SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door Moeraskat op 07-03-2022 11:50:03 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen.
Wij hadden ooit eens een vakantiehuisje met een gezamenlijk zwembad, nou ja drie keer raden waar ik niet ben geweest.
Overigens hebben we in een ander huisje met gezamenlijk zwembad prima het zwembad kunnen delen, dus fullblown mensenschuw valt wel mee, maar gewoon liever niet
* leert Wattenschijfje blaffenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben ook niet fullblown mensenschuw, maar naarmate ik ouder word vertoef ik wel bij voorkeur op een afstandje van andere levensvormen, behalve vierpotig en gezegend met een leuke blaf
Ik had niet zoveel te eisenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Fatsoenlijk balkon was wel een van m'n eisen tijdens de huizenjacht.
Aaawquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* leert Wattenschijfje blaffen
is nu helaas niet meer te betalenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Fatsoenlijk balkon was wel een van m'n eisen tijdens de huizenjacht.
Ik heb het eerste fantastische nieuws van deze week alweer binnen hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb weer eens een prio1 te pakken.
Een dag geen gezeik is een dag niet geleefd
Gewoon op Tinder zetten; Het is een pré als je prima kunt blaffen en de eerste date graag een harig hondenpak aantrekken, gaan we samen de trog uitslobberen, lijkt dit je wat, wrafwrafwraf hier ben ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben ook niet fullblown mensenschuw, maar naarmate ik ouder word vertoef ik wel bij voorkeur op een afstandje van andere levensvormen, behalve vierpotig en gezegend met een leuke blaf
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op Tinder zetten; Het is een pré als je prima kunt blaffen en de eerste date graag een harig hondenpak aantrekken, gaan we samen de trog uitslobberen, lijkt dit je wat, wrafwrafwraf hier ben ik.
Kunnen ze gelijk door naar KELquote:Op maandag 7 maart 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat zal een heel raar publiek aantrekken, vrees ik
Geen zachtaardige hondenmeisjes?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat zal een heel raar publiek aantrekken, vrees ik
Wat nou weerquote:Op maandag 7 maart 2022 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het eerste fantastische nieuws van deze week alweer binnen hoor
Ben er gewoon geen type voor denk ik. 300x een oppervlakkig gesprek voeren, want niemand heeft zin in humor of wat anders dan het standaard praatje. Ik pas daar voor.quote:
Dan stijgt (de waarde van) de bahtquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch?
eerst kreeg je 37 bath voor een euro en nu nog maar 35
Ik doe daar precies helemaal niks.quote:
Mjaquote:Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op Tinder zetten; Het is een pré als je prima kunt blaffen en de eerste date graag een harig hondenpak aantrekken, gaan we samen de trog uitslobberen, lijkt dit je wat, wrafwrafwraf hier ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |