abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 maart 2022 @ 10:51:24 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204189111
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 09:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Als MM weer opstapt en gaat racen, verwacht ik eigenlijk dat dit wel het laatste jaar gaat worden helaas. Überhaupt al een wonder dat hij weer (voorin) mee racet na afgelopen jaar/jaren met z'n arm (en zicht).
Want je verwacht te veel of te ernstige blessures om door te kunnen gaan? Want hij heeft nog een contract met Honda dus dan zouden zij dit al moeten verbreken (de kans dat MM dat doet is natuurlijk klein, tenzij hij echt dubbel blijft zien). Ik hoop dat zij hebben geleerd van de situatie met zijn arm want we weten allemaal hoe het eindigde toen ze Marquez niet tegen zichzelf beschermenden.

Edit: ik snap je punt overigens want dat is ook wel eens door mijn hoofd geschoten toen ik weer hoorde over zijn dubbelzien.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 maart 2022 @ 15:16:51 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204191868
Zijn er mensen die naar WorldSBK gaan op Assen eind april? Paddock etc is wel weer open dit jaar (itt laatste keer ivm corona).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 15:22:18 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204191922
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Zijn er mensen die naar WorldSBK gaan op Assen eind april? Paddock etc is wel weer open dit jaar (itt laatste keer ivm corona).
Heel misschien, zou wel weer eens leuk zijn. Wel óf met vriendin óf niet (want het lijkt me leuk om haar het spektakel eens mee te laten maken), maar dat hangt er vanaf of ze dan weer mobiel genoeg is :+

¤82 is best prijzig voor wat een klein beetje een B-evenement is, maar aan de andere kant ook wel erg gaaf. Dus ja, twijfels :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 maart 2022 @ 15:25:44 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204191946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heel misschien, zou wel weer eens leuk zijn. Wel óf met vriendin óf niet (want het lijkt me leuk om haar het spektakel eens mee te laten maken), maar dat hangt er vanaf of ze dan weer mobiel genoeg is :+

¤82 is best prijzig voor wat een klein beetje een B-evenement is, maar aan de andere kant ook wel erg gaaf. Dus ja, twijfels :D
Gewoon gaan toch, B-). Dagkaart is 47¤ pp en passe-partout 60¤. Het is wellicht een B-evenement maar is it really? Sure, het is geen TT maar daarentegen heb je hier veel meer interactie natuurlijk (pitwalk, paddock waar de race aan elkaar wordt gepraat, merch- en eettentjes etc.). Het is misschien B maar wel veel ‘dichterbij’. Dat is dan weer het leuke aan de WorldSBK (en aan MXGP toen dat nog op Assen was).

Edit: wanneer ben je voor het laatst geweest?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 15:33:15 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204192018
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Gewoon gaan toch, B-). Dagkaart is 47¤ pp en passe-partout 60¤. Het is wellicht een B-evenement maar is it really? Sure, het is geen TT maar daarentegen heb je hier veel meer interactie natuurlijk (pitwalk, paddock waar de race aan elkaar wordt gepraat, merch- en eettentjes etc.). Het is misschien B maar wel veel ‘dichterbij’. Dat is dan weer het leuke aan de WorldSBK (en aan MXGP toen dat nog op Assen was).

Edit: wanneer ben je voor het laatst geweest?
Poe, dat is een hele goede vraag. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, reed Bo Bendsneyder toen ergens mee in een van de juniorenklasses die die dag in actie kwamen :D

Hoewel een snel partijtje zoeken op lijkt te leveren dat Bendsneyder alleen in de MotoGP-paddock gereden heeft. Hmm, een andere Nederlander dan wellicht, want bij MotoGP ben ik nooit geweest.

En over B-evenement: dat was niet denigrerend bedoeld overigens, ik kijk WSBK (en WSSP en WSSP300) in principe het hele jaar door allemaal met net zoveel plezier :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 maart 2022 @ 15:37:59 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204192057
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Poe, dat is een hele goede vraag. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, reed Bo Bendsneyder toen ergens mee in een van de juniorenklasses die die dag in actie kwamen :D

Hoewel een snel partijtje zoeken op lijkt te leveren dat Bendsneyder alleen in de MotoGP-paddock gereden heeft. Hmm, een andere Nederlander dan wellicht, want bij MotoGP ben ik nooit geweest.

En over B-evenement: dat was niet denigrerend bedoeld overigens, ik kijk WSBK (en WSSP en WSSP300) in principe het hele jaar door allemaal met net zoveel plezier :Y
Als je het je niet kan herinneren is het misschien tijd om weer te gaan, :D! Het is echt best wel leuk vanwege alles wat er omheen georganiseerd wordt (zoals hierboven benoemd). Vrije plaatsen word ik ook altijd erg blij van.

Edit: misschien iets met Scott DeRue? Jeffrey Buis?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 23 maart 2022 @ 15:49:41 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204192165
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Als je het je niet kan herinneren is het misschien tijd om weer te gaan, :D! Het is echt best wel leuk vanwege alles wat er omheen georganiseerd wordt (zoals hierboven benoemd). Vrije plaatsen word ik ook altijd erg blij van.

Edit: misschien iets met Scott DeRue? Jeffrey Buis?
Ik ga waarschijnlijk gewoon op een goede tribune zitten en blijf daar dan de hele dag :') :D

Nee die waren het ook niet volgens mij. Ik zou echt zweren dat het Bendsneyder was, maar dat kan dus niet. Zelfde probleem met Scott Deroue volgens mij, qua paddock waar hij in gereden heeft. In 2011, 12 en 13 reed hij in de Rookies Cup en volgens mij ben ik in een van die jaren naar de WSBK geweest :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 maart 2022 @ 16:19:41 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204192493
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ga waarschijnlijk gewoon op een goede tribune zitten en blijf daar dan de hele dag :') :D

Nee die waren het ook niet volgens mij. Ik zou echt zweren dat het Bendsneyder was, maar dat kan dus niet. Zelfde probleem met Scott Deroue volgens mij, qua paddock waar hij in gereden heeft. In 2011, 12 en 13 reed hij in de Rookies Cup en volgens mij ben ik in een van die jaren naar de WSBK geweest :P
:D

Kijkje nemen in de paddock kan geen kwaad, c_/ . Altijd leuk. Qua namen kan ik je verder niet helpen, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204208221
quote:
17s.gif Op woensdag 23 maart 2022 10:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Want je verwacht te veel of te ernstige blessures om door te kunnen gaan? Want hij heeft nog een contract met Honda dus dan zouden zij dit al moeten verbreken (de kans dat MM dat doet is natuurlijk klein, tenzij hij echt dubbel blijft zien). Ik hoop dat zij hebben geleerd van de situatie met zijn arm want we weten allemaal hoe het eindigde toen ze Marquez niet tegen zichzelf beschermenden.

Edit: ik snap je punt overigens want dat is ook wel eens door mijn hoofd geschoten toen ik weer hoorde over zijn dubbelzien.
Die jongens bij Honda zijn ook niet helemaal achterlijk he, die hebben vast wel clausules in het contract mbt de fysieke toestand van MM. En wat ze naar buiten communiceren en wat er echt gebeurd, weten we toch pas als er een nieuwe docu verschijnt op Prime of zo _O-

Ik hoop dat MM nog 1 keer kampioen wordt, daarna mogen FQ, JM, JM, MO etc het uitvechten.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_204208288
Ik ben 1 keer bij een MX race-dag geweest, maar dan als marshall. Heel veel gele vlag zwaaien en kids wegtrekken van een draaiend achterwiel dat op het gas bleef hangen _O-
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 maart 2022 @ 22:16:56 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204210055
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:33 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Die jongens bij Honda zijn ook niet helemaal achterlijk he, die hebben vast wel clausules in het contract mbt de fysieke toestand van MM. En wat ze naar buiten communiceren en wat er echt gebeurd, weten we toch pas als er een nieuwe docu verschijnt op Prime of zo _O-

Ik hoop dat MM nog 1 keer kampioen wordt, daarna mogen FQ, JM, JM, MO etc het uitvechten.
Uiteraard staan daar clausules in maar ook daarin zal eea redelijk arbitrair zijn zodra het aankomt op fysieke toestand want wanneer is iemand niet meer goed genoeg qua conditie/staat? Vraag dat aan MM, zijn team, de artsen etc. en je krijgt honderd verschillende antwoorden want verschillende belangen. Kijk, als MM nou permanent (deels) blind wordt of een been verliest lijkt het me vrij duidelijk, :D.

Die Prime is best leuk! Moet de laatste paar afleveringen nog kijken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 maart 2022 @ 22:18:05 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204210075
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben 1 keer bij een MX race-dag geweest, maar dan als marshall. Heel veel gele vlag zwaaien en kids wegtrekken van een draaiend achterwiel dat op het gas bleef hangen _O-
Was dat een ‘gewone’ MX-dag of bedoel je bij een MXGP? Indien die laatste snap ik dat kindverhaal niet helemaal, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 10:57:57 #138
133321 Burner82
Speedo fan
pi_204213805
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2022 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Was dat een ‘gewone’ MX-dag of bedoel je bij een MXGP? Indien die laatste snap ik dat kindverhaal niet helemaal, :+.
Een gewone MX-dag, waarbij ook de jongste klasses reden :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:19:11 #139
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_204262322
quote:
Marc Marquez to miss Grand Prix of Argentina

The Repsol Honda Team rider has already shown very favourable improvements with his diplopia after visiting the Hospital Clínic and an examination from Dr. Sánchez Dalmau.

Marc Marquez visited his ophthalmologist, Dr. Sánchez Dalmau, at the Hospital Clínic in Barcelona yesterday, Monday, where he underwent his second medical check-up after the crash in Warm Up for the Indonesian GP a week ago. In this new examination, Dr. Sánchez Dalmau confirmed that Marc Marquez’s diplopia shows a notable improvement and reaffirms that the progression of his vision is very favourable. As happened with the last episode of diplopia, Marc Marquez will continue to carry out a conservative treatment regime with regular check-ups.

The Repsol Honda Team rider will not take part in the next round of the MotoGP World Championship that takes place this weekend in Argentina as he continues his recovery.
En met CotA een week later zal dat ook wel niets worden. En mocht zijn dubbelzicht weer verdwijnen, hoelang gaat het wachten zijn op de volgende crash en het weer terug is.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:32:23 #140
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204265413
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2022 22:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Uiteraard staan daar clausules in maar ook daarin zal eea redelijk arbitrair zijn zodra het aankomt op fysieke toestand want wanneer is iemand niet meer goed genoeg qua conditie/staat? Vraag dat aan MM, zijn team, de artsen etc. en je krijgt honderd verschillende antwoorden want verschillende belangen. Kijk, als MM nou permanent (deels) blind wordt of een been verliest lijkt het me vrij duidelijk, :D.

Die Prime is best leuk! Moet de laatste paar afleveringen nog kijken.
al gevonden, MotoGP Unlimited

[ Bericht 8% gewijzigd door THEFXR op 29-03-2022 20:39:15 ]
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:37:11 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204265494
POLL
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 maart 2022 @ 21:44:49 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204266835
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[poll=3944]
Een race wel. Een kampioenschap niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204271437
twitter


Van alle slechte opties om de aanpassing te doen, hebben ze de slechtste gekozen. Op zich is dat ook wel knap natuurlijk.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_204284835
twitter


Vrijdag is er niks te doen, alles moet op zaterdag gedaan worden -O-

Blijkbaar is een transportvliegtuig kapot, waardoor een heleboel motoren etc niet op tijd aanwezig zijn....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 31 maart 2022 @ 16:28:20 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204285038
;(

twitter
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204285085
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:28 schreef heywoodu het volgende:
;(

[ twitter ]
Geen MM, geen Nakagami en geen activiteiten op vrijdag. Wordt rustig op deze manier.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_204285109
https://www.motogp.com/en(...)hedule-change/412004

De officiële uitleg.

"Friday action cancelled in Argentina after schedule change.
Logistical issues affecting freight mean action will start on Saturday in Termas de Rio Hondo"
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:37:03 #148
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204285647
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:34 schreef Burner82 het volgende:
https://www.motogp.com/en(...)hedule-change/412004

De officiële uitleg.

"Friday action cancelled in Argentina after schedule change.
Logistical issues affecting freight mean action will start on Saturday in Termas de Rio Hondo"
Problemen met vracht dat niet op tijd komt gaan we, denk ik, nog wel vaker zien dit jaar, zowel hier als in andere sporten (zoals de F1).

Door de gestegen olieprijzen en sterk verminderde capaciteit (omdat twee grote Russische transporteurs buitenspel zijn gezet) zit die wereld in een situatie met de pan uitrijzende prijzen voor transport.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 31 maart 2022 @ 21:01:05 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_204288751
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:28 schreef heywoodu het volgende:
;(

[ twitter ]
"I gave my best but the result have returned positive."

_O- _O-

Ik zou een Amerikaan vragen om eens goed te praying to God :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 31 maart 2022 @ 21:06:22 #150
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_204288822
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:34 schreef Burner82 het volgende:
https://www.motogp.com/en(...)hedule-change/412004

De officiële uitleg.

"Friday action cancelled in Argentina after schedule change.
Logistical issues affecting freight mean action will start on Saturday in Termas de Rio Hondo"
Via Aldi Airlines geboekt ofzo? :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')