Zoveel heeft hij buiten Nederland ook niet gedaan als trainer.quote:Op maandag 26 september 2022 19:27 schreef TLC het volgende:
Cocu, de man die buiten Nederland ook overal gefaald heeft
quote:Op maandag 26 september 2022 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat past niet bij Vitesse. Gewoon weer een Nederlandse aso voor de groep.
Cocu heeft wel in de buurt van ernhem gewoont, dus tokkie, dus fitting.quote:Op maandag 26 september 2022 17:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat past niet bij Vitesse. Gewoon weer een Nederlandse aso voor de groep.
@GGMM woont ook in die omgeving geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2022 20:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Cocu heeft wel in de buurt van ernhem gewoont, dus tokkie, dus fitting.
Altijd gedacht dat @GGMM de Rotterdamse denker wasquote:Op maandag 26 september 2022 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm woont ook in die omgeving geloof ik.
Perfect voor Vitesse dus.quote:Op maandag 26 september 2022 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
Cocu, overal nog mislukt en oersaai voetbal
Inderdaad!!quote:Op maandag 26 september 2022 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Perfect voor Vitesse dus.
Ik vind het jammer hoor. Een van de oudste clubs uit de erevisie, leuke doch prijzenvrije geschiedenis (beker na dan) maar telkens net niet.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij niet zo voelt maar ik kom ook uit Nijmegen, dus ben niet 100 procent objectief, Vitesse heeft te lang boven zijn stand geleefd , nu is zichtbaar wat de club waard is zonder dubieus geld, niet veel dusquote:Op maandag 26 september 2022 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hoor. Een van de oudste clubs uit de erevisie, leuke doch prijzenvrije geschiedenis (beker na dan) maar telkens net niet.
Vitesse zegt een volksclub te zijn, maar dat is het al lang niet meer. NEC is dat veel meer inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2022 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij niet zo voelt maar ik kom ook uit Nijmegen, dus ben niet 100 procent objectief, Vitesse heeft te lang boven zijn stand geleefd , nu is zichtbaar wat de club waard is zonder dubieus geld, niet veel dus
Met Aalbers begon de ellende in Arnhem naar mijn gevoel, arrogantie en luchtkastelen,quote:Op maandag 26 september 2022 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vitesse zegt een volksclub te zijn, maar dat is het al lang niet meer. NEC is dat veel meer inderdaad.
Dat verval begon al onder Aalbers/Gelredome debacle.
Klopt. En toen ging het mis en werd het een speelbal van ego's en het grote geld. Chelsea 2, weten we het nog.quote:Op maandag 26 september 2022 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Aalbers begon de ellende in Arnhem naar mijn gevoel, arrogantie en luchtkastelen,
Klopt, schreeuwen dat ze kampioen gingen worden etc, uiteindelijk niet verder gekomen dan een eenmalige bekerwinst en vorig seizoen een leuke Europese toerquote:Op maandag 26 september 2022 21:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt. En toen ging het mis en werd het een speelbal van ego's en het grote geld. Chelsea 2, weten we het nog.
Ja. Zonder Aalbers zou Vitesse wel in het beste geval 'n soort Heracles zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Aalbers begon de ellende in Arnhem naar mijn gevoel, arrogantie en luchtkastelen,
NEC is het zomin een volksclub. De enige volksclubs in Nederland zij NAC, Feyenoord, ADO en Go Ahead. De rest noemt zich alleen zo.quote:Op maandag 26 september 2022 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vitesse zegt een volksclub te zijn, maar dat is het al lang niet meer. NEC is dat veel meer inderdaad.
Dat verval begon al onder Aalbers/Gelredome debacle.
Zoals dat argument dat Vitesse het stadion niet vol krijgt. Joh, dat ding is zielloos, te groot en er zit geen historie aan verbonden.
Mwah, ik spreek over een volksclub als het een stevige band met de stad en haar inwoners heeft. Dat heeft Vitesse wel, maar het is.. Tja, geen idee. Ik denk dat het met Arnhem te maken heeft. Het is toch een soort randstad-stad in het oosten met dito mentaliteit.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
NEC is het zomin een volksclub. De enige volksclubs in Nederland zij NAC, Feyenoord, ADO en Go Ahead. De rest noemt zich alleen zo.
Zo lang Vitesse gemiddeld nog steeds elke wedstrijd meer dan 3000 mensen per wedstrijd extra trekt als NEC mogen ze in Nijmegen niets over het aantal toeschouwers van Vitesse zeggen. En ja, Gelredome is geen stadion. Ik zou ook liever een stadion als dat van Heracles hebben, dan zat het elke week vol.
Lol randstad in het oosten? Misschien in de burgermeesterswijk of op Angerenstein maar dan houdt het al een heel end op.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mwah, ik spreek over een volksclub als het een stevige band met de stad en haar inwoners heeft. Dat heeft Vitesse wel, maar het is.. Tja, geen idee. Ik denk dat het met Arnhem te maken heeft. Het is toch een soort randstad-stad in het oosten met dito mentaliteit.
Nec is veel volkser.
Niet qua architectuur, maar wel hoe de mensen zijn. Zelfs de taal is verwant aan Haags en zo ongeïnteresseerd zijn ze ookquote:Op donderdag 29 september 2022 08:27 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Lol randstad in het oosten? Misschien in de burgermeesterswijk of op Angerenstein maar dan houdt het al een heel end op.
Je kan Kluirendal wel het modekwartier noemen en er een paar dure boetiekjes openen maar het blijft gewoon een volkswijk.
Hij bedoelt geen grachtengordel of amsterdam zuid denk ik. Zoals van Roosmalen zei, Arnhemmers zijn slim. Die komen als het goed gaat of er mooi voetbal is. Ze blijven weg als het niet om aan te zien is.quote:Op donderdag 29 september 2022 08:27 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Lol randstad in het oosten? Misschien in de burgermeesterswijk of op Angerenstein maar dan houdt het al een heel end op.
Je kan Kluirendal wel het modekwartier noemen en er een paar dure boetiekjes openen maar het blijft gewoon een volkswijk.
Sstttt, zeg dat nou niet. Anders komen al die Tukkers hier weer zeggen dat het gewoon uitverkocht was. Terwijl iedereen in het stadion en voor de tv gewoon kon zien dat op de tweede ring meer lege dan gevulde plekken waren.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:07 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Hij bedoelt geen grachtengordel of amsterdam zuid denk ik. Zoals van Roosmalen zei, Arnhemmers zijn slim. Die komen als het goed gaat of er mooi voetbal is. Ze blijven weg als het niet om aan te zien is.
Grolsch Veste was gisteren nou ook niet bepaald een uitverkocht huis.
Gelukkig zag jij het op teletekst als laatste gebruiker.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Sstttt, zeg dat nou niet. Anders komen al die Tukkers hier weer zeggen dat het gewoon uitverkocht was. Terwijl iedereen in het stadion en voor de tv gewoon kon zien dat op de tweede ring meer lege dan gevulde plekken waren.
zat op hoofdtribune en vak p was allesbehalve volquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Sstttt, zeg dat nou niet. Anders komen al die Tukkers hier weer zeggen dat het gewoon uitverkocht was. Terwijl iedereen in het stadion en voor de tv gewoon kon zien dat op de tweede ring meer lege dan gevulde plekken waren.
Ik zat gewoon in het stadion. Gelukkig zag jij het wel op teletekst.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zag jij het op teletekst als laatste gebruiker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |