abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 14 maart 2022 @ 13:43:49 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204075741
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:20 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
want als n andere partij wint dan gaat alles veranderen? denk t niet.
Wassen neus dat stemmen om de burger het idee te geven dat ze iets in de melk hebben te brokkelen. Ik stem niet, ze zoeken het maar uit met hun circus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204075913
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wassen neus dat stemmen om de burger het idee te geven dat ze iets in de melk hebben te brokkelen. Ik stem niet, ze zoeken het maar uit met hun circus.
De reden dat er nooit iets gaat veranderen is idd dat mensen t idee hebben dat ze wat te vertellen hebben door te stemmen. Als dan weer de 'verkeerde' partij heeft gewonnen kunnen mensen gaan zeiken op andere mensen, ipv te constateren dat het systeem volkomen corrupt is.

Zelfs de grootste wappies denken dat als de juiste partij maar wint dan zal alles goedkomen huh, maar alles uit Den Haag is aantoonbaar onzin en gelogen maar het stemproces zal wel eerlijk gaan?
pi_204076159
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Deugen als bijverdienste.
[..]
Van de Telegraaf.
'LONDEN - Britten die een Oekraïense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (¤415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.'

Sinds de brexit BS, aardig wat minimumloon arbeiders zijn weggegaan, denk ik.
Misschien de vluchtelingen de arbeids tekort in de UK ook kunnen helpen. :)

https://www.bbc.com/news/business-60728298

Major UK businesses are lining up to offer jobs to Ukrainian refugees when they start to arrive in the UK.

A group of more than 45 large businesses is pressing the government to make it easier for those driven out by Russia's invasion to come to the UK.

Marks & Spencer, Asos, Lush and recruitment giant Robert Walters are some of the firms involved.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_204076480
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Tingo het volgende:

[..]
'LONDEN - Britten die een Oekraïense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (¤415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.'

Sinds de brexit BS, aardig wat minimumloon arbeiders zijn weggegaan, denk ik.
Misschien de vluchtelingen de arbeids tekort in de UK ook kunnen helpen. :)

https://www.bbc.com/news/business-60728298

Major UK businesses are lining up to offer jobs to Ukrainian refugees when they start to arrive in the UK.

A group of more than 45 large businesses is pressing the government to make it easier for those driven out by Russia's invasion to come to the UK.

Marks & Spencer, Asos, Lush and recruitment giant Robert Walters are some of the firms involved.
Hoe zit het met zwervers uit de UK zelf, krijg je daarvoor ook 350 pond of is dat niet zielig genoeg?
  maandag 14 maart 2022 @ 19:05:06 #180
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204079414
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 14 maart 2022 @ 19:18:35 #181
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204079602
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 14 maart 2022 @ 19:22:19 #182
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204079637
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 14 maart 2022 @ 19:24:41 #183
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204079654
ik zou zeggen
lees de draad
hoe ver gaat onze overheid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204080539
quote:
Aantal mensen met corona in ziekenhuizen flink gestegen: hoogste stijging sinds februari
Het aantal patiënten met corona in de Nederlandse ziekenhuizen is het afgelopen etmaal met 146 gestegen naar 1920, blijkt uit cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Het is de hoogste stijging sinds 7 februari, toen het aantal met 149 opliep.

Op de intensive cares liggen nu 151 coronapatiënten, eentje minder dan gisteren. Op de verpleegafdelingen worden 1769 patiënten met corona verzorgd, 147 meer meer dan een dag eerder. Op de ic’s werden 10 nieuwe coronapatiënten opgenomen, op de verpleegafdelingen 212.
https://www.metronieuws.n(...)izen-flink-gestegen/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204080647
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:21 schreef Tingo het volgende:

[..]
'LONDEN - Britten die een Oekraïense vluchteling onderdak geven kunnen 350 pond (¤415) per maand tegemoet zien. En de Britse regering onderzoekt mogelijkheden om de Britse villa’s en landgoederen van Russische oligarchen, die sancties kregen opgelegd, te gebruiken voor de opvang van vluchtelingen.'

Sinds de brexit BS, aardig wat minimumloon arbeiders zijn weggegaan, denk ik.
Misschien de vluchtelingen de arbeids tekort in de UK ook kunnen helpen. :)

https://www.bbc.com/news/business-60728298

Major UK businesses are lining up to offer jobs to Ukrainian refugees when they start to arrive in the UK.

A group of more than 45 large businesses is pressing the government to make it easier for those driven out by Russia's invasion to come to the UK.

Marks & Spencer, Asos, Lush and recruitment giant Robert Walters are some of the firms involved.
Laten we even van uitgaan dat iemand vluchtelingen in huis neemt . Is die 350 pond bedoelt voor alles ? Inclusief verwarming, eten , elektriciteit

Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedrag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204080884
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Laten we even van uitgaan dat iemand vluchtelingen in huis neemt . Is die 350 pond bedoelt voor alles ? Inclusief verwarming, eten , elektriciteit

Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedrag
Goedkope arbeidskrachten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 14 maart 2022 @ 20:48:44 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204080913
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Laten we even van uitgaan dat iemand vluchtelingen in huis neemt . Is die 350 pond bedoelt voor alles ? Inclusief verwarming, eten , elektriciteit

Met de torenhoge energie prijzen zou je nauwelijks je eneco kunnen betalen voor dat bedrag
Vind het een beetje hypocriet allemaal mensen die nu opeens een Oekraïense vluchteling in huis nemen. Niemand nam destijds een Afghaan of een Irakees in huis en dan nu van die moraalridders.

Zag deze dagen een gezin die had er maar liefst 6 in huis genomen in een grote verbouwde schuur met eigen keuken enzo. Net wat je zegt de energieprijs schiet zo wel hoogte in en dan de kosten voor hun natje en droogje nog. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204081469
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vind het een beetje hypocriet allemaal mensen die nu opeens een Oekraïense vluchteling in huis nemen. Niemand nam destijds een Afghaan of een Irakees in huis en dan nu van die moraalridders.

Zag deze dagen een gezin die had er maar liefst 6 in huis genomen in een grote verbouwde schuur met eigen keuken enzo. Net wat je zegt de energieprijs schiet zo wel hoogte in en dan de kosten voor hun natje en droogje nog. :{
Het is veel erger dan dat

Als je iemand in huis neemt en die persoon verblijft een aantal weken bij je . Dan kan je die persoon niet meer het huis uit trappen als het niet verloopt zoals je gehoopt had . Want die mevrouw of meneer heeft dan '' rechten ''

Zag gisteren een video die dat onderwerp behandelde en kreeg er spontaan rillingen van . Een nieuwe wet die word ingevoerd die je op allerlei manieren kan interpreteren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204081561
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vaccinatieschade

Tijd voor een opperprik!
  maandag 14 maart 2022 @ 21:47:57 #190
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204081846
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is veel erger dan dat

Als je iemand in huis neemt en die persoon verblijft een aantal weken bij je . Dan kan je die persoon niet meer het huis uit trappen als het niet verloopt zoals je gehoopt had . Want die mevrouw of meneer heeft dan '' rechten ''

Zag gisteren een video die dat onderwerp behandelde en kreeg er spontaan rillingen van . Een nieuwe wet die word ingevoerd die je op allerlei manieren kan interpreteren
Nieuwe wet voor vluchtelingenrechten? Zijn mensen daar wel van op de hoogte? Ik iig niet. Je zal inderdaad maar lui in je huis krijgen die je halve tent afbreken ja wat dan? Bezint eer gij begint.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 21:52:17 #191
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204081911
Toch een vraag aan degenen hier die "neigen" naar het volgen van overheidsadvies qua vaccinaties en behandeling met Remdisivir wanneer je in ziekenhuis zou belanden omdat de overheid het zegt.

Ik haal hier een oud paard van stal in een nieuwe video met een duidelijk uitgelegd verhaal. Kijk en leer kleine unwilling Padawans. Hadden de wappies (zoals jullie ze noemen) ergens een punt? En nog niet eens van YT geflikkerd :)



Kijk het eens en ga nog eens bij jezelf na, hebben onze overheden wel het beste met ons voor? Of dienen ze een ander doel? Ik weet het niet, maar heb dan ook op de huidige bende niet gestemd.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 21:54:14 #192
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204081932
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nieuwe wet voor vluchtelingenrechten? Zijn mensen daar wel van op de hoogte? Ik iig niet. Je zal inderdaad maar lui in je huis krijgen die je halve tent afbreken ja wat dan? Bezint eer gij begint.
You'll own nothing and be miserable, maar je overheid zegt dat je happy bent dus ben je dat ook :)
Lach met een schone bips
pi_204082069
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 15:33 schreef weetjewel5 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)stroom-vluchtelingen

You will own nothing and be happy.
Dan beginnen we met het huis van Bruls zelf :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 14 maart 2022 @ 22:04:50 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204082088
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
You'll own nothing and be miserable, maar je overheid zegt dat je happy bent dus ben je dat ook :)
Het kabinet denkt aan leefgeld voor vluchtelingen en er is een handleiding in de maak voor mensen die vluchtelingen in huis nemen lees ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204082133
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Toch een vraag aan degenen hier die "neigen" naar het volgen van overheidsadvies qua vaccinaties en behandeling met Remdisivir wanneer je in ziekenhuis zou belanden omdat de overheid het zegt.

Ik haal hier een oud paard van stal in een nieuwe video met een duidelijk uitgelegd verhaal. Kijk en leer kleine unwilling Padawans. Hadden de wappies (zoals jullie ze noemen) ergens een punt? En nog niet eens van YT geflikkerd :)



Kijk het eens en ga nog eens bij jezelf na, hebben onze overheden wel het beste met ons voor? Of dienen ze een ander doel? Ik weet het niet, maar heb dan ook op de huidige bende niet gestemd.
Als ik in het ziekenhuis belandt is het iets tussen de behandelend arts en mij wat er gaat gebeuren, en niet aan de overheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 22:08:21 #196
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204082147
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik in het ziekenhuis belandt is het iets tussen de behandelend arts en mij wat er gaat gebeuren, en niet aan de overheid.
Nee buddy, de arts "MAG" jou geen Ivermectine voorschrijven :) Dus wat jij wil is niet van toepassing.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 22:11:29 #197
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204082182
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Het kabinet denkt aan leefgeld voor vluchtelingen en er is een handleiding in de maak voor mensen die vluchtelingen in huis nemen lees ik.
Be my guest om het te testen, ik zit er niet op te wachten :) Oja ben single en ook geen zin om een lekker jong vluchtelingvrouwtje in huis te nemen :D (las dat stichting vluchtelingwerk daar nogal wat vragen over kreeg haha).
Lach met een schone bips
  maandag 14 maart 2022 @ 22:19:59 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204082277
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Be my guest om het te testen, ik zit er niet op te wachten :) Oja ben single en ook geen zin om een lekker jong vluchtelingvrouwtje in huis te nemen :D (las dat stichting vluchtelingwerk daar nogal wat vragen over kreeg haha).
Je kunt toch niet zomaar een vluchteling uitkiezen lijkt me zoals op een datingsite of hoe gaat dit in zijn werk als je eenmaal besloten hebt tot opvang? Krijg je iemand toegewezen of heb je zelf ook nog enige inspraak zoiets als een intake of een soort van klikgesprek?

Ik hoef ook niet zo, ik ben wel benieuwd wanneer de eerste fokker zich meldt wie ze zo gek hebben gekregen?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 22:22:56 #199
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204082331
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je kunt toch niet zomaar een vluchteling uitkiezen lijkt me zoals op een datingsite of hoe gaat dit in zijn werk als je eenmaal besloten hebt tot opvang? Krijg je zomaar iemand toegewezen of heb je zelf ook nog enige inspraak zoiets als een intake of een soort van klikgesprek?

Ik hoef ook niet zo, ik ben wel benieuwd wanneer de eerste fokker zich meldt wie ze zo gek hebben gekregen?
Geen idee hoe dat gaat, las alleen eerder deze week dat stichting vluchteling nogal wat telefoontjes kreeg dat kerels wel wat jonge blompjes konden opvangen. Ze reageerden dan ook compleet terecht met de reactie dat ze geen dating site zijn. :)

En daarbij wie weet wat voor trauma ze hebben.. Ik vind het nogal een sneu iets, ga dan zelf erheen (in betere tijden dan). Maar dit? |:(
Lach met een schone bips
  maandag 14 maart 2022 @ 22:32:48 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204082435
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee hoe dat gaat, las alleen eerder deze week dat stichting vluchteling nogal wat telefoontjes kreeg dat kerels wel wat jonge blompjes konden opvangen. Ze reageerden dan ook compleet terecht met de reactie dat ze geen dating site zijn. :)

En daarbij wie weet wat voor trauma ze hebben.. Ik vind het nogal een sneu iets, ga dan zelf erheen (in betere tijden dan). Maar dit? |:(
Weet waar je aan begint. Lijkt me sowieso niet iets waar je onbezonnen aan moet beginnen, net wat je zegt je krijgt mensen in huis met groot trauma. Je kunt niet eens communiceren met ze. Buiten dit, in de Oekraïne is maar 36% gevaccineerd. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Worden ze getest of alsnog gevaccineerd? Of doet het er niet meer toe is dit nu niet meer nodig?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')