Ik vroeg mee ff af of ik nou zo'n bijzondere hammie heb
En anders meld ff wat jouw hamster zo bijzonder maakt. Want het zijn bijzondere knaagbeestjes Zekers
quote:Zo een heeft de mijne ook als ie in de woonkamer gaat lopen bij vriendlief. Maar ze kan niet zo goed sturen en botst zo tegen alles op
Op maandag 3 februari 2003 21:48 schreef Roderick het volgende:
die 'hammie' van mijn broertje eet volgens mij alles op wat los en vast zit..
maar het is nu al een autje geloof 3 jaar alleen heeft nu een gezwel, alleen ff ONTOPIC: nee we laten hem niet los lopen hij heeft wel een loopbol is een stuk fijliger en hij kan ook overal heen.
Ook komst ze de hele tijd vast/klem te zitten tussen ALLES.
quote:hahaha daat heb ik er een stuk of 7 van gehad, alleen die beesten n*uken als konijnen zeg! was er net weer 1 bevallen gingen ze weer :S was nog wel een moeder met haar zoontje
Op maandag 3 februari 2003 21:51 schreef Yalhambra het volgende:
cavia's zijn nog veel leukere beesten!!
quote:Wrom? onderbouw is
Op maandag 3 februari 2003 21:51 schreef Yalhambra het volgende:
cavia's zijn nog veel leukere beesten!!
- alle hamsters zijn overigens altijd teruggevonden, ook de repeat-offenders... en levend, niet in de katten uitwerpselen.
quote:Moest ik bij mijn hamster ook
Op maandag 3 februari 2003 22:01 schreef Roderick het volgende:[..]
bij cavia's moet je de nagels knippen en bij hamsters niet
quote:Stoer, had ie een rollator nodig
Op maandag 3 februari 2003 22:03 schreef TheGuru het volgende:[..]
Moest ik bij mijn hamster ook
maar die was hoogbejaard @ 6.5 jaar
Hmm, krijgen hammies ook grijze haren
quote:Het was een langharige... en hij kreeg zacht eten en hij had inderdaad op sommige plekke grijze haren! en die moesten we nog knippen ook anders werd het een rotzooi hehehe
Op maandag 3 februari 2003 22:17 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Stoer, had ie een rollator nodig
Hmm, krijgen hammies ook grijze haren
quote:Aahhhh, wat lief, ik hoop dat maxie ook zo oud wordt
Op maandag 3 februari 2003 22:25 schreef TheGuru het volgende:[..]
Het was een langharige... en hij kreeg zacht eten en hij had inderdaad op sommige plekke grijze haren! en die moesten we nog knippen ook anders werd het een rotzooi hehehe
quote:Ik hoop het ook voor je, het is best grappig... het was echt een "oudje", die een beetje waggelde en er stoffig uit zag
Op maandag 3 februari 2003 22:29 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Aahhhh, wat lief, ik hoop dat maxie ook zo oud wordt
quote:Klinkt als de mijne, die vind ook 9bijna0 alles goed. Bahalve natuurlijk als je hem loopt te kutten
Op maandag 3 februari 2003 22:30 schreef Sitethief het volgende:
Onze hamster kan je inderdaad gewoon door de kamer laten lopen, alleen eetbare dingen worden geproefd. Wat er zo speciaal is aan Goldy?? dat ie zo tam is dat ie echt niks erg vind al maak je hem midden op de dag wakker. verder is hij érg nieuwsgierig.
quote:Ik heb wel slechte ervaringen met russische dwerghamsters... we hebben er een aantal gehad en het waren bijna allemaal krengen. Erg leuk om naar te kijken maar voor de rest moest je bijna kevlar dragen om de kooi schoon te maken ofzo.
Op maandag 3 februari 2003 22:34 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Klinkt als de mijne, die vind ook 9bijna0 alles goed. Bahalve natuurlijk als je hem loopt te kutten
(He Blapiet) Hammies kunnen echt schatjes zijn.
Liet eerst in de zomer ook nog door de tuin heen lopen, maar ben daar mee gestopt, zag hamster op 1,5m hoogte al in de schutting klimmen, en ook nog tegenop de muur...
quote:WTF,.... vergeet niet waar je prcious hammie vandaan komt hè
Op maandag 3 februari 2003 22:34 schreef Stoei-poes het volgende:[..]
Klinkt als de mijne, die vind ook 9bijna0 alles goed. Bahalve natuurlijk als je hem loopt te kutten
(He Blapiet) Hammies kunnen echt schatjes zijn.
quote:dat weet ik ook inmiddels al
Op dinsdag 4 februari 2003 19:12 schreef Blapiet het volgende:[..]
WTF,.... vergeet niet waar je prcious hammie vandaan komt hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |