abonnement Unibet Coolblue
pi_204006138
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 00:09 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik ben benieuwd wat de gevolgen voor deze uitglijder zullen zijn.
Dat is normaal voor die ouwe, geen gevolgen dus.
pi_204006711
twitter


Wat? No way!
pi_204006712
twitter


Wat? No way!
pi_204006771
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 06:10 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Wat? No way!
Waar bevestigt ze precies een complottheorie? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204007081
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 07:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar bevestigt ze precies een complottheorie? :D
Plus als die door de VS gefinancierde biolabs er zijn zou trump sr vanwege zijn presidentschap dat toch ook wel geweten moeten hebben en was het geen consparicy meer voor de trumps (aangezien staatsgeheimen niet veilig waren bij sr). 8-)
pi_204007902
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 07:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar bevestigt ze precies een complottheorie? :D
Fauci heeft biolabs opgezet in Oekraïne om daar geheime chemische wapens zoals corona te ontwikkelen. Die zijn ingezet door de Democraten tegen de eigen bevolking tijdens de verkiezingen, maar ook daarna, om te zorgen dat ze de BBB-agenda van de WEF kunnen doordrukken.

Nu neemt Rusland die biolabs in en is het establishment in volledige paniek omdat de waarheid over corona, maar ook over alle kopstukken die hierbij betrokken zijn, sneller dan we denken naar buiten gaat komen. Dat gaat natuurlijk leiden tot een grote ontwakening van alle echte patriotten, het afzetten van Biden (corona was immers ook een manier om fraude te vergemakkelijken) en uiteindelijk tot het voor het gerecht brengen van alle betrokkenen wegens misdaden tegen de mensheid en landverraad.

Tevens sta je dus aan de verkeerde kant van de geschiedenis als je de inval van Rusland veroordeelt; wat heb jij te verbergen in de Oekraïne dat je hier zo zwaar aan tilt?

Dat allemaal letterlijk bevestigd in een tweet. Als je dat niet kunt zien moet je je hoofd uit de MSM halen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204008004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 00:09 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik ben benieuwd wat de gevolgen voor deze uitglijder zullen zijn.
de pro-biden aanhang is ook verdacht stil.
Plaats hier uw advertentie
pi_204008027
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Fauci heeft biolabs opgezet in Oekraïne om daar geheime chemische wapens zoals corona te ontwikkelen. Die zijn ingezet door de Democraten tegen de eigen bevolking tijdens de verkiezingen, maar ook daarna, om te zorgen dat ze de BBB-agenda van de WEF kunnen doordrukken.

Nu neemt Rusland die biolabs in en is het establishment in volledige paniek omdat de waarheid over corona, maar ook over alle kopstukken die hierbij betrokken zijn, sneller dan we denken naar buiten gaat komen. Dat gaat natuurlijk leiden tot een grote ontwakening van alle echte patriotten, het afzetten van Biden (corona was immers ook een manier om fraude te vergemakkelijken) en uiteindelijk tot het voor het gerecht brengen van alle betrokkenen wegens misdaden tegen de mensheid en landverraad.

Tevens sta je dus aan de verkeerde kant van de geschiedenis als je de inval van Rusland veroordeelt; wat heb jij te verbergen in de Oekraïne dat je hier zo zwaar aan tilt?

Dat allemaal letterlijk bevestigd in een tweet. Als je dat niet kunt zien moet je je hoofd uit de MSM halen.
Lekker slim om die biolabs op te zetten in Oekraïne, een land dat grenst aan aartsvijand Rusland en waar al jaren oorlog dreigt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204008049
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Lekker slim om die biolabs op te zetten in Oekraïne, een land dat grenst aan aartsvijand Rusland en waar al jaren oorlog dreigt.
De elite heeft sowieso goede banden met Oekraïne sinds Trump president is, een land waar ze bijvoorbeeld ook simpele doch dikbetaalde banen verzorgen voor hun eigen kinderen en waar de regels op child trafficking van andermans kinderen een stuk, hoe zullen we het zeggen, elite-vriendelijker zijn dan in de VS onder Trump. Logische plek om uit het zicht van de regering Trump te werken aan dit WEF-plan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204008122
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De elite heeft sowieso goede banden met Oekraïne sinds Trump president is, een land waar ze bijvoorbeeld ook simpele doch dikbetaalde banen verzorgen voor hun eigen kinderen en waar de regels op child trafficking van andermans kinderen een stuk, hoe zullen we het zeggen, elite-vriendelijker zijn dan in de VS onder Trump. Logische plek om uit het zicht van de regering Trump te werken aan dit WEF-plan.
Godzijdank is daar nu Poetin, die de plannen van het establishment dwarsboomt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204008167
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 06:10 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Wat? No way!
Wel grappig om te zien hoe zoiets wordt uitgerekt tot een omvangrijk Amerikaans complot in Oekraïne...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:28:35 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204008247
Ik begrijp nog steeds niet waarom het een zogenaamde complottheorie is dat de VS samenwerkt met Oekraïne omtrent o.a. bio-risk management. Dit staat letterlijk op een officiële site van de Amerikaanse overheid. Dan zou dat toch geen complottheorie moeten zijn? Ik vind het verder niet eens hele boeiende informatie, de VS zal dergelijke samenwerkingsverbanden wel met meer landen hebben.
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Godzijdank is daar nu Poetin, die de plannen van het establishment dwarsboomt.
Hihi, is dat weer een stropop? Nee toch, zo onverwacht ook weer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204008290
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom het een zogenaamde complottheorie is dat de VS samenwerkt met Oekraïne omtrent o.a. bio-risk management.
@QuidProJoe , als expert op het gebied van deze theorie, kun jij dit duiden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204008296
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:28 schreef HowardRoark het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom het een zogenaamde complottheorie is dat de VS samenwerkt met Oekraïne omtrent o.a. bio-risk management. Dit staat letterlijk op een officiële site van de Amerikaanse overheid. Dan zou dat toch geen complottheorie moeten zijn? Ik vind het verder niet eens hele boeiende informatie, de VS zal dergelijke samenwerkingsverbanden wel met meer landen hebben.
[..]
Hihi, is dat weer een stropop? Nee toch, zo onverwacht ook weer.
Leuk verhaal. Je vergeet alleen even te melden dat je maatje QuidProJo hier liep te verkondigen dat de oorlog was begonnen omwille van die biolabs.

Met je stropop, flapdrol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:43:27 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204008435
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Leuk verhaal. Je vergeet alleen even te melden dat je maatje QuidProJo hier liep te verkondigen dat de oorlog was begonnen omwille van die biolabs.

Met je stropop, flapdrol.
Hihi, direct weer een beetje geagiteerd. Ik merk het alweer. En dit doet toch verder niets af aan dat die biolabs gewoon bestaan, en dat dit op zichzelf helemaal geen complottheorie is?

En inderdaad, stropoppen optuigen is jouw stokpaardje. Ik zie namelijk niemand die hier stelt dat het zo fijn is dat Poetin er nu is omdat hij tegen het Establishment zou strijden. Kun je hem sowieso niet tot het (Russische) Establishment rekenen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204008492
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zie namelijk niemand die hier stelt dat het zo fijn is dat Poetin er nu is omdat hij tegen het Establishment zou strijden.
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe meer het Establishment huilt over Oekraïne, des te meer ik ervan overtuigd ben dat het in enkele corrupte doch vitale organen wordt geraakt. Lindsey Graham, arme meid dat het is, is ook al helemaal van de leg.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:00 schreef QuidProJoe het volgende:
Men lijkt het er maar moeilijk mee te hebben dat de corruptie-vetpot voor het Amerikaanse Establishment, Oekraïne, uit hun handen glipt.

Er blijft met de dag minder over voor het Establishment, en dat is goed nieuws voor iedereen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 08:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Twitter censureert deze theorie over Oekraïne.

quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef QuidProJoe het volgende:

Stel je toch eens voor dat Putin daadwerkelijk het corrupte netwerk van het Establishment in Oekraïne onklaar maakt. Dat is goed nieuws voor iedereen, behalve de corrupten en de Stockholm-syndromers.

Nee, dat standpunt hebben we hier nog niet gezien inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204008568
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 00:09 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik ben benieuwd wat de gevolgen voor deze uitglijder zullen zijn.
Biden mag van zijn adoratiesquad en democratische stemmers, kleine kinderen aanranden op TV en niemand zegt er wat van, youtube fimpjes worden verwijderd (censuur) hier wordt er ook nooit ook maar een woord gerept vanuit diegene die het orangemanbad syndroom hebben.

Die zijn zo intens gehersenspoeld dat ze direct whataboutism gaan doen over koning Trump.

Trump heeft iig nog nooit een artikel of filmpje laten verwijderen over hem, dat doet die dictator pedofiel van een Biden wel. Engnekken. Bah walgelijke man met zijn incestueuze praktijken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_204008604
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Fauci heeft biolabs opgezet in Oekraïne om daar geheime chemische wapens zoals corona te ontwikkelen. Die zijn ingezet door de Democraten tegen de eigen bevolking tijdens de verkiezingen, maar ook daarna, om te zorgen dat ze de BBB-agenda van de WEF kunnen doordrukken.

Nu neemt Rusland die biolabs in en is het establishment in volledige paniek omdat de waarheid over corona, maar ook over alle kopstukken die hierbij betrokken zijn, sneller dan we denken naar buiten gaat komen. Dat gaat natuurlijk leiden tot een grote ontwakening van alle echte patriotten, het afzetten van Biden (corona was immers ook een manier om fraude te vergemakkelijken) en uiteindelijk tot het voor het gerecht brengen van alle betrokkenen wegens misdaden tegen de mensheid en landverraad.

Tevens sta je dus aan de verkeerde kant van de geschiedenis als je de inval van Rusland veroordeelt; wat heb jij te verbergen in de Oekraïne dat je hier zo zwaar aan tilt?

Dat allemaal letterlijk bevestigd in een tweet. Als je dat niet kunt zien moet je je hoofd uit de MSM halen.
Zelden zo moeten lachen om een post. Heb hem gedeeld met mijn vriendengroep op whatsapp.
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:00:31 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204008619
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, dat standpunt hebben we hier nog niet gezien inderdaad.
Ik zie nog steeds geen post waar wordt gesteld dat het zo fijn is dat Poetin er is noch dat hij enkel Oekraïne zou zijn binnengevallen om tegen het Establishment te strijden. Waar ik wel een beetje bang van word is hoe snel je al die posts erbij wist te pakken, had je die gebookmarkt? Behoorlijk obsessief weer hoor.

Wat er verder kan worden geconstateerd is dat @QuidProJoe prima in lijn post met waar BNW voor is bedoelt, dit in tegenstelling tot andere users die juist meer in lijn met de gewenste MSM-narratieven posten en hier enkel komen om BNW-theorieën te bespotten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:05:45 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204008666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Biden mag van zijn adoratiesquad en democratische stemmers, kleine kinderen aanranden op TV en niemand zegt er wat van, youtube fimpjes worden verwijderd (censuur) hier wordt er ook nooit ook maar een woord gerept vanuit diegene die het orangemanbad syndroom hebben.

Die zijn zo intens gehersenspoeld dat ze direct whataboutism gaan doen over koning Trump.

Trump heeft iig nog nooit een artikel of filmpje laten verwijderen over hem, dat doet die dictator pedofiel van een Biden wel. Engnekken. Bah walgelijke man met zijn incestueuze praktijken.
Tja, kritiek op Biden is kritiek op de Democraten, en de Democraten zijn de zogenaamd goede en moreel verlichte politieke partij in de VS. Dat zien we hier ook, bij elke kritische noot op Biden zijn er een aantal MSM-georiënteerde users als de kippen bij om voor hem in de bres springen. Degene van wie het kritische geluid afkomstig is moet dan immers flink aan de tand te voelen. Zulke heiligschennis kan men niet accepteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204008678
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds geen post waar wordt gesteld dat het zo fijn is dat Poetin er is noch dat hij enkel Oekraïne zou zijn binnengevallen om tegen het Establishment te strijden.
Oei, de doelpalen worden alweer verzet. Dat hij dat 'enkel' deed om tegen het establishment te strijden verzin je er nu immers ter plekke bij. Jouw punt was dat het:

quote:
fijn is dat Poetin er nu is omdat hij tegen het Establishment zou strijden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:11:24 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204008721
Och jee er wordt weer hevig geëmotioneerd gestreden tegen vermeende stropoppen hoor. Waarom elke keer zo driftig en obsessief in de bres springen voor het BNW-establishment?
Huilen dan.
pi_204008769
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds geen post waar wordt gesteld dat het zo fijn is dat Poetin er is noch dat hij enkel Oekraïne zou zijn binnengevallen om tegen het Establishment te strijden. Waar ik wel een beetje bang van word is hoe snel je al die posts erbij wist te pakken, had je die gebookmarkt? Behoorlijk obsessief weer hoor.

Wat er verder kan worden geconstateerd is dat @:QuidProJoe prima in lijn post met waar BNW voor is bedoelt, dit in tegenstelling tot andere users die juist meer in lijn met de gewenste MSM-narratieven posten en hier enkel komen om BNW-theorieën te bespotten.
Tsja, kenmerkend voor hoe moeilijk Links het heeft, is het aantal stropoppen dat wordt geplaatst.

En wat hebben ze het moeilijk vandaag.
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:17:53 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204008792
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:16 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja, kenmerkend voor hoe moeilijk Links het heeft, is het aantal stropoppen dat wordt geplaatst.

En wat hebben ze het moeilijk vandaag.
Wie is 'Links', en waarom zouden ze het moeilijk hebben?
Huilen dan.
  woensdag 9 maart 2022 @ 11:17:55 #50
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204008793
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oei, de doelpalen worden alweer verzet. Dat hij dat 'enkel' deed om tegen het establishment te strijden verzin je er nu immers ter plekke bij. Jouw punt was dat het:
[..]

Nu moet je dus mijn post aanpassen om te doen alsof dit mijn eigenlijke punt was om het nog iets te laten lijken. Hihihi, deze discussie gaat je niet erg goed af tot op heden.
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee er wordt weer hevig geëmotioneerd gestreden tegen vermeende stropoppen hoor. Waarom elke keer zo driftig en obsessief in de bres springen voor het BNW-establishment?
Hevig geëmotioneerd? Dit moet wel weer de bekende projectie zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')