De nous wat steeds op Kris stemt..hmm die gaat weer kontekruipen bij salar en Kris..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:52 schreef humpty het volgende:
Nouch begrijpt Kristoff wel (zegt ze waar verder niemand bij is tegen Kriss)
ben benieuwd wat ze later tegen Nawel gaat zeggen
Ik zit al weer te hopen op een kwade dronk van Tobi en Grees die handtastelijk wordt en dan Tobi die haar keihard dumpt....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben ze veel drank gekregen? Dan worden de discussies vanavond alleen nog maar mooier
ja die dacht safe te zitten bij nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
De nous wat steeds op Kris stemt..hmm die gaat weer kontekruipen bij salar en Kris..
werk goed hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit al weer te hopen op een kwade dronk van Tobi en Grees die handtastelijk wordt en dan Tobi die haar keihard dumpt....
En Nawel is ook weer helemaal genezen.
Onze mooiboy is nu 100% door de mand gevallen. Gewoon een sukkelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit al weer te hopen op een kwade dronk van Tobi en Grees die handtastelijk wordt en dan Tobi die haar keihard dumpt....
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die dacht safe te zitten bij nawel
dan Tobi en Grace op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:57 schreef engine het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Kristof nu niet meer mag nomineren.
dat doet hij nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
![]()
ze weet het nu niet meer..echt waar hoor..dit wordt tijd dat ze eens haar eigen spel gaat spelen, en hopen dat salar haar dumpt..
Morgen weer genoeg tijd voor hoofdpijn, dit heeft ze verdientquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is 90% nawel lovers,quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geniet dat Kristof een finaleplaats heeft. Middelvinger naar al zijn haters.
Daar heeft hij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
Kriss tegen Salar een beetje respect had ik wel verwacht
Dat zou het feest compleet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |