Wel sterk dat je dan op dit niet al te snelle ijs een PR er uit perstquote:Op zondag 6 maart 2022 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit gewoon de basis van de lange termijn is en de echte topsnelheid/vorm gewoon weg is.
Ritsma heeft ooit 1:51.60 gereden (WR)quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat geef ik ook wel toe.
Ik verkies afzien en spanning boven records.
Ireen Wüst heeft nooit een wereldrecord gereden. Eric Heiden ook maar een paar keer. Net als Rintje Ritsma. Maar afzien en doordouwen konden ze.
Daar houd ik van.
Dat was toch bij de introductie van de klapschaats? Bizar hoe veel sneller ze daar nu op rijdenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritsma heeft ooit 1:51.60 gereden (WR)
Dat was er nog net voor (in 1994)quote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was toch bij de introductie van de klapschaats? Bizar hoe veel sneller ze daar nu op rijden
Ja, Ritsma en Heiden hebben een paar keer (of misschien, in Ritsma's geval maar 1 keer) een WR gerreden.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritsma heeft ooit 1:51.60 gereden (WR)
De condoomschaats was er wel.quote:
Nu kan ik die paarse kop van Ritsma ook wat beter plaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De condoomschaats was er wel.
Ritsma, 5000 meter OS 1994.
Ging niet geweldig.
Schaatsen met condoom is net zo nep als neuken met condoom.
Oeps.
(Sorry.)
Er zijn denk ik toch veel kijkers die denken: Ben? Ben? Who de fok is Ben?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Dan zit ik tegen Ben te zeggen..
'Ben Jongejan, de coach'
Houd eens op met deze hinderlijke onderbrekingen als 'duiding'
Wüst had vooral de "pech" dat de wedstrijden op de snelle banen eerder in het seizoen waren toen ze nog niet top was. Denk dat ze wel races op laagland heeft gereden die in SLC/Calgary een WR waren geweest.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ireen Wüst heeft nooit een wereldrecord gereden. Eric Heiden ook maar een paar keer. Net als Rintje Ritsma. Maar afzien en doordouwen konden ze.
Daar houd ik van.
Ja maar dat van Heiden werd nooit meer verbeterd!quote:Op zondag 6 maart 2022 16:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar houd ik van.
Dat is een vraag die Bert moet stellen... maar gaat-ie niet doen. Hij wil Twanet gewoon ook graag blij zien. Bert is lief, maar soms doet hij alsof van niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Arcee het volgende:
"Ik was niet de hele blije Antoinette".
Wannneer wel dan?
Ze was ook nooit goed op hoogte. Toen het WK Afstanden in 2020 in SLC was reed ze geen WR, bij de WK Allrounds in Calgary in 2011-2015-2019 reed ze ook geen WR. Haar PR's zijn ook vrij slecht voor iemand met zo'n prijzenkast. Wüst excelleert op laaglandbanen, het zal wel iets met zuurstof te maken hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wüst had vooral de "pech" dat de wedstrijden op de snelle banen eerder in het seizoen waren toen ze nog niet top was. Denk dat ze wel races op laagland heeft gereden die in SLC/Calgary een WR waren geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |