quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Dood.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mac Miller achtergrond muziek![]()
![]()
![]()
![]()
Te oud voor Hermanquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe oud is die grijze roodharige madam eigenlijk? Ook 70?
Ja, afknapper,quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:48 schreef Fosive het volgende: Ze heeft al een uur eten aan haar lip hangen
Tot 20:15 ongeveerquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:51 schreef GGMM het volgende:
Hoelang duurt dit nog? De rust is afgelopen
Het is hopen op een lekker wijfquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
We krijgen zo hopelijk nog een date. Dit mag niet de laatste date zijn
Ja…..quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:55 schreef Joop_W het volgende:
“Daar zitten we dan” binnen 5 minuten!
Kom je hier vaker?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Hoorde het niet goed. Hij repareert bedden?quote:
Daar hebben ze wel een hoes voor, is meer die deuk van als er weken een walvis op ligt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Hij mag de doorligresten van het matras afkrabben, euw.
Nee de matrassen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoorde het niet goed. Hij repareert bedden?
Dan ja, zo iemand hebben wij vast ook in dienst. Wellicht.
Dadelijk boze brieven tikkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn er zelden de laatste maanden.
Ach als ze maar inclusieve dates kunnen creërenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dadelijk boze brieven tikken [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:57 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik zie de foto en ik hoor hetquote:
Ik heb ze gehad die niet heel de tijd glimlachen. Het zou me niet verbazen als ze nog glimlacht wanneer ze slaapt.quote:
Of wanneer jij slaapt terwijl ze je aankijktquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik heb ze gehad die niet heel de tijd glimlachen. Het zou me niet verbazen als ze nog glimlacht wanneer ze slaapt.
En nog eensquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:55 schreef Joop_W het volgende:
Die komt met 1 koeienkreun klaar.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat klinkt Danise altijd ongeinteresseerd en niet-enthousiast.
Klinkt als soundosquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wat klinkt Danise altijd ongeinteresseerd en niet-enthousiast.
Gister erg kort juistquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:06 schreef alpeko het volgende:
Deze gays daten ook weer eindeloos. Wat is dat toch. Kapen de helft van de zendtijd
Daar kijken we voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:06 schreef Poefbank het volgende:
Ook wel weer verdomd veel zendtijd voor de diversiteiten
Awkwardquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:08 schreef Fosive het volgende:
Zou je met mij daten als je me op straat tegen zou komen
Die donkere jongen was beter dan dat kneusje.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Nee tegen die donkere jongen, wat een racist.
Het ging om matrassen die ze op de IC gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:09 schreef GGMM het volgende:
Als je matras kapot is haal je toch gewoon een nieuwe
Beter dan dat ie in de tuin van de buren ligtquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:12 schreef GGMM het volgende:
Honden zijn voor mensen die graag met een warme drol in hun jaszak lopen
Sowieso vrouwen die nee zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik knap af op vrouwen die me niet naar huis willen brengen als ik daar netjes om vraag,
Ik vind het altijd erg authentiek overkomenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef DKUp het volgende:
Wat een kut gesprekjes van Denice en Victor
Gaan altijd nergens overquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef DKUp het volgende:
Kun je nagaan hoe saai de dates geweest moeten zijn als ze dit er tussen moeten monteren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:15 schreef DKUp het volgende:
Niet-Fitboyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boks en dan met je elleboog aankomen.
Nounounouquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Lekker coke snuiven uit de anus van mannen en aids oplopen
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:39 schreef Poefbank het volgende:
Lekker coke snuiven uit de anus van mannen en aids oplopen
Mwah, zal hij wel in zn therapie geleerd hebben. Maar hij ziet er goed uit voor 50!quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:38 schreef DKUp het volgende:
WOW
Hij is verslaafd geweest
4,5 jaar geleden
4,5 jaar geleden uit de kast
Wat een overkill
Welkom vriend.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RikkertGod hier.
@:ggmm @:caland @:pisces29 @:tja77 @:coco @:3rr0r melden
Open deur is open.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:41 schreef Bolasie het volgende:
Negerpapa die het gezin skipt
Gras is groen
Los in de kop misschien, maar verder kom ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Friezen staan helemaal niet bekend als los en ontspannen.
En na een fles Berenburg?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Friezen staan helemaal niet bekend als los en ontspannen.
Spijt komt altijd laterquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Zijn leven gaat over verslaving. Kwestie van tijd voordat ie weer aan de zuip gaat.
Die komt nooit in de kroeg dus.quote:
Die lijden aan bloedarmoede of veranderen ze soms in vampieren als het nacht wordt?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ze zien er allebei uit als middelbare school scholieren
Ajax speelt sorryquote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
RikkertGod hier.
@:ggmm @:caland @:pisces29 @:tja77 @:coco @:3rr0r melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |