Keer oefenen onder toezicht van de meester. Voor als hij er echt een keer niet is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als @:GGMM er gewoon is?
Sow, dat is een openbaring!quote:
Waarbij je sneller klaar bent en dus tijd overhoudt om bijvoorbeeld een leuke review te schrijven.quote:
Tenzij je heel onhandig bent.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt de app downloaden. Dan zie je het zelf.
Instellen? Het was alleen downloaden en openen. Dan zie je alles gewoon.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je heel onhandig bent.
@:solotovski is blijkbaar een half uur bezig geweest met het instellen van de app (zelf lukt het me binnen 30 seconden)
Als ik aan de macht kom worden dat soort mensen geruimd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij je heel onhandig bent.
@:solotovski is blijkbaar een half uur bezig geweest met het instellen van de app (zelf lukt het me binnen 30 seconden)
hij doet het inmiddels toch, "temporary access until april 9" ik neem aan dat ze in de tussentijd dat ideal probleem oplossenquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
User @:tarado check dit
OK dus eeeh..... ik heb die meuk van "geen abonnement" e.d. bij mezelf gefixt.... Zag een random comment onder een hbomaxnl tweet staan.... "ga naar een hbomax.com/subscribe/authorizing/ url uit je browser history en laad die"... en verrek ik doe dat, ideal betaling is bevestigd en het abonnement staat nu in mn account....
Dus iig mensen die met browser hebben besteld en die issue hebben.. mogelijk dat proberen? Ik had 2 urls met "auth"erin, en de 2e zorgde dat het werkte...... Nu net zelfs 2 "welkom bij HBO Max" (1 met de voorwaarden) emails binnen gekregen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:42 schreef GGMM het volgende:
@:solotovski heeft je zojuist genoemd in...
Die zal wel pislink zijn
* GGMM klikt weg
quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:41 schreef Solotovski het volgende:
@:ggmm
Kansloze kanjerdebiel, ik walg van je
Briljante TT toch ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:49 schreef GGMM het volgende:
@:tong80 gaat een nieuw topic binnen een reeks openen
* GGMM pakt popcorn
(het is vandaag niet echt druk op het kantoor nee)
Heb je wel je banaan al te pakken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:49 schreef GGMM het volgende:
@:tong80 gaat een nieuw topic binnen een reeks openen
* GGMM pakt popcorn
(het is vandaag niet echt druk op het kantoor nee)
Oh, dan zal ik voortaan beter opletten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al besproken.
Zonder jou te mentionen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |