abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8260658
Grrrrrrrrrrr op dit moment erg pissig op mijn ex .
Ik heb hem in manische toestand aan de telefoon gehad , maar nu blijkt dus dat die heel goed in manupileren is .
Ik doorzag hem te veel , en anderen deden dat niet . Ik zit ook met een heel dubbel gevoel van wat moet ik nou doen , maar het antwoord weet ik al ik kan niets doen .
Als ik het aan zou geven aan de begeleiding van waar hij vroeger zat , dan zou die daar weer een perfect toneelspel geven terwijl ik weet dat het niet zo is . Het contact is verbroken telefonisch ik mag hem niet meer bellen en dat ben ik ook zeker niet van plan maar ik heb het idee , dat dit nog niet over is en dat ik wel meer zal horen .
Ik ben zo pissig dat die zo goed zijn spelletje speelt , hij mankeert niets de rest is gek .
Hij ziet nog steeds een kennis van de therapie en daar speelt me mooi weer tegen , zo mooi weer zelfs dat ze niet geloofde wat voor een telefoongesprek ik met hem heb gehad . Het klopte niet met wat hij zei , maar ik weet ondertussen wat hij zegt en doet zijn twee verschillende dingen.
We are the weirdo's mr - The Craft
  maandag 3 februari 2003 @ 21:23:55 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_8260768
quote:
Op maandag 3 februari 2003 21:20 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Pak hem terug door een telefoongesprek op te nemen, antwoordapperaatje is zo gekocht, denk ik .

maar voor de rest, klinkt heel naar, sterkte.. manipulerende mensen zijn niet fijn, en moeilijk vanaf te komen, ik heb het ook gehad.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_8260810
quote:
Ik heb hem in manische toestand aan de telefoon gehad , maar nu blijkt dus dat die heel goed in manupileren is .
Ik doorzag hem te veel , en anderen deden dat niet . Ik zit ook met een heel dubbel gevoel van wat moet ik nou doen , maar het antwoord weet ik al ik kan niets doen .
Als ik het aan zou geven aan de begeleiding van waar hij vroeger zat , dan zou die daar weer een perfect toneelspel geven terwijl ik weet dat het niet zo is . Het contact is verbroken telefonisch ik mag hem niet meer bellen en dat ben ik ook zeker niet van plan maar ik heb het idee , dat dit nog niet over is en dat ik wel meer zal horen .
Ik ben zo pissig dat die zo goed zijn spelletje speelt , hij mankeert niets de rest is gek .
Hij ziet nog steeds een kennis van de therapie en daar speelt me mooi weer tegen , zo mooi weer zelfs dat ze niet geloofde wat voor een telefoongesprek ik met hem heb gehad . Het klopte niet met wat hij zei , maar ik weet ondertussen wat hij zegt en doet zijn twee verschillende dingen.
kheb t verhaal 3 x moeten lezen om t enigzins te snappen

waarom denk je dan dat die echt zo gek is eigenlijk? en jij bent echt de enige die t vindt? want misschien......ben JIJ wel gek

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_8260843
Nou laat ik het zo zeggen het is te hopen voor hem dat ik hem niet tegen kom, want ik laat op dit moment geen spaan van hem heel .
Ziek of niet ziek , hij is aardig te ver gegaan bij mij . Hij zou eigenlijk opgenomen moeten worden maar ja als die dat zelf niet eens accepteerd dan houd het op . Maar het is heel verrot als iemand zo de schijn ophoud naar andere mensen toe en naar mij zo is .
pi_8261063
Ik kende hem al van therapie , ikzelf heb borderline , en hij heeft manische depressie.
Ik daarentegen accepteer mijn Borderline , en ga daar mee om , hij accepteerd die manische kant niet en gooit alles op het paranormale .
Hij heeft bij mij in een gesprek letterlijk en figuurlijk gezegd dat die niet manisch is en nooit geweest is , wat nu ook inhoud dat die zijn medicaties niet neemt . In dat gesprek werd ook gezegd dat die een healer is en dat die iedereens pijn voelt maar dat die het als een gave ziet . In een korte tijd heeft die hele spelletjes gespeeld en is daar juist heel goed in door mensen op een afstand te houden , komen ze te dichtbij dan stopt het contact . Ik heb ook een gesprek gehad toen die manisch was , en dat merk je echt wel als iemand dat heeft en dus zulke rare dingen ging zeggen ,hij is dan niet meer vatbaar voor realiteit.
Maar hij is ook heel geraffineerd in dingen en weet het zo te spelen voor de buitenwereld dat er niets aan de hand is . In feite weet ik dus heel veel van hem , en ook zijn problemen , maar ik kan er niets mee omdat die naar buiten toe mooi weer speelt wat heel frusterend is , want eigenlijk zou die heel hard geholpen moeten worden.
pi_8261130
Maar lieve schat, waarom is dat jouw probleem nog?
Het is toch uit tussen jullie?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8261222
Omdat het wel iemand is waarom ik gaf en eigenlijk het beste voor hem wilde , het is gewoon niet leuk om iemand zo te zien .
Ook echt heel erg realiteitsverlos erg groot is , wat best eng is als je dat meemaakt met iemand die je kent en ten tweede ben ik dus voor een leugenaar uitgemaakt door iemand die hem kent en dat het gesprek nooit heeft plaatsgevonden terwijl ik wel beter weet . Daar kan ik me helemaal over opwinden .
pi_8261863
Ik ga het lekker laten inzinken , met te horen krijgen dat wat ik zei niet waar was , denk ik dat ik toch extra tegen het zere been getrapt ben, juist omdat ik van dat ene gesprek zo geschrokken was en dat is precies iets wat achteraf ontkend word en daar schrik ik van .
Ik ga het wel laten voor wat het is , en hoop echt dat ik niets maar dan ook nada meer iets van hem hoor .
  maandag 3 februari 2003 @ 22:15:25 #9
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8261911
quote:
Als ik je kan helpen dan doe ik dat zo je hebt mij ook geholpen weet je nog ???
pi_8309449
Ik heb het ff laten inzinken en inderdaad nu is juist helemaal de situatie dat ik geen contact meer zoek met hem en me eens lekker focus op mijn eigen leven .
Ik heb gedaan wat ik kon doen , en als hij in de problemen wil komen dan is dat zijn zaak .
Zijn gesprek was op dat moment dat die niet meer helder denkt en dat hoorde ik omdat het heel vaag was , ook echt hele rare ideeen en ook weer ontkennen manische . Toen vond ik het heel erg , maar nu heb ik zoiets van ok die komt zichzelf wel tegen .
pi_8310249
Iemand die z´n gevoel, totaal uit kan schakelen...
Wou dat ik dat kon
Lambo of Rekt
pi_8310301
Hoezo gevoel uitschakelen ?? Het is voor mij gewoon verstandiger geen contact met hem te zoeken en lekker met mezelf bezig ga, in plaats van dat ik me weer in zijn problemen stort .
Ikzelf heb ook het een en ander meegemaakt en dat staat ook met hem in connectie maar dat moet ik eerst een plek geven .
Het is nu te pijnlijk , en hij leid af van dingen waar ik zelf op moet focussen om beter te worden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')