SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ga morgen gelijk wortels kopenquote:Op maandag 7 maart 2022 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Valt best mee toch? +8% of zo. Straks wordt paard en wagen weer aantrekkelijk.
Pfew! Ook geen rare workshops gaan doen hè?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't worry, denk dat het wel goedkomt, of blijft dus, beloofd
Ik ga in wortels beleggen!quote:Op maandag 7 maart 2022 00:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga morgen gelijk wortels kopen
Homeopathisch kleien staat voor morgen op de agenda.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Pfew! Ook geen rare workshops gaan doen hè?
Ok. Even tussen jou en mij. Wat schaar (hurrrr) jij onder raar?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Pfew! Ook geen rare workshops gaan doen hè?
Ik ga knetterhard op deze, waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Homeopathisch kleien staat voor morgen op de agenda.
Nou, een workshop piemels boetseren zou ik niet doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok. Even tussen jou en mij. Wat schaar (hurrrr) jij onder raar?
Zodat ik wel weet waar ik wel en niet heen kan gaan
Nee, ok dan zitten we op 1 lijn. Die fratsen mot ik nietquote:Op maandag 7 maart 2022 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, een workshop piemels boetseren zou ik niet doen.
Heb je wel eens een klankschaalsessie gehad?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ok dan zitten we op 1 lijn. Die fratsen mot ik niet
Mag ik die in dat geval omruilen voor een ayahuasca-sessie?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je wel eens een klankschaalsessie gehad?
quote:Op maandag 7 maart 2022 00:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik die in dat geval omruilen voor een ayahuasca-sessie?
Als ik vibratie in m'n lichaam wil dan... Nee laat maar :$
Welke druppels zijn dat?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien had je die druppels van Giel Beelen moeten kopen!
Hij had éen of ander kruidenmiddel te koop voor 40 euro per flesje voor 14 dagen. Er zat een bestandsdeel van ayahuasca in.quote:
Oh wauw, die gast durft wel heyquote:Op maandag 7 maart 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij had éen of ander kruidenmiddel te koop voor 40 euro per flesje voor 14 dagen. Er zat een bestandsdeel van ayahuasca in.De NVWA heeft de verkoop verboden omdat het gevaarlijk kan zijn.
Nah, volgens mij was de uitwerking van die druppels niet heel heftig. Ik weet niet meer precies welk stofje het was eigenlijk, maar het werkte als een MOA-remmer en dat kan gevaarlijk zijn, zeker in combinatie met andere stoffen/medicijnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wauw, die gast durft wel hey![]()
Is dat lang geleden?
Maar ff srs, ik weet niet of ik dát ooit zou doen. Volgens mij is dat echt verdomd intens
Jesus Christ, dat is wel sick hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, volgens mij was de uitwerking van die druppels niet heel heftig. Ik weet niet meer precies welk stofje het was eigenlijk, maar het werkte als een MOA-remmer en dat kan gevaarlijk zijn, zeker in combinatie met andere stoffen/medicijnen.
Die toestand speelde vorig jaar ergens en dat verbod is pas recent. Hij had een heel blaatverhaal bij die druppels. Dat je hart er van open ging staan of zo.Ik vermoed dat het lekker cashen was voor hem.
Met dit interview begon het gedoe:quote:Op maandag 7 maart 2022 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jesus Christ, dat is wel sick hoor![]()
Ja, je hart ervan open, uhhuh. Middeltjes leuk (al heb ik die tijd wel gehad), maar zo? Nee
Ik ga 't wel ff googlen nu, want wel interessant verhaald
Ja, dat interview begint al met spectaculair vaag gewauwel. Maar ik vond Beelen altijd al heel irritant eigenlijk, dus minpunten waren het niet. Meer een bevestiging.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:08 schreef Dqod het volgende:
Ik word hier sws een beetje naar van. Verbinding met jezelf geneuzel dmv rare middeltjes
Minpunten voor meneertje Beelen
Nja, heel veel weet ik nou ook weer niet van 'm. Maar ik dacht dat hij wel ok was, nu blijft ie ook zo'n wausjequote:Op maandag 7 maart 2022 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat interview begint al met spectaculair vaag gewauwel. Maar ik vond Beelen altijd al heel irritant eigenlijk, dus minpunten waren het niet. Meer een bevestiging.
Hij komt wel weer met een nieuw goedje. Nu homeopathisch, dat is veiliger. En ook 50 euro per flesje omdat het sterker is.quote:Op maandag 7 maart 2022 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, heel veel weet ik nou ook weer niet van 'm. Maar ik dacht dat hij wel ok was, nu blijft ie ook zo'n wausje
Na een paar minuten proef je de web of lies al, vooral als exgebruiker. Jammer, dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |