Ondanks dat ik verbannen ben op tweakers forum(had te veel gelijk over corona) kijk ik altijd nog wel even graag wat voor onmogelijke autistische idioten daar rondlopen.
Tweakers die zich overal maar ook overal expert in noemen omdat ze toegang hebben tot wikipedia,reddit en yoetoep.
Tweakers die een "imago" willen opbouwen op internet voor internet vriendjes, des te meer plusjes ze krijgen des te eerder de vaseline en anime opgestart wordt. Bah, walgelijke incels.
Nu kwam ik gisteren een topic tegen, een tweaker zijn imaginary vriendin was al 2 maal positief getest en nu liep hij al de hele tijd met mondkapje in huis terwijl alle ramen openstaan. Maar ze wonen ook nog eens in een kledingkast van 2 kamers LMFAO. (vast vanwege bijstand)
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2119582Zie hier hoe ziek geindoctrineerd zogenoemde "hoog opgeleide" tweakers autisten niet normaal kunnen functioneren en grip op realiteit verliezen.
quote:
Ze was de weekend bij haar vriendin aan het logeren. Ze is inmiddels thuis en zit in de slaapkamer. Ramen zijn open. Het vervelende is dat wij in 1 kamerwoning wonen 1 woonkamer en 1 slaapkamer. Ik verblijf in de woonkamer. Beiden hebben in januari 2022 3e/booster prik gehad van Pfizer. Ze heeft geen klachten alleen keelpijn zegt ze.
ZEGT ZE?? gelooft die autist dat ook niet? 3x geprikt en nog in doodsangst leven.
Hahah
quote:
Hoe moet ik hiermee omgaan en ik draag nu telkens een mondkapje. Kan het kwaad als ze door huis heen loopt?
Fok zit er wss ook vol mee.. die "tweakers autis"
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.