NOS medewerker gespot.quote:
Zijn 1500 meter op de OS was ook krap aan in een bocht, maar als pirouette legde die het af tegen Inzell 1979. Vind ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mij staat nog wel wat bij van een snelle tijd en winst met pirouette, ik dacht altijd dat het op de OS was, maar heb dat nooit terug kunnen vinden. Kan zijn omdat het toen niet was
Dit is ook niet de stayer Tsuchiya die de Olympische 10km reedquote:Op zondag 6 maart 2022 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker trage ritme van Tsuchiya, gezien zijn 1500 gaat ie richting 34 straks
De helft van de tijd versta ik Hersman sowieso niet, doodvermoeiendquote:Op zondag 6 maart 2022 16:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Door Hersman uitgesproken als "chaperonne".
Er is toch niemand die ze corrigeert, behalve als ze hier meelezen natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 16:46 schreef EinarBoe het volgende:
Onder het schema van Cepuran - Eitrem rijdt duidelijk een stuk harder dan de tijd van Cepuran als ie deze rondetijden volhoudt.
En ook weer die niet-kloppende anekdote over de 10km. Bij de 10km in Sotsji deden ze al niet mee en toen werd er schande van gesproken. In 2018 speelde dat veel minder.
Zouden ze moeten doenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is toch niemand die ze corrigeert, behalve als ze hier meelezen natuurlijk
Hij heeft wat van de manier van praten die ook onze voormalige JP de MP had.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De helft van de tijd versta ik Hersman sowieso niet, doodvermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |