Zero Covid werkt ook niet met varianten die steeds besmettelijker worden.quote:Op maandag 14 maart 2022 01:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal in al die Aziatische landen gebeuren. Bijna niemand heeft t daar gehad dus die moeten allemaal ook gewoon een besmetting doormaken.
Ze gaan over 2 weken gelukkig weer open voor toeristen zonder quarantaine.
Wordt wel een beetje een sunk cost fallacy daar natuurlijk. Nooit dat een Xi gaat toegeven dat zijn strategie al gemankeerd was om mee te beginnen, dus volharden we maar vrolijk door.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zero Covid werkt ook niet met varianten die steeds besmettelijker worden.
Die mondkapjes in het OV zijn echt een druppel op een plaat, maar politici durven de pleister er echt niet ineens af te trekken he.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:25 schreef _serial_ het volgende:
Frankrijk heeft vanaf vandaag ook de QR gedumpt (en dus ook 2G) voor horeca, theaters, musea en attractie- en dierenparken, mondkapjes zijn alleen nog nodig in OV.
Eens, net als landen ineens weer mondkapjes op straat gingen doen.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondkapjes in het OV zijn echt een druppel op een plaat, maar politici durven de pleister er echt niet ineens af te trekken he.
Oh, ongetwijfeld.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:57 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens, net als landen ineens weer mondkapjes op straat gingen doen.
Daar duurt het waarschijnlijk nog wel maanden langer voor de mondkapjes overal verdwijnen.
Wat zou jij volgende keer doen als er een virus gaat rondwaren dat wat meer lijkt op de Delta qua dodelijkheid en net wat meer lijkt op Omicron qua besmettelijkheid?quote:Op maandag 14 maart 2022 10:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld.
Dat het allemaal geen zak uitmaakt in het grote geheel gaat er na 2 jaar nog steeds niet in bij veel bestuurders.
Als er daadwerkelijk zo'n variant komt dan blijven mensen vanzelf wel meer thuis of voorzichtiger. En in dat geval gaan wegwerp mondkapjes ook echt niet meer helpen.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat zou jij volgende keer doen als er een virus gaat rondwaren dat wat meer lijkt op de Delta qua dodelijkheid en net wat meer lijkt op Omicron qua besmettelijkheid?
Zijn er maatregelen die wel effectief zijn?
Doet me denken aan een Witte Reus reclamequote:
Hier ook een paar zeehonden op kantoor.. *blafblaf*quote:Op maandag 14 maart 2022 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nou boys, vandaag weer de kantoor maandag. En de collega die naast mij zit loopt aardig te sniffen en te hoesten. Wel sympathiek dat hij toch naar kantoor is gekomen, zo geeft mij mij weer een nieuwe kans op mijn corona ontmaagding.
You never forget your firstquote:Op maandag 14 maart 2022 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nou boys, vandaag weer de kantoor maandag. En de collega die naast mij zit loopt aardig te sniffen en te hoesten. Wel sympathiek dat hij toch naar kantoor is gekomen, zo geeft mij mij weer een nieuwe kans op mijn corona ontmaagding.
Dus ook 3G weg? Fijn dat er steeds meer landen ermee stoppen. Nu alleen graag nog meer landen die stoppen met het vragen om een vaccinatie bewijs bij binnenkomst van het land.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:25 schreef _serial_ het volgende:
Frankrijk heeft vanaf vandaag ook de QR gedumpt (en dus ook 2G) voor horeca, theaters, musea en attractie- en dierenparken, mondkapjes zijn alleen nog nodig in OV.
HardCOR vibesquote:Op maandag 14 maart 2022 11:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nee nee, graag überhaupt de DCC ditchen. Dat heeft niets te maken met waar de EU voor zou moeten staan en is geen middel wat past bij het doel.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
You never forget your first
[..]
Dus ook 3G weg? Fijn dat er steeds meer landen ermee stoppen. Nu alleen graag nog meer landen die stoppen met het vragen om een vaccinatie bewijs bij binnenkomst van het land.
Correct.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus ook 3G weg? Fijn dat er steeds meer landen ermee stoppen. Nu alleen graag nog meer landen die stoppen met het vragen om een vaccinatie bewijs bij binnenkomst van het land.
Ja.... kuch kuch.... España, ¿estás leyendo esto?quote:Op maandag 14 maart 2022 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
You never forget your first
[..]
Ola supermercado, telebanco por aquiquote:Op maandag 14 maart 2022 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja.... kuch kuch.... España, ¿estás leyendo esto?![]()
Naarmate het zomer seizoen nadert hopelijk steeds meer landen die gidsland Zweden volgen.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Correct.
DCC in Europa ligt nu onder de EU rechter voor verlenging.
Het is daarna aan de landen zelf om te doen wat ze gaan doen natuurlijk.
Volledig de verkeerde strategie gekozen daar, maar dat gaan ze nooit toegeven.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:47 schreef _serial_ het volgende:
In China gaat het niet zo goed
Apple-leverancier Foxconn legt productie opnieuw stil vanwege lockdown
Ja hoor, gooien we er gewoon een lockdown in.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef KingRadler het volgende:
Heeft Nederland al een plan liggen als er een nieuwe variant komt in de herfst.
Het is leuk alle maatregelen afschaffen, maar wat als het de verkeerde kant op gaat.
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja hoor, gooien we er gewoon een lockdown in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |