Is hij voetbal. de toewijding en de voetbalcultuur niet meer beu dan?quote:Op zondag 11 december 2022 17:44 schreef Sked het volgende:
Zou me fantastisch lijken als Pröpper ergens de komende weken een contract tekent
Hij is mee komen trainen omdat hij dacht het plezier in het spelletje terug te kunnen vinden en nu heeft hij ook een volledig trainingskamp met de selectie erop zitten. Volgens mij kriebelt het dan wel flink.quote:Op zondag 11 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is hij voetbal. de toewijding en de voetbalcultuur niet meer beu dan?
Hij was vooral de methoden van 'ubersturmbahnfuhrer herr Schmidt' zat. Wat ik kan begrijpen en waarin hij volgens de verhalen ook verre van alleen in staat.quote:Op zondag 11 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is hij voetbal. de toewijding en de voetbalcultuur niet meer beu dan?
Leek me altijd al een beetje een rare dromer die Pröpper. Hij had zich dan ook een jaar kunnen laten verhuren of zo en daarna verder kijken...quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Hij was vooral de methoden van 'ubersturmbahnfuhrer herr Schmidt' zat. Wat ik kan begrijpen en waarin hij volgens de verhalen ook verre van alleen in staat.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Hij was vooral de methoden van 'ubersturmbahnfuhrer herr Schmidt' zat. Wat ik kan begrijpen en waarin hij volgens de verhalen ook verre van alleen in staat.
Eigen vermogen. Er is een eigen vermogen van 15 miljoen. Daarnaast was er vorig seizoen voor het eerst in jaren geen tekort.quote:Op maandag 16 januari 2023 07:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar betalen ze dit eigenlijk van?
Soep zal wel weer niet zo heet gegeten worden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Binnenkort einde oefening?
Nee hoor. Ze kunnen ook gewoon een ander stadion huren als die huisjesmelker zo moeilijk blijft doen. Dat mag gewoon en bevestigd de KNVB zelf ook. Eerder deden Twente, AZ en NEC dat bijvoorbeeld ook. De Gelderlander heeft wel vaker van dit soort overdreven koppen. Alleen jammer dat ze dan weer niets publiceren over bepaalde bestuurders van Vitesse die gewoon wanbeleid voeren...quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Binnenkort einde oefening?
Dat is toch geen duurzame oplossing man. Je zag toen bij AZ al wat voor drama dat was, burgemeesters zitten er bijvoorbeeld totaal niet op te wachten. En dan had AZ nog de gunfactor…quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze kunnen ook gewoon een ander stadion huren als die huisjesmelker zo moeilijk blijft doen. Dat mag gewoon en bevestigd de KNVB zelf ook. Eerder deden Twente, AZ en NEC dat bijvoorbeeld ook. De Gelderlander heeft wel vaker van dit soort overdreven koppen. Alleen jammer dat ze dan weer niets publiceren over bepaalde bestuurders van Vitesse die gewoon wanbeleid voeren...
Of het een duurzame oplossing is, maakt niet uit. Dat hoeft ook niet. Het dient alleen maar om druk te zetten op de eigenaar van het Gelredome.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch geen duurzame oplossing man. Je zag toen bij AZ al wat voor drama dat was, burgemeesters zitten er bijvoorbeeld totaal niet op te wachten. En dan had AZ nog de gunfactor…
Vitesse moet gewoon z'n huur betalen.
Het hoeft niet duurzaam. Als na een paar weken of een paar maanden de eigenaar van Gelredome ontdekt dat hij niet zonder Vitesse kan is dat genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch geen duurzame oplossing man. Je zag toen bij AZ al wat voor drama dat was, burgemeesters zitten er bijvoorbeeld totaal niet op te wachten. En dan had AZ nog de gunfactor…
Vitesse moet gewoon z'n huur betalen.
Vitesse is maar 15 procent van de inkomsten van het GelreDome, de overige inkomsten komen uit evenementen, als Vitesse er niet meer speelt kunnen op de speeldagen van Vitesse ook evenementen plaatsvinden dus ik denk een win win situatie voor het GelreDomequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het hoeft niet duurzaam. Als na een paar weken of een paar maanden de eigenaar van Gelredome ontdekt dat hij niet zonder Vitesse kan is dat genoeg.
Welke evenementen? Gelredome heeft misschien 3 concerten dit jaar en verder 2 keer een kleiner evenement. Dus nee, het percentage van Vitesse is een stuk hoger, zeker nu Mojo alleen nog maar voor Amsterdam kiest.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vitesse is maar 15 procent van de inkomsten van het GelreDome, de overige inkomsten komen uit evenementen, als Vitesse er niet meer speelt kunnen op de speeldagen van Vitesse ook evenementen plaatsvinden dus ik denk een win win situatie voor het GelreDome
Ik weet het niet, ik las dat ergensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Welke evenementen? Gelredome heeft misschien 3 concerten dit jaar en verder 2 keer een kleiner evenement. Dus nee, het percentage van Vitesse is een stuk hoger, zeker nu Mojo alleen nog maar voor Amsterdam kiest.
Dat is het probleem, mensen praten vaak maar wat als het over Vitesse gaat. Puur omdat ze dat 'ooit ergens gelezen hebben' of 'ooit ergens gehoord hebben'. Terwijl 9 van de 10 'journalisten' vaak nauwelijks kennis van zaken hebben. Het beste voorbeeld was nog wel dat een aantal journalisten maar bleven herhalen dat Manhoef van Chelsea gehuurd was terwijl Manhoef gewoon uit de jeugdopleiding van Vitesse komt en nooit ergens anders gespeeld heeft...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik las dat ergens
Het heeft wel in de Quote gestaan, maar dat was in 2012. Tien jaar geleden dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen praten vaak maar wat als het over Vitesse gaat. Puur omdat ze dat 'ooit ergens gelezen hebben' of 'ooit ergens gehoord hebben'. Terwijl 9 van de 10 'journalisten' vaak nauwelijks kennis van zaken hebben. Het beste voorbeeld was nog wel dat een aantal journalisten maar bleven herhalen dat Manhoef van Chelsea gehuurd was terwijl Manhoef gewoon uit de jeugdopleiding van Vitesse komt en nooit ergens anders gespeeld heeft...
Ik herinner me weer waar ik het gelezen, was op een NEC forum dus die info kan niet kloppen, mijn excuusquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het probleem, mensen praten vaak maar wat als het over Vitesse gaat. Puur omdat ze dat 'ooit ergens gelezen hebben' of 'ooit ergens gehoord hebben'. Terwijl 9 van de 10 'journalisten' vaak nauwelijks kennis van zaken hebben. Het beste voorbeeld was nog wel dat een aantal journalisten maar bleven herhalen dat Manhoef van Chelsea gehuurd was terwijl Manhoef gewoon uit de jeugdopleiding van Vitesse komt en nooit ergens anders gespeeld heeft...
Ik las in de Gelderlander dat jij Den Haag wel zag zitten?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan kan ik tenminste weer een keer op de fiets naar Vitesquote:Op zondag 22 januari 2023 09:59 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik las in de Gelderlander dat jij Den Haag wel zag zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |