SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Blije fant, zooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwok
En die heeft Vladdie allemaal vergiftigdquote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
nog steeds hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong, braaf, knap en onschuldig.
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik was dat programma helemaal vergetenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Ron Brandsteder in Moppentoppers
Kolere zeg.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Ron Brandsteder in Moppentoppers
Hebben ze afgelopen uur de bevolking plots vervijfvoudigd danquote:Op maandag 7 maart 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog geen halve euro voor iedere Oekraīner.
Blije fant, zooooooooooooo'n grote vis, handjes in de lucht en blije kwokquote:Op maandag 7 maart 2022 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://i.imgur.com/gvdywJt.png https://i.imgur.com/gvdywJt.png]afbeelding[/url] ]
Had dan meer van je vermogen gedoneerdquote:Op maandag 7 maart 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog geen halve euro voor iedere Oekraīner.
Vanmorgen al wat goede daden verrichtquote:Op maandag 7 maart 2022 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had dan meer van je vermogen gedoneerd
Gespuugd in het oog van een zwerver?quote:Op maandag 7 maart 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmorgen al wat goede daden verricht
Awwwwquote:Op maandag 7 maart 2022 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://i.imgur.com/gvdywJt.png https://i.imgur.com/gvdywJt.png]afbeelding[/url] ]
Bedtijd ❤️quote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dooie boel hier. Heeft niemand iets leuks te vertellen?
Ga slapen joh luiwammesquote:Op maandag 7 maart 2022 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
Dooie boel hier. Heeft niemand iets leuks te vertellen?
Ik heb net de broodjes in de oven gedaanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 05:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zal alvast koffiezetten voor jullie, snurkers
Wat ben je toch geweldig!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 05:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb net de broodjes in de oven gedaan
Jij bent ook geweldig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 05:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zal alvast koffiezetten voor jullie, snurkers
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn Kwiwibroodjes en er is Moeraskoffie op het dorpsplein aan de lange tafel
De Putintafel?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zijn Kwiwibroodjes en er is Moeraskoffie op het dorpsplein aan de lange tafel
Nee we vernoemen al dat soort dingen naar positiviteitquote:
"koffie", dat is er mis meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we vernoemen al dat soort dingen naar positiviteit![]()
Wat is er mis met "De Koffietafel" bijvoorbeeld.
zoLang er een gek zit nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)erd-en-ongemotiveerd
Stop er toch mee jongens
Putin gaat echt z'n onkunde niet toegeven en zich terugtrekkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:48 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)erd-en-ongemotiveerd
Stop er toch mee jongens
Misschien alvast een lijstje maken wie het gehad heeft, dan kunnen we wat extra aardig tegen ze doen tegen die tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Zombieziekte.
Over tien jaar iedereen dement.
mja, liever een nuke hoor, ben je er maar gelijk van verlostquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Nog meer goed nieuws;
People who have even a mild case of Covid-19 may have accelerated aging of the brain and other changes to it, according to a new study.
The study, published Monday in the journal Nature, is believed to be the largest of its kind. It found that the brains of those who had Covid-19 had a greater loss of gray matter and abnormalities in the brain tissue compared with those who didn't have Covid-19. Many of those changes were in the area of the brain related to the sense of smell.
Now Covid-19 is eating our brains.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Nog meer goed nieuws;
People who have even a mild case of Covid-19 may have accelerated aging of the brain and other changes to it, according to a new study.
The study, published Monday in the journal Nature, is believed to be the largest of its kind. It found that the brains of those who had Covid-19 had a greater loss of gray matter and abnormalities in the brain tissue compared with those who didn't have Covid-19. Many of those changes were in the area of the brain related to the sense of smell.
Now Covid-19 is eating our brains.
ook al meer risico op hartklachen he na covidquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#US, always there to wake you up with a smile.
Ja zo langzamerhand druppelen er wel wat onderzoeken door over restschades.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook al meer risico op hartklachen he na covid
Dus kinderen kunnen met 16 al naar de universiteitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
People who have even a mild case of Covid-19 may have accelerated aging of the brain
ja maar het bangmaken werkt niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo langzamerhand druppelen er wel wat onderzoeken door over restschades.
Nieuw-Zeelanders ontspringen de dans grotendeels.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Is er iemand die geen covid gehad heeft dan?
ik ken er wel een paarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ja ik heb het ook niet gehad hoorquote:
Die waren sws al raarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuw-Zeelanders ontspringen de dans grotendeels.
Zegt ook niet alles schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet gehad hoor
Zolderkamerautist beste autist
Daglicht genotquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat vandaag TIEN graden worden jongens en meisjes TIEN
Ja, hoi.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
https://9gag.com/gag/aQXgKwequote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaw vosjes lag zo lekker te slapen
https://9gag.com/gag/aM4d72X
Vosje is hier ook al een tijdje niet meer geweestquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaw vosjes lag zo lekker te slapen
https://9gag.com/gag/aM4d72X
ja zou i ook niet overheen komen neequote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/aQXgKwe
US in zn jonge jaren?
gelijk verpest?
Te lang, niet gelezen. Iets met lekkere wijven ja? Prima!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:38 schreef UitStraling het volgende:
"Beste mannen van Nederland en België, Er moet mij iets van het hart, want ik begin me te irriteren. Voordat je mij als oprichter en gangmaker van Steun Oekraīne een pb (persoonlijk bericht, redactie) stuurt met het idee – wat van je krankzinnige hersenspinsels onderdeel uitmaakt – dat je via ons wel eens een leuke, mooie, intelligente en verzorgde Oekraīense vrouw (want dat zijn ze) in huis kan halen om op een gemakkelijke manier je leven wat aangenamer te maken, bedenk dan dat wij ook weten wat er nu in je hersenloze van geilheid doordrenkte gedachten omgaat. Je spoort werkelijk van geen meter dat dit ook nog maar in je gedachten opkomt, om onze organisatie als datingbureau te gebruiken en gematched te worden met vrouwen die nog maar net de dood zijn ontvlucht en waarvan de man zijn leven aan het geven is aan het front"
Tot zover de bijdrage van de Nederlandse mannen aan de oorlog.
Doet me denken aan mijn neefje met zijn Slavische harem.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te lang, niet gelezen. Iets met lekkere wijven ja? Prima!
Je kunt een vervelender harem treffen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn neefje met zijn Slavische harem.
https://i.imgur.com/VOZI1g1.jpg
Die jongen verslijt 'em ook niet met pissen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt een vervelender harem treffen.
bomderopquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Karzai het volgende:
Hoereafvoer van de douche verstopt. Snap er geen fuck van. Raakt om de haverklap verstopt Schijtziek van dat gezeik.
Dan zit de verstopping waarschijnlijk verder weg, onder de straat, en dan is het een klusje voor de gemeentequote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:56 schreef Karzai het volgende:
Al 10 keer die veer er doorheen gehaald en die komt er schoon uit. Loopt gelukkig nog wel een klein beetje door. Vanavond maar ontstoppingsspul erin gooien
Allemaal haar en huidschilfers en zeeprestenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:53 schreef Karzai het volgende:
Hoereafvoer van de douche verstopt. Snap er geen fuck van. Raakt om de haverklap verstopt Schijtziek van dat gezeik.
De afvoer in de keuken loopt wel goed doorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zit de verstopping waarschijnlijk verder weg, onder de straat, en dan is het een klusje voor de gemeente
Zag ooit eens een filmpje van iemand die dat op aan het eten was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal haar en huidschilfers en zeepresten
Linkje?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ooit eens een filmpje van iemand die dat op aan het eten was.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag ooit eens een filmpje van iemand die dat op aan het eten was.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:58 schreef Karzai het volgende:
Mongool van een buurman heeft de hal helemaal volgebouwd met dozen, die staan er nu al 4 dagen. Je kunt er amper langs. Volgende week gaattie pas verhuizen.
quote:
Afvoer weg, verstopping weg, slim.quote:
Gastendoekjes weg, afzichtelijke gordijnen weg, het servies waar Willem en Maxima op hebben geslapen weg, alles is wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afvoer weg, verstopping weg, slim.
Ik, volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Heh?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gastendoekjes weg, afzichtelijke gordijnen weg, het servies waar Willem en Maxima op hebben geslapen weg, alles is weg
soda in warm water erin gooien, daarna azijn eropquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:56 schreef Karzai het volgende:
Al 10 keer die veer er doorheen gehaald en die komt er schoon uit. Loopt gelukkig nog wel een klein beetje door. Vanavond maar ontstoppingsspul erin gooien
Nopes dat is een zacht ei.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
zal onze rutte ook zo'n held zijn?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:16 schreef gianni61 het volgende:
mensen die direct nog eens proberen te bellen als je een gesprek weg drukt moeten keihard geslagen worden.
Ja weet ik veel wat moeder Smit daar zeiquote:
Die "Scooby Doo Van" is een tof ding hoor, ploegt overal doorheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
omg![]()
Russia is bringing in reserve equipment.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Tazerface16/status/1501103675342684160
Zou kunnen, die heeft nog wel wat kloppends en deugends maar die is te vadsig en motorisch niet soepel genoeg.quote:
Die gaat gewoon achter een minigun zitten om even flink te maaienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou kunnen, die heeft nog wel wat kloppends en deugends maar die is te vadsig en motorisch niet soepel genoeg.
Vind hem onhandig genoeg om de verkeerde kant op te schieten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat gewoon achter een minigun zitten om even flink te maaien
Er loopt iemand achteraan om 'm in de goeie richting te laten mikken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind hem onhandig genoeg om de verkeerde kant op te schieten.
Ik gok erop dat de PS er wel een app voor heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan alleen de app niet op de Firestick zetten.
De docu Paradise Lost staat eropquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok erop dat de PS er wel een app voor heeft.
Bom pakketje toevallig?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet bezorgen in de Ajaxlaan
Mooie laan moet dat zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet bezorgen in de Ajaxlaan
Ik ga morgenavond dus die Potterspecial kijken he.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De docu Paradise Lost staat eropAlleen de eerste aflevering niet.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond dus die Potterspecial kijken he.
Want alleenthuisgenot.
HBO Max.quote:
Was het wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HBO Max.
Maar die heb ik vorige week al gezien in de bios.
Amusant, vooral een geinige nostalgietrip.quote:
Het gebrek aan logica van dingenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
Kwam er dus achter dat die platen nog niet terug worden gemaakt aan het huis omdat ze personeelstekort hebben. Eerst alles eraf maar nu hebben ze niemand om het weer te maken.
Hierachter zijn ze een straat aan het vernieuwen die ze voor mijn gevoel al een tijdje geleden gedaan hebben, maar goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gebrek aan logica van dingen
Hier in het centrum hebben ze al 3x dezelfde straat opengebroken.
Doe het dan in 1x goed.
Of ze maken een compleet nieuw fietspad aan de zijkanten van een weg, maar de weg zelf vervangen ze niet. Het lijkt ondertussen wel alsof ik in België rijd
misschien is het niet mee zo prio?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
echt ongefuckinglofelijk dit. Sta speciaal een uur vroeger op om zo vroeg mogelijk de organisatie te kunnen informeren over de prio1. Inmiddels wacht ik nog steeds op info en krijg ik niemand te pakken.
Joh, hou het.
overleg met ggd als het inmiddels 2 weken na besmetting isquote:
Bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hierachter zijn ze een straat aan het vernieuwen die ze voor mijn gevoel al een tijdje geleden gedaan hebben, maar goed.
Ja ik snap het ook niet maar heeft schijnbaar weer te maken met de tijd die die asbest mannen hebben. Daarom gaan de ramen nu wel want zitten asbestkitranden om heen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gebrek aan logica van dingen
Hier in het centrum hebben ze al 3x dezelfde straat opengebroken.
Doe het dan in 1x goed.
Of ze maken een compleet nieuw fietspad aan de zijkanten van een weg, maar de weg zelf vervangen ze niet. Het lijkt ondertussen wel alsof ik in België rijd
Hoog tijd voor de dorpspsycholoog;quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
echt ongefuckinglofelijk dit. Sta speciaal een uur vroeger op om zo vroeg mogelijk de organisatie te kunnen informeren over de prio1. Inmiddels wacht ik nog steeds op info en krijg ik niemand te pakken.
Joh, hou het.
dat heb ik nu al..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je 's avonds een uur aan het bepalen bent wat je wilt zien.
ja zit nu denk ik 1 week na besmettingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
overleg met ggd als het inmiddels 2 weken na besmetting is![]()
kan best dat de boel door het hoesten dusdanig geīrriteerd is dat je nog even door blijft hoesten, been there done that
Kun je dit dan niet weggeven of zo? Weggooien is best zondequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:56 schreef Karzai het volgende:
10 triviale pursuit spellen in de kliko,verkoopt niet
ja wel. Maar ik word geacht de organisatie in te lichten over de voortgang en mij wordt niks verteld. Hoe hard ik ook trek aan wie dan ook. Heel frustrerend. Laatste keer dat ik hier een uur eerder voor uit bed kom.quote:
Zou kunnen aan een bejaardentehuis of azc?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je dit dan niet weggeven of zo? Weggooien is best zonde
Mja, is ook wel logisch, want een hoop is gewoon te oud om nog leuk te zijn. Wij hadden vroeger een Triviant Familie-variant, maar een vraag als "Hoe heet de presentator van B.O.O.S." ga je geen antwoord meer op krijgen van de huidige jeugd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je dit dan niet weggeven of zo? Weggooien is best zonde
het is al 10 uur. Waarom krijg je niemand te pakkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel. Maar ik word geacht de organisatie in te lichten over de voortgang en mij wordt niks verteld. Hoe hard ik ook trek aan wie dan ook. Heel frustrerend. Laatste keer dat ik hier een uur eerder voor uit bed kom.
Jazeker!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zou kunnen aan een bejaardentehuis of azc?
Sommige vragen heb je al zo vaak gehad dat je na twee woorden het antwoord al riep.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is ook wel logisch, want een hoop is gewoon te oud om nog leuk te zijn. Wij hadden vroeger een Triviant Familie-variant, maar een vraag als "Hoe heet de presentator van B.O.O.S." ga je geen antwoord meer op krijgen van de huidige jeugd.
Nee, het zal wel gedateerd zijn, maar misschien zoals Karzei zegt: verpleegtehuisquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is ook wel logisch, want een hoop is gewoon te oud om nog leuk te zijn. Wij hadden vroeger een Triviant Familie-variant, maar een vraag als "Hoe heet de presentator van B.O.O.S." ga je geen antwoord meer op krijgen van de huidige jeugd.
Ja dat is meer onze leeftijd, die weten dat nog wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het zal wel gedateerd zijn, maar misschien zoals Karzei zegt: verpleegtehuis
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is meer onze leeftijd, die weten dat nog wel.
Waarom denk je dat ik die vraag nog weet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige vragen heb je al zo vaak gehad dat je na twee woorden het antwoord al riep.
Oh leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:05 schreef Ama het volgende:
Ik heb 10 jaar een weggeefwinkel gehad met vrienden. Wij kregen vaak dat soort dingen juist binnen.
Ja was vaak wel leuk. Donderdagavond en zaterdagmiddag en op woensdag de hele winkel opruimen en uitruimen. En we hebben ook een tijdje 3 keer per week voedsel uitgedeeld maar op gegeven moment kregen we nog zo weinig dat we dat tijdens de weggeefwinkel uitdeelde.quote:
Ik ben momenteel echt 90 % van mijn energie kwijt aan op mijn lip bijten en nog 10 % aan op een enigszins fatsoenlijke manier proberen mensen aan te spreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is al 10 uur. Waarom krijg je niemand te pakken
Kan je het nu niet laten gaan. Je hebt tenminste gedaan wat je moest doen en op een later moment vragen waarom er niemand te bereiken was?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben momenteel echt 90 % van mijn energie kwijt aan op mijn lip bijten en nog 10 % aan op een enigszins fatsoenlijke manier proberen mensen aan te spreken.
Het schaapje is dood dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben momenteel echt 90 % van mijn energie kwijt aan op mijn lip bijten en nog 10 % aan op een enigszins fatsoenlijke manier proberen mensen aan te spreken.
Tim Hofmanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou de jeugd tegenwoordig zeggen jaquote:
Bartje natuurlijkquote:
Leuk spelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog nooit Triviant gespeeld
quote:
Kende haar niet.quote:Zwikker werd geboren in Amersfoort. Haar vader is Nederlands en haar moeder is van Molukse afkomst. Als jong meisje wilde ze balletdanseres worden, maar ze werd destijds niet toegelaten tot de balletacademie. Na de havo, volgde ze diverse cursussen waaronder de cursus PR & Communicatie.
Nou ja ik ook weer niet zo goed maar stond me vaagjes bij dat het een knappe vrouw was/is/ooit/zalwel.quote:
Goede tekst voor op een grafsteen: "We kenden haar niet zo goed, maar het stond ons vaagjes bij dat het ooit een knappe vrouw was."quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ook weer niet zo goed maar stond me vaagjes bij dat het een knappe vrouw was/is/ooit/zalwel.
"Ze was ooit goed te knauwen maar nu is ze wormenvoer"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede tekst voor op een grafsteen: "We kenden haar niet zo goed, maar het stond ons vaagjes bij dat het ooit een knappe vrouw was."
quote:De Graaff werd in Haarlem geboren, maar kort daarna verhuisde hij samen met zijn ouders en zusje naar Hillegom. Op zijn negende in 1976 kwam hij tijdens het spelen onder een auto. Daarbij verbrijzelde hij een been en liep hij een bacterie-infectie op, die zijn nieren aantastte. Door deze nierziekte ontwikkelde hij ook een groeistoornis, waardoor hij nooit groter is geworden dan een kind van twaalf.
99 procent kans dat het een ex is, swipen die hap.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt een dame uit Den Bosch voorbij met de volgende tekst:
I need a magician.
Storyteller I already had.
@:uitstraling weet jij hier meer van?
Nog even kanker eroverheen joh.quote:In 1999, toen de nier werd afgestoten, begon een nieuwe periode van zwakte, een nieuwe operatie, mondkanker en verschillende complicaties.
Hij had wel bingo ja.quote:
Ze noemt zich Veronika.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
99 procent kans dat het een ex is, swipen die hap.
Misschien een bordspelavond invoerenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we een paar spellen hebben in Foqueville
Ik zou wild spartelen tot aan het laatste drupje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze noemt zich Veronika.
Maar ik denk niet dat ze naar mij toe komt deze zomer
Ik ken niet heel veel bordspellenquote:
Gewoon van alles.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Of gewoon van die kleine kaartspellen, zoals Exploding Kittens ofzo.
Doet me ook aan een gedichtje van J denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze noemt zich Veronika.
Maar ik denk niet dat ze naar mij toe komt deze zomer
Oke Ettoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
godver pas half twaalf.
Man man man zin om te rossen
emb_nl@mfa.gov.uaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
godver pas half twaalf.
Donderdag dan maar naar t Gelredome?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
godver pas half twaalf.
Adem in, Adem uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
godver pas half twaalf.
correctquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Adem in, Adem uit
Mensen zijn kut
Einde
Denk dat ik die halve gore domino ellende van gisteravond maar in de kliko timmer en lekker broodjes met rookworst ga maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:52 schreef Haags het volgende:
Het is mij een waar genoegen om bij deze aan te mogen kondigen dat jullie allemaal lekker mogen genieten van LUNCHGENOT!!
Dit werkt snellerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:57 schreef Karzai het volgende:
Gister nog een bokszak verkocht, had ik ook wel op kunnen sturen. Had je even lekker kunnen meppen
Ja dat gaan ze niet doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, dus tot ze die fps nonsens aanpassen, kan HBOMax me even gestolen worden.
Ik heb de Deventer editie! En ECHT geld voor erbijquote:
hebben we nu nog een nieuwe streamingdienst?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, dus tot ze die fps nonsens aanpassen, kan HBOMax me even gestolen worden.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kluizenaarserpent.
@:ettovanbelgie
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kluizenaarserpent.
@:ettovanbelgie
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de Deventer editie! En ECHT geld voor erbij
Ik las het ja.quote:
Ja, maar al het oudere heeft dus piepstemmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben we nu nog een nieuwe streamingdienst?
Wist ik dit maar niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar al het oudere heeft dus piepstemmen.
Nou, ik ben blij dat ik wel weet wat het is, ik hoor teveel.quote:
Naja niks aan te doen verder. Wellicht kunnen ze toch ooit nog veranderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik wel weet wat het is, ik hoor teveel.
Ik kijk deze maand wat ik nog niet gezien heb en wel wilde zien, maar als ze niet de VS-content gaan pakken, houdt het voor mij op hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja niks aan te doen verder. Wellicht kunnen ze toch ooit nog veranderen.
Gaan ze niet doen las ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kijk deze maand wat ik nog niet gezien heb en wel wilde zien, maar als ze niet de VS-content gaan pakken, houdt het voor mij op hoor.
Ja, klopt. Ze gebruiken Nordic-content en dat is dus versneld "om aan te passen aan Europese standaarden" die nergens meer op slaan, want digitaal. Gladiolen.quote:
Beetje ouderwets is het wel ja. Disney enz hebben dat ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze gebruiken Nordic-content en dat is dus versneld "om aan te passen aan Europese standaarden" die nergens meer op slaan, want digitaal. Gladiolen.
Het is ongetwijfeld een geld/rechtenkwestie, dat ze de Europese dvd-masters gebruiken in plaats van de (juiste) Amerikaanse. Maar ik laat het wel weten met m'n portemonnee, ik kijk HDM en die Potterspecial wel deze maand en dan zakken ze er maar in.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje ouderwets is het wel ja. Disney enz hebben dat ook niet.
quote:
Da's de Doctor joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Met “prince Philip” in een hoofdrol
Hoeneer komt die?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
De enige serie die me interessant lijkt op HBO is deze. Maar die is me een abbo dubbels en dwars waard![]()
Fantasieverhaaltjes, dus op zich "klopt" Doctor dan beter I guess?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je voorkeuren
Loop je gvd op die server van ze je kapot te zoeken naar de materialen voor NL: ja staat in de map Nordic.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze gebruiken Nordic-content en dat is dus versneld "om aan te passen aan Europese standaarden" die nergens meer op slaan, want digitaal. Gladiolen.
Is leuk.quote:
Ik weet nooit bij welk seizoen ik moet beginnen met kijken. Dat is allemaal een beetje wazig, toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is leuk.
Zeker de seizoenen met Tennant en Smith. En Capaldi had een ijzersterk laatste seizoen.
Nee joh, gewoon beginnen bij de 9e Doctor/Eccleston.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet nooit bij welk seizoen ik moet beginnen met kijken. Dat is allemaal een beetje wazig, toch?
Hmmz, hmmz, op welke dienst staat het nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon beginnen bij de 9e Doctor/Eccleston.
Wil ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn was hangt weer buiten
In de zon
Zou ernaast gaan hangen, beetje lekker bengelen in de voorzichtige zon in het voorjaarswindje zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn was hangt weer buiten
In de zon
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ernaast gaan hangen, beetje lekker bengelen in de voorzichtige zon in het voorjaarswindje zo.
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft opnieuw gewaarschuwd voor westerse wapenleveringen in Oekraīne en de gevolgen daarvan voor de Navo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las het, ben er ook wel aan toe hoor, beetje gratis geluk in de donkere wereld.
Het gaat minder soepel dan ze verwacht haddenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft opnieuw gewaarschuwd voor westerse wapenleveringen in Oekraīne en de gevolgen daarvan voor de Navo.
De levering van wapens of vliegtuigen en de inzet van huurlingen zullen de humanitaire situatie in Oekraīne niet verbeteren, zegt woordvoerster Maria Zakharova van het ministerie volgens staatspersbureau TASS.
Integendeel zegt ze, het zou 'een catastrofale ontwikkeling in de situatie veroorzaken, niet alleen in Oekraīne, maar ook in de NAVO-landen.
Zakharova waarschuwde voor een 'wereldwijde ineenstorting' als westerse wapens in handen van strijders zouden komen.
[ afbeelding ]
Nee wat zij doen schiet lekker op wou je zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft opnieuw gewaarschuwd voor westerse wapenleveringen in Oekraīne en de gevolgen daarvan voor de Navo.
De levering van wapens of vliegtuigen en de inzet van huurlingen zullen de humanitaire situatie in Oekraīne niet verbeteren, zegt woordvoerster Maria Zakharova van het ministerie volgens staatspersbureau TASS.
Integendeel zegt ze, het zou 'een catastrofale ontwikkeling in de situatie veroorzaken, niet alleen in Oekraīne, maar ook in de NAVO-landen.
Zakharova waarschuwde voor een 'wereldwijde ineenstorting' als westerse wapens in handen van strijders zouden komen.
[ afbeelding ]
Poeting Naarling heeft eigenlijk al lang verloren, die had eigenlijk bloemen, blote borsten en kusjes verwacht bij het begin van de invasie, de vraag is nu alleen hoe hij denkt veilig terug zijn holletje in denkt te kruipen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |