laters utoquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee. Toch knap dat ze de streamers weten weg te jagen. Laters all
Kunt denk ik .. staan volgende week in de minimall. Moeten ze dan kopen ..quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
je kon/kunt ook kleine presentjes opsturen??
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben er wel weer even klaar mee. Toch knap dat ze de streamers weten weg te jagen. Laters all
quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunt denk ik .. staan volgende week in de minimall. Moeten ze dan kopen ..
win win voor de FEBOquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:46 schreef suzi1 het volgende:
moeten wij kadoos kopen en die mogen zij dan weer kopen met geld uit de pot. ik zeg verlies-verlies
ik vul het niet meer inquote:
Da's sowieso kutrepertoire.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft ooit al eens een nummer van Mariah Carey gezongen:
pfieww tot een ander heeft gewonnen en dan is het wel ergquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobi was weer bezig met z'n enkel .. maar gelukkig tijdens het spel geen last van gehad.
ze zijn echt niet wijsquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:49 schreef danilel het volgende:
Nawel;
"ik kan niet wachten tot ik die challenge kan doen zodat ik me daarna kan ontschminken en met jullie kan zonnen"
jawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef Magean het volgende:
Geen immuniteit hoop ik dat zou zuur zijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |