de baby van Grace, moet nog worden ingeleverdquote:
Klopt natuurlijk ook wat je zegt. Niet direct bij nagedacht van mij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het dat is. Deze poll is alleen gelinkt vanaf FOK!, en dat is natuurlijk voornamelijk een nederlands forum.
Dat hele stemmen is niet eerlijk. Sommigen hebben veel account aangemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Die aantallen. Daar klopt geen kut van
Dance with the wolves 😉quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar
NIce !quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
'Onze' poll is ook leuk om uitgesplitst per land te zien
[ afbeelding ]
Of Gone With The Windquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar
Zou ze die kennen ?quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:53 schreef Ireth het volgende:
De Febo heeft best wel humor![]()
[ afbeelding ]
Zo gaat het alle keren al........moet je morgen is kijken wat voor verschil er dan is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hele stemmen is niet eerlijk. Sommigen hebben veel account aangemaakt.
en ze zijn er nog trots op ook!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo gaat het alle keren al........moet je morgen is kijken wat voor verschil er dan is.
De stemmen uit Oostenrijk zijn nog niet binnen? :pquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
En die 2 kleine streepjes op die taart zijn 1x Duitsland, en 1x USA, allebei voor Salar
ik geloof je nietquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De stemmen uit Oostenrijk zijn nog niet binnen? :p
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het zaterdagavond waait wel, als ze door de poort gereden wordt in haar bed.
staat er geen kotsbakje naast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop