quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Stargazing het volgende:
Misschien heeft ze de rankings gezien en zag ze dat Salar ver boven de anderen stond en heeft hem er daarom afgehaald.
Nee dat geloof ik niet, gewoon 2 stemmen. Nawel heeft al haar extra stemmen op 1 persoon gegooid want taktiek waarbij gerekend moet worden is ze niet zo sterk in, dus dan maar alles op 1 dan kan het niet fout gaanquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Kinga het volgende:
De vraag is, hebben ze 1 of 2 namen moeten noemen. Ik neem aan maar 1, gezien dat Nawel alle stemmen op 1 MOEST zetten.
Kunnen we dan niet uitvogelen wie wie genomineerd heeft...
Nawel -> Salar
Nouchine -> Tobias
Kristof -> Nawel
Salar -> Nawel
Tobias -> Salar
Grace -> Salar
Nou, dan is er toch geen gelijke stand?
Kaboem!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:33 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ze zei sorry Tobias… dus Tobi staat er op.
Misschien moeten die anderen dan maar eens hun eigen mening verkondigen, slappe hapquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Daarom 3x gered. En de in finale gezet door BB. Nee, de man irriteert mij behoorlijk. Vult alles voor iedereen in. Eigenlijk ben ik die kleuters allemaal zat. Maarja, je wilt t afkijken he.
Ik heb Nawel dacht ik horen zeggen dat ze 3 op 1 en 1 op 1 persoon moest zetten. Weet niet meer hoe laat dat was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Kinga het volgende:
De vraag is, hebben ze 1 of 2 namen moeten noemen. Ik neem aan maar 1, gezien dat Nawel alle stemmen op 1 MOEST zetten.
Nawel -> Salar
Nouchine -> Tobias
Kristof -> Nawel
Salar -> Nawel
Tobias -> Salar
Grace -> Salar
Ah gelukkig, zou wat zijn als ze een dag niet ziek of misselijk is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Hoe lang gaan ze ons weer in spanning laten, want ik word weer misselijk.
Denk eerder zoquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:32 schreef Kinga het volgende:
Nawel -> Salar
Nouchine -> Tobias
Kristof -> Nawel
Salar -> Nawel
Tobias -> Salar
Grace -> Salar
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn dat ze stoppen met genomineerden te redden.
Want dat is pure bemoeienis van de productie
Hahahha jij denk dat je invloed hebt???quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn dat ze stoppen met genomineerden te redden.
Want dat is pure bemoeienis van de productie
quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Tobi : "Zelfs als je huilt ben je mooi weet je dat"
Als je vliefd bent zeg je domme dingenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:40 schreef ledn81 het volgende:
Tobi : "Zelfs als je huilt ben je mooi weet je dat"
grace heeft ook een extra stemquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Denk eerder zo
Nawel: Salar (x3) - Tobias
Nouchine: Tobias - Grace
Kristof: Nawel - Grace
Salar: Nawel - Grace
Tobias: Nawel - Nouchine
Grace: Salar - Nouchine
Salar: 4
Nawel: 3
Grace: 3
Grace red zichzelf.