Zie het overmorgen ofzo wel in de tv uitzending.quote:
Maar misschien gebruikt Noush wel Nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:01 schreef Joyce-43 het volgende:
mocht ik gaan ga ik echt alleen als ANTI nawel en zal noush zeggen dat ze gebruikt word door haar
Pak dan ook de COS er even bij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zie het overmorgen ofzo wel in de tv uitzending.
ja was gezelligquote:
En Salar..quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar misschien gebruikt Noush wel Nawel
Uiteraard zal ik hier mijn commentaar doenquote:
Beide streepjes.quote:
nou zij is niet diegene die continue schreeuwt van afstand dar ze paraat moet staan om wat te doen voor mevr Misselijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar misschien gebruikt Noush wel Nawel
Misschien een party tent met warmte heaters en lekkere cocktails met superhapjes en muziek uit de jaren 70.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:04 schreef Joyce-43 het volgende:
ook leuk is het mooi weer mogen ze niet naar buiten
nee die zijn echt goed bevriendquote:
nou bespaar je de moeite, want daar gaat nous niks mee doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zij is niet diegene die continue schreeuwt van afstand dar ze paraat moet staan om wat te doen voor mevr Misselijk
Dit bedoel ik ook, alles doen om niet weggestemd te worden..knielen en je komt niet op de bank..quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zij is niet diegene die continue schreeuwt van afstand dar ze paraat moet staan om wat te doen voor mevr Misselijk
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien een party tent met warmte heaters en lekkere cocktails met superhapjes en muziek uit de jaren 70.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is waar, Maar Nouchine doet dat met plezier.....heb opgelet maar als er iemand uit moest en zij had op diegene gestemd is ze ook niet weg te slaan bij diegene, terwijl ze niet zegt dat ze op die gestemd heeft. Vond dat zo frappant bij Hanne.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat denk ik echt nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ook, alles doen om niet weggestemd te worden..knielen en je komt niet op de bank..
Ze lift mee op Salar en Nawel. In mijn ogen een slimme zet. Als een van die twee de finale niet haalt, gaan daar veel stemmen van naar Nouchine.quote:
Feestje voor tobi he. Nawel blijft lekker liggenquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen al om te zien hoe snel Nawel beter is.
Dan geen feestje.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Feestje voor tobi he. Nawel blijft lekker liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |