SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik las hier paarden, dacht al dat je nu óók al een knollenexpert wasquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje verstand van de paardans ja
Ja leg het nog eventjes uit ...quote:
Tellen pennymeisjes mee?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las hier paarden, dacht al dat je nu óók al een knollenexpert was
Die zijn een flink beetje te jong voor jou hoor vieze ouwe manquote:
Jij moet echt eens op een emotie-regulatie cursus….quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om lampjes boven deuren kapot te rossen
@:Ama
HOEZOquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet echt eens op een emotie-regulatie cursus….
Ik kom wel weer terug als ik wat meer wil weten over de paardansquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om lampjes boven deuren kapot te rossen
@:Ama
Een een keer een Palilalie onderzoekje laten uitvoeren.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet echt eens op een emotie-regulatie cursus….
Tot hoe oud ben je een ‘pennymeisje’ zo ongeveer?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken wel een paar pennymeisjes daar.
Tot zo lang als dat je dol bent op paardenquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tot hoe oud ben je een ‘pennymeisje’ zo ongeveer?
Ik vind dit wel wat viezig worden US…..
Tot 14 ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2022 19:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tot hoe oud ben je een ‘pennymeisje’ zo ongeveer?
Ik vind dit wel wat viezig worden US…..
Dit is totdat je uitgepubert bent…quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot zo lang als dat je dol bent op paarden
Ken er best wel wat die erin zijn blijven hangen, zeker als ze geen kinderen werpen en genoeg centjes verdienen en wat vrije tijd overhebben.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is totdat je uitgepubert bent…
Behalve als je Britt Dekker heet…..
Oh dan ben ik dat dus voor altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot zo lang als dat je dol bent op paarden
Plausibel statement op zichquote:
Zou dat net zo iets zijn als heeeeel veel willen Lego-en?quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er best wel wat die erin zijn blijven hangen, zeker als ze geen kinderen werpen en genoeg centjes verdienen en wat vrije tijd overhebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |