abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 april 2022 @ 19:29:17 #101
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204468364
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 18:07 schreef NailQueen het volgende:
Wat zijn NFTs? :@
Iets digitaals. De voorbeelden maken het iets duidelijker.

quote:
Een non-fungible token, (Engels: niet-vervangbare of unieke jeton) (NFT) is een koppeling (een soort eigendom) op een blockchain van een account aan een uniek (niet uitwisselbaar) digitaal item via een smart contract.

Op 11 maart 2021 verkocht kunstenaar Beeple via veilinghuis Christie’s zijn digitale verzamelwerk Everydays: The First 5000 Days voor 69 miljoen dollar[5], een NFT-kunstwerk waaraan de kunstenaar meer dan 13 jaar gewerkt heeft.

De allereerste tweet van Twitter-oprichter Jack Dorsey werd als NFT verkocht voor ruim 2,9 miljoen dollar.[6]

De NFT van de virale video Charlie bit my finger - Again (in 2009 de vaakst bekeken video op YouTube en in totaal meer dan 880 miljoen views) leverde bij een veiling 760.000 dollar op (bijna 620.000 euro).[7]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Non-fungible_token
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_204468375
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 19:11 schreef Greys het volgende:
Krijg een steeds grotere hekel aan het eurovisiefandom op de socials. Walgelijke lui zitten ertussen. Vooral van die hele jonkies. Nasty wat er uit die toetsenborden komt soms.
Ik had het deze keer nog niet zo door, maar zag dat het stoken tussen de Cornelia en Mahmood/Blanco fans ook al is begonnen. :') :D Kon ook niet anders nadat we gezien hebben wat voor bagger Duncan van die kant kreeg.
pi_204468461
Het ergst zijn nog de reacties direct onder de originele tweet van Marius, stuk voor stuk lullig. Mensen willen graag een zondebok hebben om haat op te spuwen lijkt het idd, alleen is het vaak vrij selectief. Achille Lauro en Mahmood doen ook mee met nft, maar krijgen een free pass (dat bekenden sommigen serieus, en gooiden Marius in dezelfde post onder de bus). Sheldon Riley had een paar weken geleden ook zijn nummer als nft gelanceerd, maar na de haat had hij de post weer verwijderd.
pi_204468544
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 19:35 schreef Nashipeer het volgende:
Het ergst zijn nog de reacties direct onder de originele tweet van Marius, stuk voor stuk lullig. Mensen willen graag een zondebok hebben om haat op te spuwen lijkt het idd, alleen is het vaak vrij selectief. Achille Lauro en Mahmood doen ook mee met nft, maar krijgen een free pass (dat bekenden sommigen serieus, en gooiden Marius in dezelfde post onder de bus). Sheldon Riley had een paar weken geleden ook zijn nummer als nft gelanceerd, maar na de haat had hij de post weer verwijderd.
Ah de Italianen krijgen een free pass, dat verbaast me helemaal niets. Kunnen nooit wat fout doen bij de fans. :')

Je moet het eigenlijk gewoon niet lezen/volgen, maar er zitten ook weer leuke mensen tussen of je komt nieuwtjes tegen enzo, alleen de rest is wel echt troep.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 april 2022 @ 19:41:08 #105
163650 Greys
pi_204468572
Ik post de uitslag van de IJslandse preview show waarin NL eerste werd van de 1e semi en... De quote tweet gaat weer over Zwitserland? :') Wat is dit. _O-

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 19:43:45 #106
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204468628
Schijnbaar is de combinatie NFT en mannelijke ballads erger dan moordenaar ofzo :')
Ik heb ook niks met Crypto en NFT en dat soort dingen maar als mensen dat wel graag doen, laat ze lekker. Als niemand NFTs koopt van hem zal hij ze ook niet meer posten.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 21:37:39 #107
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204470128
Godsamme NFT's. Die rommel is echt opeens overal. Het nieuwe crypto, en veel vager. }:| Maar goed, lekker boeiend wat een artiest daar mee doet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter zondag 17 april 2022 @ 22:27:31 #108
87554 Cee
Welluk?
pi_204470678
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
Godsamme NFT's. Die rommel is echt opeens overal. Het nieuwe crypto, en veel vager. }:| Maar goed, lekker boeiend wat een artiest daar mee doet.
Ik vind het een regelrechte scam en snap niet dat mensen er ook maar een greintje nut van inzien, maar het is inderdaad altijd aan de mensen zelf of ze er aan meedoen en er in trappen.
  maandag 25 april 2022 @ 00:40:13 #109
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204533693
Zaaaaaaddodend. Vreselijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204536364
Deze valt wel steeds beter moet ik zeggen, in ieder geval in die lineup van de eerste halve finale. Beetje de mannelijke tegenhanger van Victoria vorig jaar :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204688381
Vanochtend werd Marius gedraaid op Radio2 en dat was blijkbaar niet de eerste keer.
pi_204703565
Eιn van de inzendingen waar ik vooraf erg nieuwsgierig naar was. Ik houd van dit soort liedjes, alleen vond ik het moeilijk om er een duidelijke melodie in te horen gisteren. Ik zal er later nog eens naar luisteren. Het was vooral de zanger die met zijn prachtige stem opviel. Zanger mist wel starquality, maar vond het in z'n geheel helemaal niet slecht. Denk dat de jury hem gered heeft.
~The present is all there is~
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:06:48 #113
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_204712368
Ook in de live uitvoering vind ik het een van de zwakste liedjes dit jaar. Ik ben 10 seconden nadat het afgelopen is het alweer vergeten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hιιl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')