abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204022381
Nu pfizer gedwongen is door de rechter om duizenden documenten vrij te geven per maand, is duidelijk geworden dat het vaccin dus wel degelijk gevaarlijk is en tijdens de trial al een heleboel mensen het leven heeft gekost (in de eerste 3 maanden). Ondanks dat is dit vaccin ons allemaal opgedrongen of zijn we zelfs gedwongen het te nemen afhankelijk van waar je woont in de wereld met de mantra "safe and effective".

Waarom is "elke covid dooie er 1 teveel" maar boeit deze informatie niet? Ik snap iedereen druk is met oekraine maar dit is wel heel erg. Als er mensen dood gaan tijdens de trial van je product is het de bedoeling dat je het stopt, niet dat je het product gaat verkopen...

Bij deze een video van dr John Campbell die door de documenten heen gaat. Staan ook allerlei links in de omschrijving van de video (oa de PDF die hij bespreekt).

Voor de duidelijkheid, deze man is niet een of andere wappie. Deze man is altijd pro covid vax geweest. Iets anders om in gedachte te houden is het feit dat dit pas het begin is van de data, er komt nog veel meer dit jaar.

donderdag 10 maart 2022 @ 11:13:46 #2
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204022520
De meeste mensen die ik ken en die geprikt zijn willen dit domweg niet weten en negeren deze info.
Als je de spuit hebt genomen ben je all-in en is ''het vaccin is veilig'' en feit waar niet meer aan te tornen is. Daarom is zoiets al gewoon 'fake nieuws'. Komt vast snel een redenatie die deze info weerlegt.
To BG or not to BG!
pi_204022551
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:13 schreef oppiedoppie het volgende:
Komt vast snel een redenatie die deze info weerlegt.
Is natuurlijk nogal lastig want dit is niet vage wappie informatie. Dit is gewoon de data van pfizer zelf, daarom post ik het ook niet in BNW. Hoewel het me niks zou verbazen als "enge" informatie gauw naar BNW word geschopt want dit is natuurlijk blasphemy :+ Ben benieuwd hoe andere hier op reageren.
pi_204022780
Zonder vage youtubefilmpjes en duizenden pagina's aan documenten te gaan lezen heb ik wel wat vragen:
- Die 1223 doden, is dat door het vaccine?
- Die 1223 doden, is dat oversterfte, of was de trail zo groot of bijvoorbeeld onder zwakke groepen zodat dit gewoon een normaal aantal aan doden is?
- 42K bijwerkingen, zijn dat gemelde of bewezen bijwerkingen?
- 42K bijwerkingen, zijn dat verschillende bijwerkingen of is het 40K een middagje hoofdpijn?

Zomaar wat vragen. Ben benieuwd naar de antwoorden.
pi_204022790
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:13 schreef oppiedoppie het volgende:
De meeste mensen die ik ken en die geprikt zijn willen dit domweg niet weten en negeren deze info.
Als je de spuit hebt genomen ben je all-in en is ''het vaccin is veilig'' en feit waar niet meer aan te tornen is. Daarom is zoiets al gewoon 'fake nieuws'. Komt vast snel een redenatie die deze info weerlegt.
Het verbaast me dat dit op Youtube besproken mag worden. Maar goed wat verwacht je van een product dat in 7 maanden is gemaakt i.p.v. 10-15 jaar.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204022821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Zonder vage youtubefilmpjes en duizenden pagina's aan documenten te gaan lezen heb ik wel wat vragen:
- Die 1223 doden, is dat oversterfte, of was de trail zo groot of bijvoorbeeld onder zwakke groepen zodat dit gewoon een normaal aantal aan doden is?
- 42K bijwerkingen, zijn dat verschillende bijwerkingen of is het 40K een middagje hoofdpijn?

Die doden zijn inderdaad door het vaccin ja, anders was het niet boeiend en had pfizer er ook niks mee te maken en was het helemaal niet relevant voor de trial (en de documenten). De bijwerkingen bevat ongetwijfeld vele niet boeiende dingen zoals een dag hoofdpijn of spierpijn. Ook helaas hele erge dingen.

Dit is gewoon data van pfizer zelf he? Nu weet je de reden waarom ze dit zo graag pas in 2050 wilde bekend maken. Een rechter in de VS heeft ze gedwongen het allemaal dit jaar al bekend te maken.
pi_204023114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Tja..1986 het volgende:

hoe groot was de groep, over hoeveel dosis praten we eigenlijk?
pi_204023180
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:34 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Die doden zijn inderdaad door het vaccin ja, anders was het niet boeiend en had pfizer er ook niks mee te maken en was het helemaal niet relevant voor de trial (en de documenten). De bijwerkingen bevat ongetwijfeld vele niet boeiende dingen zoals een dag hoofdpijn of spierpijn. Ook helaas hele erge dingen.

Dit is gewoon data van pfizer zelf he? Nu weet je de reden waarom ze dit zo graag pas in 2050 wilde bekend maken. Een rechter in de VS heeft ze gedwongen het allemaal dit jaar al bekend te maken.
Heb je ook een concrete bron van die doden dan, met het bewijs dat het door het vaccine komt? Gewoon een linkje en een paginanummer ofzo?
pi_204023317
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:04 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
hoe groot was de groep, over hoeveel dosis praten we eigenlijk?
Dat heeft pfizer gecensureerd in het document... We mogen het percentage dus niet weten.
pi_204023319
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:09 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Heb je ook een concrete bron van die doden dan, met het bewijs dat het door het vaccine komt? Gewoon een linkje en een paginanummer ofzo?
Als je die video kijkt, die vent gaat door de PDF heen incl bijwerkingen e.d. Die vent is een MD, die kan het je allemaal beter uitleggen dan ik
pi_204023563
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:21 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Dat heeft pfizer gecensureerd in het document... We mogen het percentage dus niet weten.
zonder dat getal kun je helemaal niets met die informatie, wat we wel weten is dat er tot 28 februari in Nederland 1 miljoen prikken zijn gezet van pfizer 1 op de 17 dus ongeveer. Met de aanname dat de volgende landen verhoudingsgewijs ongeveer net zo veel vaccines hebben gezet als wij (wat mij niet zo gek lijkt), neem ik even voor het gemak ook alleen nog maar een paar grootste landen

amerika 332 miljoen inwoners
duitsland 80 miljoen
frankrijk 67 miljoen
vk 65 miljoen
italy 62 miljoen
canada 37 miljoen
nederland 17 miljoen

totaal aantal inwoners: 660.000.000 miljoen

Als ik dan die 1 op 17 lijn volg hebben we het over 38,8 miljoen vaccins, dan zou het sterfte cijfer 0,0031% zijn en de kans op bijwerkingen 0,1% . en dat is dan met de aanname dat alle bijwerkingen en alle doden ook daadwerkelijk door het vaccine komen en niet toevallig ergens anders door is gekomen (want dat staat niet in deze stukken zo ver ik kan lezen, er staat enkel dat personen zijn overleden die het vaccine gekregen hebben niet dat het vaccine de reden tot sterfte was) en dan ook nog eens dat ik alleen die paar landen van hier boven heb geteld maar het vaccine over veel meer landen is verdeeld, de daadwerkelijke percentages liggen mijn inziens zelfs lager.

Daar kijk ik niet van op jij wel?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2022 12:48:55 ]
pi_204023842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:22 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Als je die video kijkt, die vent gaat door de PDF heen incl bijwerkingen e.d. Die vent is een MD, die kan het je allemaal beter uitleggen dan ik
Klopt, maar maakt af en toe ook hele grote basis fouten…..
pi_204023865
Dit is 3 maanden geleden al allemaal besproken en weerlegd.

https://factcheck.afp.com(...)c.afp.com%252F9UC4LE

quote:
The document cited in the articles contains nothing to indicate the vaccine was linked to deaths. The figure of 1,223 fatalities among 158,893 adverse effects reflect "spontaneous" reports from sources that include health officials in several countries, without any verification of the cause, among the millions of vaccinated people worldwide during that period, Pfizer spokeswoman Dervila Keane told AFP.
It does not indicate specific causes of death, and the fatalities may include people with "various illnesses" such as cancer or cardiovascular disease, she said.
zie ook:
https://fullfact.org/health/pfizer-vaccine-adverse-events/
pi_204023918
quote:

[..]
Ok, je hebt de bewijzen dus niet. Behalve 1 persoon op een youtube filmpje. Dan past dit inderdaad beter in BNW. Ik vraag je ook niet om uitleg. Ik vraag je om een concrete bron van je bewering dat deze mensen dood zijn door het vaccine. Een bron uit die stukken van Pfizer. Lijkt mij een makkelijke vraag als je dit zo stellig beweert.
pi_204023924
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:11 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is 3 maanden geleden al allemaal besproken en weerlegd.

https://factcheck.afp.com(...)c.afp.com%252F9UC4LE
[..]
zie ook:
https://fullfact.org/health/pfizer-vaccine-adverse-events/
waarom is dit nu toch weer keer op keer het geval bij dit soort topics, dat het binnen een paar seconden googlen compleet ontkracht is/wordt?

Het is toch bijzonder.....

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:05 schreef Frenky893 het volgende:
Nu pfizer gedwongen is door de rechter om duizenden documenten vrij te geven per maand, is duidelijk geworden dat het vaccin dus wel degelijk gevaarlijk is en tijdens de trial al een heleboel mensen het leven heeft gekost (in de eerste 3 maanden). Ondanks dat is dit vaccin ons allemaal opgedrongen of zijn we zelfs gedwongen het te nemen afhankelijk van waar je woont in de wereld met de mantra "safe and effective".

Waarom is "elke covid dooie er 1 teveel" maar boeit deze informatie niet? Ik snap iedereen druk is met oekraine maar dit is wel heel erg. Als er mensen dood gaan tijdens de trial van je product is het de bedoeling dat je het stopt, niet dat je het product gaat verkopen...

Bij deze een video van dr John Campbell die door de documenten heen gaat. Staan ook allerlei links in de omschrijving van de video (oa de PDF die hij bespreekt).

Voor de duidelijkheid, deze man is niet een of andere wappie. Deze man is altijd pro covid vax geweest. Iets anders om in gedachte te houden is het feit dat dit pas het begin is van de data, er komt nog veel meer dit jaar.

Omdat blijkbaar dit al maanden geleden ontkracht is?

En nog belangrijker, de praktijk heel wat anders laat zien, met miljoenen of miljarden vaccins dosis, dit soort onzin conclusies keer op keer niet te kloppen? Zie hierboven....
pi_204024797
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Het verbaast me dat dit op Youtube besproken mag worden.
Ik kijk hem al veel langer, hij moet op eieren lopen sinds hij als vaccinatie-enthousiast begon en zijn kritiek zorgvuldig verpakken maar je zag hem steeds bozer worden.

quote:
Maar goed wat verwacht je van een product dat in 7 maanden is gemaakt i.p.v. 10-15 jaar.
Wat verwacht je van criminele farmaceuten en corrupte overheidsdiensten? Dat je eerlijk geinformeerd zou worden voordat je je consent gaf?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204024870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:16 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
waarom is dit nu toch weer keer op keer het geval bij dit soort topics, dat het binnen een paar seconden googlen compleet ontkracht is/wordt?

[..]

En nog belangrijker, de praktijk heel wat anders laat zien, met miljoenen of miljarden vaccins dosis, dit soort onzin conclusies keer op keer niet te kloppen? Zie hierboven....
en nu hoor je TS niet meer _O-

laatste bezoek: 2 minuten, 50 seconden geleden.
Frenky893
pi_204024878
quote:

[..]
Zonder twijfel heeft hij dan tijdens zijn opleiding wel eens het verschil tussen correlatie en causaal verband onderwezen gekregen. Jammer dat hij dat nu even is vergeten.
pi_204024913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:09 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Ging om deze PDF
https://phmpt.org/wp-cont(...)eting-experience.pdf
Pagina 7
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:33 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
en nu hoor je TS niet meer _O-

laatste bezoek: 2 minuten, 50 seconden geleden.
Frenky893
Hoi
pi_204024929
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:16 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

[..]

Ja die fact checkers zijn zeer betrouwbaar gebleken :') Een hele hoop dingen die in de afgelopen 2 jaar fout waren volgens de fact checkers, die vervolgens feit werden enkele maanden later.

Het is toch te belachelijk voor woorden dat er een hele waslijst aan bijwerkingen (en dus ook doden) bekend waren bij die figuren en dan toch constant "safe en effective" blijven roepen. Informed consent is iets onwijs belangrijks en dat word gewoon aan de kant geschoven.
pi_204024960
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:40 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Ja die fact checkers zijn zeer betrouwbaar gebleken :') Een hele hoop dingen die in de afgelopen 2 jaar fout waren volgens de fact checkers, die vervolgens feit werden enkele maanden later.

Het is toch te belachelijk voor woorden dat er een hele waslijst aan bijwerkingen (en dus ook doden) bekend waren bij die figuren en dan toch constant "safe en effective" blijven roepen. Informed consent is iets onwijs belangrijks en dat word gewoon aan de kant geschoven.
Geef eens voorbeelden?
pi_204024967
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:44 schreef Document1 het volgende:

[..]
Geef eens voorbeelden?
De makkelijkste die ik nu uit mijn hoofd weet is het vax passport. Was een conspiracy theory :')
pi_204024981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:44 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
De makkelijkste die ik nu uit mijn hoofd weet is het vax passport. Was een conspiracy theory :')
Een vaccinatie paspoort bestaat al sinds er vaccinaties zijn. Dat had iedereen aan kunnen zien komen.
pi_204024983
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:38 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Ging om deze PDF
https://phmpt.org/wp-cont(...)eting-experience.pdf
Pagina 7
[..]
Hoi
ik wacht nog op antwoord op post #11
pi_204024990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 14:44 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
boh, eerst een geel boekje, nu misschien iets digitaals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')