SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens kun je op München Hbf ook prima douchen voor 7 euro of zo. Dus om daar 60 euro extra voor te gaan betalen in die trein is misschien ook wat overdreven
Zit je in een vrachtruim van een boot of zoquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind treinen al vreselijk en midden in de nacht vind ik het al helemaal troosteloos en grauw.
Hoe heet het dan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je in een vrachtruim van een boot of zo
Keer de slaaptrein van Peking naar Xi'An genomen, dat was wel mooi, zaten we daar gezellig te keuvelen, bewapende politie, ja je moet slapen, nee, jawel dit is een slaaptrein, waar staat dat dan? jullie slapen moeten, luister kut Chinees, ik heb betaald voor dit treinsreisje, ja slapen, ok gele zeikerd, geen wonder dat jullie allemaal zo nauw kijken en nooit lachen, slapen.....wakker worden met het geluid en de geur van instant noodles, schijtende Chinezen en tandenpasta, ik heb nog nooit zoiets geroken, treinreizen, geweldig leukquote:
Ook weer niks van waarquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de slaaptrein van Peking naar Xi'An genomen, dat was wel mooi, zaten we daar gezellig te keuvelen, bewapende politie, ja je moet slapen, nee, jawel dit is een slaaptrein, waar staat dat dan? jullie slapen moeten, luister kut Chinees, ik heb betaald voor dit treinsreisje, ja slapen, ok gele zeikerd, geen wonder dat jullie allemaal zo nauw kijken en nooit lachen, slapen.....wakker worden met het geluid en de geur van instant noodles, schijtende Chinezen en tandenpasta, ik heb nog nooit zoiets geroken, treinreizen, geweldig leuk
Mja, Chinaquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer de slaaptrein van Peking naar Xi'An genomen, dat was wel mooi, zaten we daar gezellig te keuvelen, bewapende politie, ja je moet slapen, nee, jawel dit is een slaaptrein, waar staat dat dan? jullie slapen moeten, luister kut Chinees, ik heb betaald voor dit treinsreisje, ja slapen, ok gele zeikerd, geen wonder dat jullie allemaal zo nauw kijken en nooit lachen, slapen.....wakker worden met het geluid en de geur van instant noodles, schijtende Chinezen en tandenpasta, ik heb nog nooit zoiets geroken, treinreizen, geweldig leuk
Bij de eerste twee zinnen geloofde ik het nog.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook weer niks van waarTussen kutchinees en gele zeikerd was je allang voor je flikker geschoten
Zo eng zijn Chinezen nu ook weer nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook weer niks van waarTussen kutchinees en gele zeikerd was je allang voor je flikker geschoten
Voelt altijd een tikje ongemakkelijk als ze aan een pangoline zitten te likken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eng zijn Chinezen nu ook weer niet
Mensen die problemen maken gooien ze daar gewoon op topsnelheid midden in de nacht de trein uit hoor. Geen zin in papierwerk. Misschien ligt het voor toeristen wat subtieler, speciaal met een hoop getuigen eromheen, maar jij hebt daar gewoon "Jameneel Goedmeneel Weltelusten meneel" gezegd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eng zijn Chinezen nu ook weer niet
Mietje. Met je stoere sliertjesmopquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)-wordt-moeilijk.html
Die röntgenfoto![]()
Ze dachten een keer dat ik de shoebomber was zelfs.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die problemen maken gooien ze daar gewoon op topsnelheid midden in de nacht de trein uit hoor. Geen zin in papierwerk. Misschien ligt het voor toeristen wat subtieler, speciaal met een hoop getuigen eromheen, maar jij hebt daar gewoon "Jameneel Goedmeneel Weltelusten meneel" gezegd.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist dat likplekje koesteren en nooit meer wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |