quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij ziet er jong uit voor z'n 72.
[ afbeelding ]
moet denk ik gefilmd worden voor de liveshowquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben ze die niet aangestoken?
Ik weet niet of deze sarcastisch is of niet..quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Zelfgemaakte taart met slagroom, geïmproviseerde cadeautjes, een zoek en vind spel, briefjes.
Dat is veel meer waard dan een kant en klare taart en gefrituurde hapjes.
Is niet sarcastisch. #checkt de zinsbouw van mijn postquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of deze sarcastisch is of niet..
Maar de waardering voor dit is denk ik groter. Mensen die lieve dingen voor je doen.
Maar dan nog moet de vriendengroep van tobi in die gameroom staan.. om het gelijk te houden
quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is niet sarcastisch. #checkt de zinsbouw van mijn post
Zelfgemaakt zit moeite, aandacht en tijd in. Is veeeeel meer waard dan kant en klaar.
Appeltaart?quote:
Wou Tobi bewaren voor het avondeten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
Of is het concept van sterretjes niet ingedaald ?
Nog lekkerder 'n dessertlepeltje oploskoffie met 'n paar druppels water oplossen, en dat naarquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zit er niet bij? Wel jammer het is wel lekkerder met
En dan doen ze dat ook gewoon in de tv uitzendingquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:31 schreef Angelique61 het volgende:
Verpest echt de hele BB dat gegil en gezing bah ben weer weggggggggg.....
Dank je wel je had eventueel die andere ook mogen doen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:10 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ben even zo vrij geweest om het verslag van vannacht van Joyce, te kopiëren naar streamverslagen.
Ook de filmpjes van Tobias verjaardag, gepost door @:DGK_Tegengas bij filmpjes gezet.
Schattig hè.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb gelezen dat die stomme liedjes die Nawel en Nouchine constant zingen K3 is.
oh had er maar 1 gezien hahaquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dank je wel je had eventueel die andere ook mogen doen hoor
Moggequote:Op woensdag 9 maart 2022 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Avond/nacht cossers zijn niet de informatiefste cossers.![]()
Jaaaa, informatie over hunzelf.![]()
Maar goed. Had ik maar zelf moeten streamen.![]()
Tobias jarig.
Ze slapen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |