten, maar toen ging ik net naar bed. Aangenaam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |