dan geloof ik jequote:
Pulp fictionquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef mangalie het volgende:
Welke film is Grace aan het vertellen?
Presentquote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Dit is om te kotzenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Dit is om te kotzenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga na de live wel even kijken daarquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Zegt toch genoeg over de fans... Tokkie niveauquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:14 schreef danilel het volgende:
Jep, zoals ik al eerder zei, toxic females die denken dat alles komt aanwaaien/hun gegeven moet worden. Helaas groot aandeel in de huidige maatschappij. Dat dit gedrag in BB beloont wordt is in, maar dan ook in en in triestquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg over de fans... Tokkie niveau
Idd heel triestquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:22 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jep, zoals ik al eerder zei, toxic females die denken dat alles komt aanwaaien/hun gegeven moet worden. Helaas groot aandeel in de huidige maatschappij. Dat dit gedrag in BB beloont wordt is in, maar dan ook in en in triest
Heb ik niet meegekregen, maar goed ik kan/wil ook niet 24/7 luisteren en kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Vanmiddag vertellen mensen hier hoe je meerdere keren op Kristof kunt stemmen en dat werd met gejuich ontvangen
waarom zou je meerdere keren op Kristoff willen stemmen? Die staat al in de finalequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Vanmiddag vertellen mensen hier hoe je meerdere keren op Kristof kunt stemmen en dat werd met gejuich ontvangen
quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Stemmen voor wat dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:25 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop