Ziet er uit als Tetris voor mongolen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een soort ochtend gymnastiek. Maar dan zonder Karl Noten en zonder het fysieke.
Specifiek voor boomers.
Dat kan niet echt, ben op het kantoor.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kom je maar te laat (op de meeting).
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan jij de lunch vandaag verzorgen.
Goedemorgen maatquote:
Mag user Scrummie nog wel de lunch verzorgen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef GGMM het volgende:
De meeting is verplaatst naar morgen 13:00
Topshow
ja ik heb het genomen dank je, alleen betaling met Ideal gedaan en kan nog niet streamen, schijnen meer mensen last van te hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen maat
Heb je al HBO genomen?
Niet vergeten als je het in maart afsluit krijg je 50% korting voor altijd!
Liever nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag user Scrummie nog wel de lunch verzorgen?
Klopt, heeft wat opstartproblemen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb het genomen dank je, alleen betaling met Ideal gedaan en kan nog niet streamen, schijnen meer mensen last van te hebben
Dat is blijkbaar eenvoudig te omzeilen. Moet ik het opzoeken of wacht je rustig af?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik heb het genomen dank je, alleen betaling met Ideal gedaan en kan nog niet streamen, schijnen meer mensen last van te hebben
De vorige keer was het ook al te lastig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag ook Heardle toevoegen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 263 3/6
⬛🟨🟨🟨🟨
🟨🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 59 6/6
🟨⬛⬛🟩⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟨🟩
🟩🟩⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 49 3/6
⬛🟪🟪⬛🟪🟩⬛⬛
🟩🟪🟩🟩⬛🟩⬛🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:de_boswachter
Waarom zou ik dat doen als @GGMM er gewoon is?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |