De volwassenen gaan nu stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel gaat in de poll op facebook het laatste half uur een stuk sneller omhoog dan Salar. Is het "valsspelen" begonnen?
Nee, 't is avond en dan komen die als mieren uit de grond om te leven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nawel gaat in de poll op facebook het laatste half uur een stuk sneller omhoog dan Salar. Is het "valsspelen" begonnen?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik stop ermee voor vandaagtot morgen
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik stop ermee voor vandaagtot morgen
Hoop Salar winnaar. Ben ook voor Kristof van in den beginne al. Maar Salar is mooi gegroeid in het spel. Een echte open speler.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:43 schreef odie22 het volgende:
Kris en de winnaar zijn aan het tafeltennissen
In belgië leeft BB echt niet hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
'Onze' poll is ook leuk om uitgesplitst per land te zien
[ afbeelding ]
alleen bij Nawel aanhangers zekerquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
In belgië leeft BB echt niet hoor.
Die aantallen. Daar klopt geen kut vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik weet niet zeker of het dat is. Deze poll is alleen gelinkt vanaf FOK!, en dat is natuurlijk voornamelijk een nederlands forum.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
In belgië leeft BB echt niet hoor.
verhoudingsgewijs meer belgen voor nawelquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
'Onze' poll is ook leuk om uitgesplitst per land te zien
[ afbeelding ]
als ze weer begint zet ik hem uitquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:47 schreef odie22 het volgende:
hopenlijk gaat grace niet the green mile zo vertellen, dan is ze om 6 uur nog niet klaar
Waar ik met verbijstering naar gekeken heb is het tellen van Nawel. Noway dat ze er zo dichtbij zat....ook toen ze haar familie hoorde is zij nooit door blijven tellen.....quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zus zag er beter uit dan Nawel zelf. Dus geen familie waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |