kwam door het spelquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grace ging een half uur of zo geleden al in die schaduw zitten, en leek niet helemaal fit. Heb het geluid uit, dus weet niet zeker of het met de zon te maken had. Ze zit nu weer vol in de zon zie ik.
Dit is de gevaarlijkste zon qua UV straling.. Heel NL duikt gelijk de zon in zonder SPF.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
ze moeten daar toch ook een zonnesteek oplopen
hele dag met die koppen in de zon
als ik er nu een uurtje in ga zitten ben ik een tomaatquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is de gevaarlijkste zon qua UV straling.. Heel NL duikt gelijk de zon in zonder SPF.
werd gisteren bij het weer verteld hij is nu nog helemaal niet sterk 1 a 2 in de zomer vaak 6 a 7quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit is de gevaarlijkste zon qua UV straling.. Heel NL duikt gelijk de zon in zonder SPF.
Kan er best nog 1tje bij in dat huis van Nouchquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik denk dat Salar gaat inwonen bij Noush die kan niet meer zonder haar haha
nee nu verbrand je niet zo heel erg nu kan je wel even zitten hihiquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik er nu een uurtje in ga zitten ben ik een tomaat![]()
![]()
de zon nu is sterker dan in de zomerquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
werd gisteren bij het weer verteld hij is nu nog helemaal niet sterk 1 a 2 in de zomer vaak 6 a 7
nee echt niet schatquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee nu verbrand je niet zo heel erg nu kan je wel even zitten hihi
nee werd gisteren echt bij het weer verteldquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de zon nu is sterker dan in de zomer
De belangrijkste tip in deze tijd van het jaar is om je huid voorzichtig te laten wennen aan de zon. Je huid is geen zonnestralen gewend na de winter en de lentezon is sterker dan je denkt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee werd gisteren echt bij het weer verteld![]()
ben je blond of rood?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee echt niet schat
in notime rood
nah zit nu nog binnen bij lounge bank achter en Lounge zit voor staan nog in gepakt met zeilquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
De belangrijkste tip in deze tijd van het jaar is om je huid voorzichtig te laten wennen aan de zon. Je huid is geen zonnestralen gewend na de winter en de lentezon is sterker dan je denkt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je blond of rood?
ik ben rossig van mezelf en verbrand eerste keer ook altijd daarna word ik wel bruin
rood geboren daarna blondquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben je blond of rood?
ik ben rossig van mezelf en verbrand eerste keer ook altijd daarna word ik wel bruin
gemaakt blond? haha ik wel moet weer nodig hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
rood geboren daarna blond
met sproeten
verbrand zelfs als ik bruin ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |