Ik vind die OP prima passen bij een club in verval.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind die OP prima passen bij een club in verval.
Is Guram Kashia weer terug?? 🤓🤓❤️❤️❤️quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Vitesse is een Nederlandse betaald voetbalorganisatie uit de Gelderse hoofdstad Arnhem die in het jaar 1892 werd opgericht. Daarmee is de club de oudste voetbalclub van de Nederlandse profclubs in de Eredivisie.
Met:
De trainer
[ afbeelding ]
De captain
[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten
[ afbeelding ]
In Arnhem zijn we inmiddels ook wel wat gewend qua media/onzin berichten. Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:54 schreef Treinhoer het volgende:
Ach, jullie vangen nu wat spreekwoordelijke klappen.
Trust me, ik ben PEC supporter, het kan nog velen malen erger. Jullie doen het meer dan prima in Europa. Dat is belangrijk. Kop d'r veur en deur.
Sparta heeft gegokt en verloren dus. Ze hadden beter die laatste zes minuten gewoon uit kunnen spelen. Ze dachten bijdehand een statement te kunnen maken, maar moeten nu voor zes minuten weer helemaal naar Arnhem, met alle overhead erbij ben je zo vijf uur kwijt. Oliedom dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Het restant van VIT-SPA wordt zonder publiek uitgespeeld jongessss
Goede teambuilding.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta heeft gegokt en verloren dus. Ze hadden beter die laatste zes minuten gewoon uit kunnen spelen. Ze dachten bijdehand een statement te kunnen maken, maar moeten nu voor zes minuten weer helemaal naar Arnhem, met alle overhead erbij ben je zo vijf uur kwijt. Oliedom dus.
Als ze alsnog punten verspelen in die wedstrijd zal de terugreis minder gezellig zijn, maar ik geef toe dat die kans klein is.quote:
Gewoon zes minuten op 100% fitheid elke bal wegtrappen die voor je komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze alsnog punten verspelen in die wedstrijd zal de terugreis minder gezellig zijn, maar ik geef toe dat die kans klein is.
Juist, belachelijk dit dat Sparta voor die 5 minuten uit Rotterdam naar Arnhem moet komenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schandalig dit ze hadden Vitesse puntenaftrek moeten geven ipv een kans op punten.
Gelachen. Bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het zou Vitesse sieren als ze de winst gewoon geven aan Sparta maar dat zal wel niet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het zou Vitesse sieren als ze de winst gewoon geven aan Sparta maar dat zal wel niet.
Ik denk vooral dat je trucjes, wat dit overduidelijk was van Spartaanse zijde zo bleek uit de interviews achteraf, niet moet belonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:08 schreef Sked het volgende:
Vervelend voor Sparta dat ze het een hele dag kost, en voor mij hoeft het niet, maar het lijkt me van de bond ook niet meer dan logisch dat uitspelen de voorkeur heeft als dat een optie is.
Zo zie je maar hoe een waardeloze club het is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Jij gelooft vast ook nog dat sinterklaas echt is? Dit is profvoetbal, dit gaat om veel geld. Als Vitesse de kans heeft gaan ze echt niet bewust naast schieten ofzo.
Dat heeft hij goed gezienquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:04 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Ook Mourinho vindt Vitesse een parodie op een voetbalclub
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat niet kan is dat je fans zich week in week uit misdragen laat ze de club maar eens straffen.quote:
miemiemiemiequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat niet kan is dat je fans zich week in week uit misdragen laat ze de club maar eens straffen.
Je idee is dan Sparta maar een overwinning gunnen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat niet kan is dat je fans zich week in week uit misdragen laat ze de club maar eens straffen.
Nee nog even voor 5 minuten voetballen naar Arnhem dat is lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je idee is dan Sparta maar een overwinning gunnen?
En daarmee de competitie vervalsen. Lekker voor de andere degradatieclubs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |