Ja ik had bijna mijn spreekwoordelijke schoen moeten opeten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, toch twee keer achter gekomen tegen een belachelijk slechte tegenstander!
En nu kon je mij uitlachen. Ook wel eens lekker, zo vaak komt dat niet voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik had bijna mijn spreekwoordelijke schoen moeten opeten.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nu kon je mij uitlachen. Ook wel eens lekker, zo vaak komt dat niet voor.
Ik snap niet waarom @Caland zo'n fan is van die familie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Die is er wel Kenneth maar dan zitten we weer tegen zo'n godvergeten Koopmeiners aan te kijken
Ik ben al gehyped genoegquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor dat extra beetje hype.
De trailer gaf verder niet zoveel weg.
Dat laatste duurt nog wel even.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel nog of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot het hele seizoen uit is overigens.
Ja, en dan praat iedereen er elke week over en moet ik spoilers ontwijkenquote:
Voorgaande seizoen wachtte ik tot het hele seizoen voorbij was, maar nu doe ik maar week tot week. Voor de spanningsopbouw.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel nog of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot het hele seizoen uit is overigens.
Waarom zou jij helemaal naar Noorwegen zijn afgereisdquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder COVID-besmetting had ik daar nu gezeten!
Dan doe ik dat ook dan kunnen we er wekelijks over praten en een review posten voor @Calandquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorgaande seizoen wachtte ik tot het hele seizoen voorbij was, maar nu doe ik maar week tot week. Voor de spanningsopbouw.
Dan kunnen we het ook gezellig elke week op FOK! bespreken!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan praat iedereen er elke week over en moet ik spoilers ontwijken
Nee, ik kijk wel week tot week.
Bedankt maxi
Dan wist ik tenminste zeker of het nou Bodo of Glimt is!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou jij helemaal naar Noorwegen zijn afgereisd
(@:ggmm vindt dit frustrerend)
Heb je Succession al gekeken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe ik dat ook dan kunnen we er wekelijks over praten en een review posten voor @:caland
Dank dat je je verantwoordelijkheid neemt. Alleen samen houden we het Philips stadion Covid-vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder COVID-besmetting had ik daar nu gezeten!
Al in seizoen 3 neem ik aan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dagen HBO
Jij denkt zeker dat ik helemaal geen leven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |