SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ga morgen gelijk wortels kopenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt best mee toch? +8% of zo. Straks wordt paard en wagen weer aantrekkelijk.
Pfew! Ook geen rare workshops gaan doen hč?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't worry, denk dat het wel goedkomt, of blijft dus, beloofd
Ik ga in wortels beleggen!quote:Op maandag 7 maart 2022 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga morgen gelijk wortels kopen
Homeopathisch kleien staat voor morgen op de agenda.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Pfew! Ook geen rare workshops gaan doen hč?
Ok. Even tussen jou en mij. Wat schaar (hurrrr) jij onder raar?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Pfew! Ook geen rare workshops gaan doen hč?
Ik ga knetterhard op deze, waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Homeopathisch kleien staat voor morgen op de agenda.
Nou, een workshop piemels boetseren zou ik niet doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok. Even tussen jou en mij. Wat schaar (hurrrr) jij onder raar?
Zodat ik wel weet waar ik wel en niet heen kan gaan
Nee, ok dan zitten we op 1 lijn. Die fratsen mot ik nietquote:Op maandag 7 maart 2022 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, een workshop piemels boetseren zou ik niet doen.
Heb je wel eens een klankschaalsessie gehad?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ok dan zitten we op 1 lijn. Die fratsen mot ik niet
Mag ik die in dat geval omruilen voor een ayahuasca-sessie?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel eens een klankschaalsessie gehad?
quote:Op maandag 7 maart 2022 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik die in dat geval omruilen voor een ayahuasca-sessie?
Als ik vibratie in m'n lichaam wil dan... Nee laat maar :$
Welke druppels zijn dat?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien had je die druppels van Giel Beelen moeten kopen!
Hij had éen of ander kruidenmiddel te koop voor 40 euro per flesje voor 14 dagen. Er zat een bestandsdeel van ayahuasca in.quote:
Oh wauw, die gast durft wel heyquote:Op maandag 7 maart 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij had éen of ander kruidenmiddel te koop voor 40 euro per flesje voor 14 dagen. Er zat een bestandsdeel van ayahuasca in.De NVWA heeft de verkoop verboden omdat het gevaarlijk kan zijn.
Nah, volgens mij was de uitwerking van die druppels niet heel heftig. Ik weet niet meer precies welk stofje het was eigenlijk, maar het werkte als een MOA-remmer en dat kan gevaarlijk zijn, zeker in combinatie met andere stoffen/medicijnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wauw, die gast durft wel hey![]()
Is dat lang geleden?
Maar ff srs, ik weet niet of ik dát ooit zou doen. Volgens mij is dat echt verdomd intens
Jesus Christ, dat is wel sick hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, volgens mij was de uitwerking van die druppels niet heel heftig. Ik weet niet meer precies welk stofje het was eigenlijk, maar het werkte als een MOA-remmer en dat kan gevaarlijk zijn, zeker in combinatie met andere stoffen/medicijnen.
Die toestand speelde vorig jaar ergens en dat verbod is pas recent. Hij had een heel blaatverhaal bij die druppels. Dat je hart er van open ging staan of zo.Ik vermoed dat het lekker cashen was voor hem.
Met dit interview begon het gedoe:quote:Op maandag 7 maart 2022 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jesus Christ, dat is wel sick hoor![]()
Ja, je hart ervan open, uhhuh. Middeltjes leuk (al heb ik die tijd wel gehad), maar zo? Nee
Ik ga 't wel ff googlen nu, want wel interessant verhaald
Ja, dat interview begint al met spectaculair vaag gewauwel. Maar ik vond Beelen altijd al heel irritant eigenlijk, dus minpunten waren het niet. Meer een bevestiging.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:08 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier sws een beetje naar van. Verbinding met jezelf geneuzel dmv rare middeltjes
Minpunten voor meneertje Beelen
Nja, heel veel weet ik nou ook weer niet van 'm. Maar ik dacht dat hij wel ok was, nu blijft ie ook zo'n wausjequote:Op maandag 7 maart 2022 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat interview begint al met spectaculair vaag gewauwel. Maar ik vond Beelen altijd al heel irritant eigenlijk, dus minpunten waren het niet. Meer een bevestiging.
Hij komt wel weer met een nieuw goedje. Nu homeopathisch, dat is veiliger. En ook 50 euro per flesje omdat het sterker is.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, heel veel weet ik nou ook weer niet van 'm. Maar ik dacht dat hij wel ok was, nu blijft ie ook zo'n wausje
Na een paar minuten proef je de web of lies al, vooral als exgebruiker. Jammer, dit
Zou je dan niet na een paar minuten KO gaan van de alcoholdampen? Best een pittige workshop.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:13 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, workshops.
Workshopje how to bathe in Baileys, ofzo. Dat lijkt me wel wat
Ben benieuwd hoe lang die het gaat volhoudenquote:Op maandag 7 maart 2022 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij komt wel weer met een nieuw goedje. Nu homeopathisch, dat is veiliger. En ook 50 euro per flesje omdat het sterker is.
Dat zou ik aan moeten kunnen. Denk ik. Mja, beetje yolo tochquote:Op maandag 7 maart 2022 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dan niet na een paar minuten KO gaan van de alcoholdampen? Best een pittige workshop.
Ja, was gezellig. Slaap lekker en tot ziens!quote:Op maandag 7 maart 2022 01:19 schreef Dqod het volgende:
Maar wow, het is later dan ik dacht.
Ik vond het heel gezellig, beste Recce, maar ik ga toch maar eens plat. Morgen nog een studieskypesessie
Tot gauw![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 07:02 schreef UitStraling het volgende:
Alweer twee uurtjes aan het werk, kut Russen![]()
![]()
![]()
Daar kom je vandaag niet onderuit.quote:
Ook maar donatie gedaan. Hoewel ik normaal dit soort grote acties niet zo in geloof, hoop dat het nu wel bij de juiste mensen terecht komt.quote:
Doe het meestal ook niet, maar ik denk dat het wel goed terecht komtquote:Op maandag 7 maart 2022 07:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook maar donatie gedaan. Hoewel ik normaal dit soort grote acties niet zo in geloof, hoop dat het nu wel bij de juiste mensen terecht komt.
Zat je gisteren ook in het stadionquote:Op maandag 7 maart 2022 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voel me niet zo fit. dus maar even een zelftest gedaan..
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zat je gisteren ook in het stadion
Phew.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar de uitslag van de test lijkt negatief
Maar ja volgens mij krijg je pas na een paar dagen de symptomen, toch??quote:
Dat was de zelftest van BB ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar de uitslag van de test lijkt negatief
Mijn zelftest was positief vannacht.quote:
Okee.quote:
Je was okayquote:Op maandag 7 maart 2022 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn zelftest was positief vannacht.
Is het al tijd voor pindarotsjes?
RIPquote:Op maandag 7 maart 2022 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wanneer was dit?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar hoop ik wel opquote:Op maandag 7 maart 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
met pindarotsjes herstel je sneller
Dat is dan 398 euro voor het consult, graag binnen dertig dagen overmaken naar de dorpspsycholoog.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe4:03 extra zonnigheid vandaag
En ik moet zeggen, stuk beter geslapen vannacht
Toch blij dat ik alles er gisteravond even uitgegooid heb dus
![]()
[ afbeelding ]
Foqueville dorpspsycholoog: Idi na chujquote:Op maandag 7 maart 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan 398 euro voor het consult, graag binnen dertig dagen overmaken naar de dorpspsycholoog.
Maar dat is dagelijks.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke keer als je over chocola praat.
Dat hoop ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders worden het pindakotsjes of pindakorstjes.
schuift kopje thee*quote:Op maandag 7 maart 2022 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is dagelijks.
[..]
Dat hoop ik niet.
Het is nu vooral hoesten, keelpijn en hoofdpijn.
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader ligt slecht met corona sinds gisteren, ergens hoop ik dat dit het laatste zetje is wat hij nodig heeft.
mjawel maar toch je vaderquote:Op maandag 7 maart 2022 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja Alzheimer is nog heel wat kutter dus laat hem maar rustig gaan zou ik zeggen.
Mijn vader ligt slecht met corona sinds gisteren, ergens hoop ik dat dit het laatste zetje is wat hij nodig heeft.
Jawel maar ik heb de afgelopen anderhalf jaar al in stapjes afscheid kunnen van de man die ooit mijn vader was, dat maakt het anders (denk ik)quote:
mja snap jequote:Op maandag 7 maart 2022 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb de afgelopen anderhalf jaar al in stapjes afscheid kunnen van de man die ooit mijn vader was, dat maakt het anders (denk ik)
Dankie en er letten mensen goed op of hij niet teveel hoeft te lijden, het is net een kind van drie jaar oud geestelijk en dat zou zielig en onnodig zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat gevoel kan ik me wel voorstellen. Ik ben bijvoorbeeld erg blij dat mijn moeder corona niet hoefde meemaken met al haar longproblemen.
Sterkte US
De droom der trage tosti's.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik droomde net de hele tijd dat ik te laat kwam op werk.
moest om 9 beginnen ofzo en om 0810 liep ik nog op het strand in scheveningen... super mooi weer, was ook drukdus ik denk ik red het wel om op tijd te komen als ik nog een beetje blijf.
En ineens dacht ik nee ik kom te laat. Dus ik naar mijn scooter rennen maar bedacht ineens dat tram sneller was. Dus met de tram naar CS. Daar aangekomen moest ik nog ontbijten want zelfs dat had ik niet gedaan.
Dus ik naar zo'n zaakje en zag dat ze tosti hadden dus aangesloten in de rij. Is er voor mij een klant die maar niet genoeg geld heeft dus die hele boel vertraagd. Ik naar de klok kijken.
Dit gaf mij zoveel stress dat ik blij ben dat ik wakker ben
Bij jou is het in elk geval nog een droomquote:Op maandag 7 maart 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
moest om 9 beginnen ofzo en om 0810 liep ik nog op het strand in scheveningen... super mooi weer, was ook drukdus ik denk ik red het wel om op tijd te komen als ik nog een beetje blijf.
En ineens dacht ik nee ik kom te laat. Dus ik naar mijn scooter rennen maar bedacht ineens dat tram sneller was. Dus met de tram naar CS. Daar aangekomen moest ik nog ontbijten want zelfs dat had ik niet gedaan.
Dus ik naar zo'n zaakje en zag dat ze tosti hadden dus aangesloten in de rij. Is er voor mij een klant die maar niet genoeg geld heeft dus die hele boel vertraagd. Ik naar de klok kijken.
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij jou is het in elk geval nog een droom
Mja, een lange lijdensweg zit niemand op te wachten natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Moet je je uren inhalen als het straks goed weer is?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:36 schreef bitterbal het volgende:
Geloof het nietquote:Op maandag 7 maart 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je je uren inhalen als het straks goed weer is?
70-urige werkweek.quote:Op maandag 7 maart 2022 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je je uren inhalen als het straks goed weer is?
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan pijnlijke voetjes worden.
Waar ben je? Hč? Hč?quote:Op maandag 7 maart 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
zie dat ik op het rooster sta![]()
bang dat ze straks gaan bellen van waar ben je bal
quote:Op maandag 7 maart 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
ja wel al stukken minder maar het is er nog steedsquote:Op maandag 7 maart 2022 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze afgelopen week wel helemaal hersteld.
Heb je nog beetje een kuchje?
Hier is het ook weer tijd om een stokje in m'n neus en keel te steken.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
maar vandaag zitten we dan op een week zeg maar qua klachten
zelf of door een prof?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het ook weer tijd om een stokje in m'n neus en keel te steken.
waar heb je nu nog last van?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
maar vandaag zitten we dan op een week zeg maar qua klachten
wij zijn ook wel lastigquote:
nou,in quarantaine, what elsequote:Op maandag 7 maart 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
aka Russengriep. Hoop bangmakerij, hele wereld naar de godverdomme, uiteindelijk niks aan de hand.quote:
Valt gelukkig nog mee danquote:
Ik ken niemand die carnaval is gaan vieren die geen corona heeft nu en dat zijn er aardig wat maar dat is wel HET feestje der lichaamssappenuitwisseling natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt bijna alsof die mondkapjes toch hielpen
ja maar hier vieren we geen carnavalquote:Op maandag 7 maart 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken niemand die carnaval is gaan vieren die geen corona heeft nu en dat zijn er aardig wat maar dat is wel HET feestje der lichaamssappenuitwisseling natuurlijk.
Ik ken wel iemand die is gaan carnavallen en geen corona heeft. ( en nog niet eerder corona heeft gehad ).quote:Op maandag 7 maart 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken niemand die carnaval is gaan vieren die geen corona heeft nu en dat zijn er aardig wat maar dat is wel HET feestje der lichaamssappenuitwisseling natuurlijk.
Lichaamssappenuitwisselingfeestgangers gaan ook weer uit eten, boodschappen doen en de hond uitlaten.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hier vieren we geen carnaval
quote:Op maandag 7 maart 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lichaamssappenuitwisselingfeestgangers gaan ook weer uit eten, boodschappen doen en de hond uitlaten.
das wel erg optimistisch karzaiquote:Op maandag 7 maart 2022 09:42 schreef Karzai het volgende:
Komend weekend kunnen de korte broeken en rokjes weer aan
Nah, rokjes gaan wel. Hij heeft niet gespecificeerd of er niet stiekem een dikke panty of legging ofzo onder mag.quote:
trek dan gewoon een broek aanquote:Op maandag 7 maart 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, rokjes gaan wel. Hij heeft niet gespecificeerd of er niet stiekem een dikke panty of legging ofzo onder mag.
Alsof jij überhaupt het nut ziet van rokjes.quote:
quote:
Goed punt, ik ben geen trein.quote:
Dat is valsspelenquote:Op maandag 7 maart 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, rokjes gaan wel. Hij heeft niet gespecificeerd of er niet stiekem een dikke panty of legging ofzo onder mag.
Nou..quote:Op maandag 7 maart 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt het nut ziet van rokjes.
Misschien wil Ballie wel een foto maken van haar arm om de honger beetje te stillen.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel zin in rokjes en blote benen, ik heb een beetje huidhonger [ link | afbeelding ]
alleen een instrument om een vent om je vinger te wikkelen toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt het nut ziet van rokjes.
it's not stupid if it worksquote:Op maandag 7 maart 2022 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen een instrument om een vent om je vinger te wikkelen toch?
lijkt me wel lekker luchtig in de zomer ja.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil Ballie wel een foto maken van haar arm om de honger beetje te stillen.
Los van het luchtige: bij jurken heb je meteen een complete outfit (ja, ok, met deze temperaturen moet er wel echt even iets bij als een dikke panty, maar sokken moeten anders toch) en het gros van m'n rokken zijn zodanig zwierig dat het voelt alsof je een joggingbroek aan hebt, maar dan zonder het "ik rol net van de bank"-effect.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me wel lekker luchtig in de zomer ja.
toch niet op een fotoquote:Op maandag 7 maart 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorlelletjes zijn vrij intiem toch?
nog even volhouden, rokjesdag komt er aanquote:Op maandag 7 maart 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van het luchtige: bij jurken heb je meteen een complete outfit (ja, ok, met deze temperaturen moet er wel echt even iets bij als een dikke panty, maar sokken moeten anders toch) en het gros van m'n rokken zijn zodanig zwierig dat het voelt alsof je een joggingbroek aan hebt, maar dan zonder het "ik rol net van de bank"-effect.
Dat is ook de reden waarom ik jurkjes naar het werk draag. Joggingpakgevoelquote:Op maandag 7 maart 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Los van het luchtige: bij jurken heb je meteen een complete outfit (ja, ok, met deze temperaturen moet er wel echt even iets bij als een dikke panty, maar sokken moeten anders toch) en het gros van m'n rokken zijn zodanig zwierig dat het voelt alsof je een joggingbroek aan hebt, maar dan zonder het "ik rol net van de bank"-effect.
Krijg je ook nietquote:Op maandag 7 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje raar inderdaad, ok teentje dan.
Raar hč dat een glad bloot been met stukje dij zo erotiseert.quote:Op maandag 7 maart 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel zin in rokjes en blote benen, ik heb een beetje huidhonger [ link | afbeelding ]
Yeps, maar gelukkig is dat ons geheim en zullen vrouwen dat nooooit snappen.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar hč dat een glad bloot been met stukje dij zo erotiseert.
Bedoel, het is gewoon een been.
ja jullie zijn gewoon simpelquote:Op maandag 7 maart 2022 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar hč dat een glad bloot been met stukje dij zo erotiseert.
Bedoel, het is gewoon een been.
Vaak wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Dus vrouwen in jurken dragen die omdat ze simpelweg geen zin hebben in knellende kleding, ik leer bij.
Mijn hema heeft geen broodjesquote:
ohquote:
Ik heb iets te vaak recht in de vagijn gekeken bij vnl iets oudere vrouwen met rok.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dan niet constant opletten of je in je blote peer loopt of zit?
Zondequote:Op maandag 7 maart 2022 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn hema heeft geen broodjes
[..]
oh
Neuh.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dan niet constant opletten of je in je blote peer loopt of zit?
Is je radar stuk dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb iets te vaak recht in de vagijn gekeken bij vnl iets oudere vrouwen met rok.
Kicken ze daar op ofzo want een mooi gezicht ist niet.
Ja dat is wel zo’n ding dat je denkt niet kijken!!quote:
Ik wist niet dat je vriendin Ria heet.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo’n ding dat je denkt niet kijken!!
Maar je nieuwschierigheid wint het soms toch als Ria met het rokje gaat zitten tegenover je in het restaurant.
Dat je een “jahoor! Weer een!” Uitslaakt en je vriendin je meewarig aankijkt.
hoezo?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat je vond van die donkere Nieuw-Zeelander in dat hostel?
The plane crash effect.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo’n ding dat je denkt niet kijken!!
Maar je nieuwschierigheid wint het soms toch als Ria met het rokje gaat zitten tegenover je in het restaurant.
Dat je een “jahoor! Weer een!” Uitslaakt en je vriendin je meewarig aankijkt.
Zijn net mensen af en toe die vrouwtjes hčquote:Op maandag 7 maart 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat je vond van die donkere Nieuw-Zeelander in dat hostel?
quote:
Hoax, die landen nooitquote:Op maandag 7 maart 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
Spannend, maatje van me filmt nu live zes politiewagens en een landende politiehelikopter net naast zijn huis.
Ja, op het helikopterdekquote:
welke?quote:Op maandag 7 maart 2022 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En waarom had je strijd met die ladyboy?
Wel met je username he.. anders telt dat nietquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met je username he.. anders telt dat niet
quote:Op maandag 7 maart 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel met je username he.. anders telt dat niet
HEE HIJ IS GELANDquote:Op maandag 7 maart 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/4rU654L.jpg
Asjemenouquote:Op maandag 7 maart 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/4rU654L.jpg
voor mij niet.quote:
In Foqueville gaan we allemaal puur voor de inhoudquote:Op maandag 7 maart 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is geen simpele oppervlakkige vrouw die gaat wiewelen als ze een beige lekker hapje ziet toch?
we zijn net begonnen..quote:
Hoi Katjaquote:Op maandag 7 maart 2022 01:13 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, workshops.
Zo'n bakje van de AH? Ik vond de vegan saté daarvan ook lekker.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu vegan kipkerriesalade. Prima te eten. Dacht alleen dat dat niet meer zo mocht heten, na het hele kipstuckjes-gebeuren destijds?
QFTquote:
waar ligt zij in? Lijkt wel diarreequote:
Die frikandelletjes van eigen merk AH ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iets heel anders, maar ik vind die vega kroketten ook best te nassen.
Als je het niet weet, zou je denken dat het normale kroketten zijn
Als je die kleur kakt moet je misschien even naar de dokter.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
waar ligt zij in? Lijkt wel diarree
Oh ja, ik heb ook nog vega dellen in de vriezerquote:Op maandag 7 maart 2022 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die frikandelletjes van eigen merk AH ook.
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
waar ligt zij in? Lijkt wel diarree
quote:Op maandag 7 maart 2022 01:13 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, workshops.
Van Johma. Oet Twente. Al las ik vanmorgen dat die fabriek in Polen staatquote:Op maandag 7 maart 2022 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n bakje van de AH? Ik vond de vegan saté daarvan ook lekker.
Had laatst van Kips ofzo een bakje vega filet americain, smaakte ook prima. Zou bijna denken dat ze gewoon vlees erin frotten.
Vooral die 'consistentie' maar denk dat je dan al dood aan het gaan bent.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die kleur kakt moet je misschien even naar de dokter.
Oh excuus, ik lette niet opquote:
Ze zijn er serieus goed in geworden, de smaak benaderen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van Johma. Oet Twente. Al las ik vanmorgen dat die fabriek in Polen staat![]()
Keer vegetarische babi pangang op. Was niet van echt te onderscheiden. Had toen ook wel mijn bedenkingen
Knappe jongen die babi pangang spek kan namaken met soja-meuk.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Keer vegetarische babi pangang op. Was niet van echt te onderscheiden. Had toen ook wel mijn bedenkingen
En de textuur was ook verrassend goed. En dit is al minstens 15 jaar geleden.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er serieus goed in geworden, de smaak benaderen.
Ergens vind ik het wel jammer dat buiten hangen geen succes is voor me.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een wasje in de wasmasjien aanzetten
Misschien kan ik ze buiten hangen
Geen idee wat voor andere meuk er in is gefrot waar je drie keer kanker van krijgt, dan ben jij de enige die ervoor sterft en geen kip.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er serieus goed in geworden, de smaak benaderen.
Ja joh, en jong sterven is alleen maar beter voor de planeet ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee wat voor andere meuk er in is gefrot waar je drie keer kanker van krijgt, dan ben jij de enige die ervoor sterft en geen kip.
Dat kan helaas niet op mijn balkonneke.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een wasje in de wasmasjien aanzetten
Misschien kan ik ze buiten hangen
jeetjequote:Op maandag 7 maart 2022 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee wat voor andere meuk er in is gefrot waar je drie keer kanker van krijgt, dan ben jij de enige die ervoor sterft en geen kip.
maar heb hongerquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel jammer dat buiten hangen geen succes is voor me.![]()
Zwarte kleding in de zon doen we in ieder geval maar niet. En beddengoed ga ik nu ook niet buitenhangen, dan kan ik m'n ogen uitlepelen.
toen ik nog een balkon had, ging de was buiten ophangen primaquote:Op maandag 7 maart 2022 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet op mijn balkonneke.
Mja, het kan wel, maar mag niet. Anders worden mijn balkonrechten ingetrokkenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen ik nog een balkon had, ging de was buiten ophangen prima
Maar jammer dat het bij jou niet kan
het vriest nu toch aan de waslijn vastquote:Op maandag 7 maart 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
toen ik nog een balkon had, ging de was buiten ophangen prima
Maar jammer dat het bij jou niet kan
Herkenbaarquote:Op maandag 7 maart 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom pak ik mijn telefoon bij het geluid van een nieuwe mail, terwijl ik mijn mailbox op de computer gewoon geopend heb?
![]()
Jep. Zaterdagavond echt enorm veel last van jeukende ogen, het duurde even voor het kwartje viel dat ik een uur buiten had rondgewandeld eerder die dag.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh ja, jij zit met die pollen enz ?
Ik heb mijn telefoon weer opgevist uit de diepten van mijn laptoprugzak. Daar kijk ik eigenlijk nooit naar.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom pak ik mijn telefoon bij het geluid van een nieuwe mail, terwijl ik mijn mailbox op de computer gewoon geopend heb?
![]()
Hier mag het volgens mij technisch gezien ook niet, maar toen ik zag dat de buren een paar huizen verderop een hele droogmolen hadden staan, leek me dat ze het niet zo serieus namen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het kan wel, maar mag niet. Anders worden mijn balkonrechten ingetrokken
Niet in het zonnetje tochquote:Op maandag 7 maart 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het vriest nu toch aan de waslijn vast
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het kan wel, maar mag niet. Anders worden mijn balkonrechten ingetrokken
Welnee, het is maar liefst 3 gradenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het vriest nu toch aan de waslijn vast
Slecht hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon weer opgevist uit de diepten van mijn laptoprugzak. Daar kijk ik eigenlijk nooit naar.
Lijkt me extreem vervelendquote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Zaterdagavond echt enorm veel last van jeukende ogen, het duurde even voor het kwartje viel dat ik een uur buiten had rondgewandeld eerder die dag.
met het windje er bij voelt het toch best koud aan nu.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me extreem vervelend![]()
Rare vraag, maar zou een duikbril helpen ?
Officieel heeft mijn appartement geen balkon, want dat is alleen voor onderhoud en de glazenwasser. Maar ik heb de huismeester een keer geholpen met een klusje en sindsdien mag ik het gebruiken, zolang ik er niet opzichtig spullen plaatsquote:Op maandag 7 maart 2022 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Is daar een commissie voor die dat voor je bepaald?
Voortaan naar buiten met een duikbril met snorkelquote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Zonnebril helpt trouwens ook al flink.
Mondkapjes ook trouwens.
Een gewone zonnebril volstaat ook hoor maar als jij met duikbril wil lopen is dat ook goedquote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trouwens een bikini helpt wel goedquote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben net lang genoeg buiten geweest om m'n ruiten te krabben vanmorgen, dus geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met het windje er bij voelt het toch best koud aan nu.
zaterdag was een stuk beter.
zou voor een laskap gaan, een totaaloplossing!quote:Op maandag 7 maart 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Zonnebril helpt trouwens ook al flink.
Mondkapjes ook trouwens.
Mwah, bril die aan de zijkant ook afsluit, scheelt weer net wat meer.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een gewone zonnebril volstaat ook hoor maar als jij met duikbril wil lopen is dat ook goed
Gewoon een plastic zak over het hoofd, nooit meer hooikoorts.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou voor een laskap gaan, een totaaloplossing!
Ohhhhhhh, ja ik dacht gewoon een normaal balkon voor eigen gebruikquote:Op maandag 7 maart 2022 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Officieel heeft mijn appartement geen balkon, want dat is alleen voor onderhoud en de glazenwasser. Maar ik heb de huismeester een keer geholpen met een klusje en sindsdien mag ik het gebruiken, zolang ik er niet opzichtig spullen plaats
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een plastic zak over het hoofd, nooit meer hooikoorts.
Nou ja, ik dacht aan totale bescherming.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een gewone zonnebril volstaat ook hoor maar als jij met duikbril wil lopen is dat ook goed
Beetje lullig dat ze die dame onthoofd hebbenquote:
Vooruit dan maarquote:Op maandag 7 maart 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom? Via andere kanalen ben ik prima bereikbaar
Hirlakquote:
Bijvoorbeeld, al zou ik nu voor een iets dikkere gaan nog.quote:
Nog wel vers?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook nog een doosje eieren staan.
Dan moet er wel sate bij.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, alvast een beetje wennen aan het samenwonen met GRMBL.
We hebben ook nog een dakterras. Maar daar kom ik nooit want andere mensenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhhhh, ja ik dacht gewoon een normaal balkon voor eigen gebruik
eigenlijk mocht je ook niet bbq-en, maar dat heb ik toch een aantal keren gedaan
# recalcitrant
Hoe lang alquote:Op maandag 7 maart 2022 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook nog een doosje eieren staan.
nomnomquote:Op maandag 7 maart 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een lekker vers broodje met gebakken champignons, lekker tandjespiepen
Ik zou dat ook niet doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben ook nog een dakterras. Maar daar kom ik nooit want andere mensen
sterktequote:Op maandag 7 maart 2022 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb weer eens een prio1 te pakken.
Een dag geen gezeik is een dag niet geleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |