Zit inderdaad wel een steekje bij je los als je dat nu nog steeds zou willen. Is geen enkel steekhoudend argument voor te vinden.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:39 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom men uberhaupt ook maar overweegt om hem mee te nemen naar het WK
Wie wil hem mee naar het WK danquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:39 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom men uberhaupt ook maar overweegt om hem mee te nemen naar het WK, weet nu al dat het waarschijnlijk over niks anders gaat en alleen maar gezeik oplevert, waarschijnlijk zal het er wel op uitdraaien dat hij tijdens het tournooi naar huis gaat, bondscoah: Min Min
Volgens mij heeft men nog steeds de optie open staan om hem mee te nemen.quote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 03:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft men nog steeds de optie open staan om hem mee te nemen.
Die wordt toch niet eens overwogen door Louis?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:39 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom men uberhaupt ook maar overweegt om hem mee te nemen naar het WK, weet nu al dat het waarschijnlijk over niks anders gaat en alleen maar gezeik oplevert, waarschijnlijk zal het er wel op uitdraaien dat hij tijdens het tournooi naar huis gaat, bondscoah: Min Min
Ah vreemd, ik meen een artikel te hebben gelezen waar de KNVB aangaf geen probleem te hebben gehad, vreemd kan het ook niet meer vinden.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
https://www.ad.nl/nederla(...)tie-zitten~a0c29b00/
En dat was toen.
Staat me ook iets van bij, maar was dat niet meer dat de KNVB juridisch niks had om hem te weigeren.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah vreemd, ik meen een artikel te hebben gelezen waar de KNVB aangaf geen probleem te hebben gehad, vreemd kan het ook niet meer vinden.
Juridisch is er ook geen verplichting om hem mee te nemen.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij, maar was dat niet meer dat de KNVB juridisch niks had om hem te weigeren.
Van Gaal heeft vervolgens gelijk de deur dichtgegooid, waardoor het ook niet echt relevant meer was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |