SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zelfs al zou dat waar zijn. Er gaat nauwelijk geld meer rusland in of uit, en al helemaal geen goederen. Ze worden volkomen geīsoleerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:27 schreef UitStraling het volgende:
Het mooie is dat door de gestegen olieprijzen Rusland een dik deel van de sancties op kan vangen, ironisch maar waar, de Europese bevolking gaat veel meer last krijgen hiervan dan de Russische oligarchen.
Moeten ze wel even een Chinees bankpasje regelen.
Mjaquote:
Nordstream 1 nog even dichtdraaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat waar zijn. Er gaat nauwelijk geld meer rusland in of uit, en al helemaal geen goederen. Ze worden volkomen geīsoleerd.
Wel jammer dat China bestaat natuurlijk, maar dat was altijd al zo.
Ik heb ooit nog een project gepitched voor Nord Stream in Zug. Toen ik begreep dat je dan uiteindelijk voor Putin werkt had ik er niet meer zo'n zin in. Stel je voor dat je een fout maakt.. verschijn je de volgende dag niet meer op je werkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nordstream 1 nog even dichtdraaien.
ons zonnestraaltjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Benzine gaat eerst nog naar een ¤5,- per l binnen een paar weken.
En we krijgen een flinke recessie. Mensen met weinig geld moeten de auto wegdoen
Ook elektriciteit gaat nog erg omhoog, tenzij de gaskraan in Groningen vol open gaat.
Die zou NL kunnen gebruiken voor de volledige compensatie van de energieprijzen.
Joseph Robinette B. at your service. Mist wat kracht in zijn seniele armpjes maar kudo's voor het idee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als die maffiabaas in Moskou die tegen de auto van zijn Nederlandse schoonzoon aan reed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een project gepitched voor Nord Stream in Zug. Toen ik begreep dat je dan uiteindelijk voor Putin werkt had ik er niet meer zo'n zin in. Stel je voor dat je een fout maakt.. verschijn je de volgende dag niet meer op je werk
Het grappige is dat we aan beide kanten de kraan kunnen dichtdraaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oké Lostradamus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Benzine gaat eerst nog naar een ¤5,- per l binnen een paar weken.
En we krijgen een flinke recessie. Mensen met weinig geld moeten de auto wegdoen
Ook elektriciteit gaat nog erg omhoog, tenzij de gaskraan in Groningen vol open gaat.
Die zou NL kunnen gebruiken voor de volledige compensatie van de energieprijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |