Oke, nu wordt het moeilijk te volgen.quote:
O ja dat is waarquote:
Smit die van Yolanthe toen .. Die deed van alles in Duitsland met 2 andere gasten oa de ex van Helene Florian .. of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het moeilijk te volgen.
Wie is Jan?
De wattes?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Smit die van Yolanthe toen .. Die deed van alles in Duitsland met 2 andere gasten oa de ex van Helene Florian .. of zo
Dus Jan ging vreemd met florian. oke.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Smit die van Yolanthe toen .. Die deed van alles in Duitsland met 2 andere gasten oa de ex van Helene Florian .. of zo
Hij stond achter die andere boomquote:
OK ... valt me van je tegenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
van wat? ik kenn de nederlandse
helene niet
Maak jij het nog even moeilijker,quote:Op zondag 6 maart 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
van wat? ik kenn de nederlandse
helene niet
Welke andere boom? En wat was de eerste boom dan?quote:
Sabia?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
Ik ben het spoor ook bijster ... Later deed Rafi het met die van Boularus ,,, fijne team genoot HSV ...
Zeg niet dat die er ook al bij betrokken wasquote:Op zondag 6 maart 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
Mijn VvE buurman speelde daar ook ooit ... samen met die 2
Wil je van dit soort verhalen echt alles weten?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke andere boom? En wat was de eerste boom dan?
Nee die handelde in dure pimped cars voor alle topplayers in Europequote:Op zondag 6 maart 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg niet dat die er ook al bij betrokken was
Ik wil het minimaal kunnen snappen, en dat mislukt nu volledigquote:Op zondag 6 maart 2022 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je van dit soort verhalen echt alles weten?
Nee meesten hier hebben geen VHS tapes meer ... op SBE en Marc na denk ikquote:Op zondag 6 maart 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
ik vraagte of van julie jemand mtv
vhs tapes uit de 90s heeft
En in die auto's gingen ze vreemd, ik snapquote:Op zondag 6 maart 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die handelde in dure pimped cars voor alle topplayers in Europe
Het is ongeveer dit:quote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil het minimaal kunnen snappen, en dat mislukt nu volledig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Als ik marc ben danquote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meesten hier hebben geen VHS tapes meer ... op SBE en Marc na enk ik
Nou ja zoiets , want een fat car is lekkere chicks als voetballerquote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in die auto's gingen ze vreemd, ik snap
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ongeveer dit:Die taal spreek ik ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Het is ook totaal niet belangrijkquote:
Een virgin wodka?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet belangrijk
Belangijker zou zijn, wat drinken we vanavond?
en ik was de admin van de groep sitequote:Op zondag 6 maart 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog 15, ik zit op
internet al vanaf 2007 met somige
mensen van europe mtv te sharen
en we begonnen op en dutch
site dat was zo en tube
Stuur mtv een briefkaart dat je graag vhs tapes van ze willen. Wie weetquote:
Boycotten we geen Vodka nu?quote:
Geen idee wat waarvandaan komt met Vodkaquote:
de nederlandse site was inquote:
Nee ik ken het niet Marioquote:Op zondag 6 maart 2022 00:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nederlandse site was in
categories en heet 1,2,3 misschien
kenn je het nog
nur 2 jaren later willt de site nur
meer en erotiksite zijn
erder was de categories family,sport,fun,muzik,
en meer
wat will je?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
@:25 posts per dag / 25 posts pro Tag, bitte
Nee kan het niet vindenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
de site werd het waarschijnlik niet
meer geven
Veel plezier Sly .. Misschien dat ik af en toe een 🥫 werpquote:Op zondag 6 maart 2022 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo Sjoef, ouwe meister! Straks weer wat mooie potjes NBA:
Lakers-Warriors ook op espn.
[ afbeelding ]
met mario? Of Jan?quote:
Cheers! oke. Laters!quote:Op zondag 6 maart 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier Sly .. Misschien dat ik af en toe een 🥫 werp
Was niet geheel serieus. Onlangs nog gebumsd, ik geloof het wel weer evenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
met mario? Of Jan?
Of Sylvie? Helene?
Kies maar uit, het kan blijkbaar allemaal vanavond
Du musst, denke ich, ein bitchen integrieren und nicht nur bedeutungslose chaise sprechen ins slow chat hier!@!@!@quote:
rot op ik sprek wat ik willquote:Op zondag 6 maart 2022 00:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Du musst, denke ich, ein bitchen integrieren und nicht nur bedeutungslose chaise sprechen ins slow chat hier!@!@!@
Mal kukenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het nog 123video.nl
maar is nu en camgirls-site
Oke, nou wordt het echt freaky als er ook nog een lama in het verhaal komt.quote:
Nee die had een Alpaca bankquote:Op zondag 6 maart 2022 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, nou wordt het echt freaky als er ook nog een lama in het verhaal komt.
Ging jan daar ook overheen
Coolquote:Op zondag 6 maart 2022 00:45 schreef chufi het volgende:
Iemand die windhoos in Strade Bianchi gezien ?
[ twitter ]
Die Jan is gewoon een viespeukquote:Op zondag 6 maart 2022 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, nou wordt het echt freaky als er ook nog een lama in het verhaal komt.
Ging jan daar ook overheen
Beter dan dat saaie BB NLBE ....quote:Op zondag 6 maart 2022 01:08 schreef mario390 het volgende:
in brasil nu somige geslapen komt
de muziek waar de dat weekend weer 2 monsters
maken moeten naar buiten lopen en dansen
zo lang de muziek lopt
Je kiest altijd de verkeerde meisjes Mario ...quote:Op zondag 6 maart 2022 01:15 schreef mario390 het volgende:
dat wel maar niet meer zo leuk
natuurlijk om dat barbara niet meer
binnen zit
OKquote:Op zondag 6 maart 2022 01:20 schreef mario390 het volgende:
nee , in de jaar 2020
is mijn favorit rafaella 2te
geworden de makt nu de
talk met de person wat
weggestemt werd
straks nach de exit
en liese word 3te
Wow Mario ... je hebt al die dames wel op een rijtjequote:
Die ziet er tevreden uitquote:
Morguh Chanel, leuke verjaardag gehad?quote:
Lekker, geniet er vanquote:Op zondag 6 maart 2022 08:39 schreef Aoibhin het volgende:
Morgen![]()
Ik lig nog even lekker in bed. Met koffie en croissantjes
Heerlijke beestenquote:
Dat valt tegen...quote:Op zondag 6 maart 2022 09:46 schreef mario390 het volgende:
heleneeeeee platz 107![]()
mtv duitsland best 500
videos ever
Jaquote:Op zondag 6 maart 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
ik vraagte of van julie jemand mtv
vhs tapes uit de 90s heeft
heb je dat op youtube gepost?quote:Op zondag 6 maart 2022 10:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nog videobanden met o.a. MTV-clipjes uit de jaren ‘90/‘00.
Maar die zijn ook wel op Youtube te vinden.
Nee. Ik ga het later dit jaar uitzoeken en digitaliseren. En daarna gaan de banden en de videorecorder weg.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je dat op youtube gepost?
nee ik bedoel heb je dat irgendwie digitalisiert
je stuff?? vor download
en kann je het dann ook waar uploaden?quote:Op zondag 6 maart 2022 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik ga het later dit jaar uitzoeken en digitaliseren. En daarna gaan de banden en de videorecorder weg.
Maar erg spannend is het niet wat erop staat. En de kwaliteit is matig.
Van MTV heb ik alleen muziekclips. Ik kan t.z.t. wel wat digitaliseren en ergens uploaden.quote:Op zondag 6 maart 2022 10:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kann je het dann ook waar uploaden?
op mega ofzo
heb je ook van mtv weekends?
Ja geen idee....quote:Op zondag 6 maart 2022 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal wel dom zijn ofzo![]()
![]()
Als ik een vlucht bekijk van Amsterdam naar Bermuda kan dat met 1 stop. In Londen.
Als ik direct vanuit Londen een vlucht zou nemen naar Bermuda moet dat ook met 1 stop, in Londen.
Hoezo bestaat die dan niet meer direct![]()
Kijk je op de goede luchthaven in Londen?quote:Op zondag 6 maart 2022 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal wel dom zijn ofzo![]()
![]()
Als ik een vlucht bekijk van Amsterdam naar Bermuda kan dat met 1 stop. In Londen.
Als ik direct vanuit Londen een vlucht zou nemen naar Bermuda moet dat ook met 1 stop, in Londen.
Hoezo bestaat die dan niet meer direct![]()
Had alle luchthavens genomen.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kijk je op de goede luchthaven in Londen?
Site hiccup wellicht oidquote:Op zondag 6 maart 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had alle luchthavens genomen.
Als ik van dag verander lukt het wel.
Maar![]()
Mjah. Heb wel vaker ruzie met dit soort sites. En het is ook debiel ingericht.quote:
Maar wat moet je in Hamilton ? Dacht dat je voor Max wasquote:Op zondag 6 maart 2022 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had alle luchthavens genomen.
Als ik van dag verander lukt het wel.
Maar![]()
Hier zenden ze niets of heel weinig uitquote:Op zondag 6 maart 2022 11:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht kijkte ik ook betje
hebben silver maar ben
ingeslapen
en welke jaar ?quote:Op zondag 6 maart 2022 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van MTV heb ik alleen muziekclips. Ik kan t.z.t. wel wat digitaliseren en ergens uploaden.
Zit een boek te lezen waar bermuda in voorkomt. Zat voor de lol eens te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat moet je in Hamilton ? Dacht dat je voor Max was
BA vliegt rechtstreeks van London... ja Gemene Best ...quote:Op zondag 6 maart 2022 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit een boek te lezen waar bermuda in voorkomt. Zat voor de lol eens te kijken.
En wil wel echt een keer die kant op, al liever wat zuidelijker.
Vooral eind jaren ‘90.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
en welke jaar ?
de besten jaren zijn
91-93 gewezen
Dat weet ik niet meer. Vanaf 1992 ben ik dingen gaan opnemen: stukjes film, documentaires, muziekclips, ESF etc.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was nur tot 1997 leuk wegen
de straps met verschill kleur
van 92 tot 96 heb je niks?
Dat is toch meestal bijna hetzelfde, alleen iets korterquote:Op zondag 6 maart 2022 11:37 schreef mario390 het volgende:
erge super-g
spronge bijna verder
dann abfahrt
maar vor me, niet weggooienquote:Op zondag 6 maart 2022 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Vanaf 1992 ben ik dingen gaan opnemen: stukjes film, documentaires, muziekclips, ESF etc.
Ik ga alle banden nog eens bekijken maar er staat weinig op wat ik wil bewaren.
Is goed Mario.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar vor me, niet weggooien
bitte nieet
Wat luister je?quote:
Niet gevierd gister, wij schelen precies een week en vieren het vanmiddag.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chanel, leuke verjaardag gehad?
O leuk. Veel kijk plezierquote:Op zondag 6 maart 2022 12:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
mtv duitsland viert 25 jaren
met best 500 videos
Kan je niet beter de hele lijst hier gewoon posten?quote:
15:45quote:Op zondag 6 maart 2022 12:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zere rug.
Iemand een idee wanneer er nog geskijumpt wordt?
Doet hij toch?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter de hele lijst hier gewoon posten?
Een duet met mij.quote:
Dat wil ik wel opnemenquote:
Je was er nietquote:
Helemaal vergetenquote:
En je woont nog wel zo dichtbijquote:
Er is ook weer Hupfenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:43 schreef mario390 het volgende:
38 de duurste van GNR
Estranged met Helikopter
Herkenbaar.. Maar straks is het weer afgelopen voor 9 maandenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:53 schreef mario390 het volgende:
ja ja dat huopfen
kann me ,elke dag![]()
werd teveel
Heehoo, je loopt deze SC te verkloten met je rare gedoe.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef mario390 het volgende:
22 aerosmith cryin met liv tyler
alicia silverstone
21 soundgarden black hole sun
20 dire straits money for nothing
19 bon jovi always
Er gebeurt verder toch nietsquote:Op zondag 6 maart 2022 17:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heehoo, je loopt deze SC te verkloten met je rare gedoe.
Dat ga ik over een paar maanden doen.quote:
vandaag heb je niks gekijkt?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ga ik over een paar maanden doen.
18:19quote:Op zondag 6 maart 2022 17:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heehoo, je loopt deze SC te verkloten met je rare gedoe.
De renovatie gaat nu even voor.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag heb je niks gekijkt?
maar je zei je ladt vandaag wat
hoog of niet?
Volgende maand.quote:
Ja, dat is een mooi vooruitzichtquote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zit je er tegen de zomer warmpjes bij
portrait van onze bestequote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zit je er tegen de zomer warmpjes bij
Omelet met ui en tomaat en croissants met brie en honing.quote:
Wat heb je besteld?quote:
Niets nog, moet nog kiezen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik had broodje shoarmamaar wel zelf gemaakt.
Klinkt wel goed,quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef engine het volgende:
Ik woon in een klein dorp. Een supermarktje en een kroeg met snackbar en dat was het wel zeg maar. Staat er vandaag ineens een heel kleine food truck ergens aan de doorgaande weg met alleen vegan producten/maaltijden![]()
Ik ben wel benieuwd dus ga het eens opzoeken. M'n moeder had even een praatje gemaakt daar en hij staat er schijnbaar tot 22:00 's avonds
Hier tortelliniquote:
Ben benieuwd wat ze hebben! Ga je nog wat halen?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef engine het volgende:
Ik woon in een klein dorp. Een supermarktje en een kroeg met snackbar en dat was het wel zeg maar. Staat er vandaag ineens een heel kleine food truck ergens aan de doorgaande weg met alleen vegan producten/maaltijden![]()
Ik ben wel benieuwd dus ga het eens opzoeken. M'n moeder had even een praatje gemaakt daar en hij staat er schijnbaar tot 22:00 's avonds
Zeker, en lekker even makkelijk. Met wat groentesaus erbijquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze hebben! Ga je nog wat halen?
Oeehh dat klinkt lekkerquote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
[ instagram ]
Zo hebben ze ieder weekend een ander menu. Het ziet er wel lekker uit dus ga wel een keer proberen maar vanavond niet meer.
Je bent welkomquote:Op zondag 6 maart 2022 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeehh dat klinkt lekkerIk wil naar jouw dorp
Ik weet niet of ze zo 's avonds laat nog op een Utrechtse hysterica zitten te wachten, maar ik ben onderwegquote:
Ik denk dat ze al blij zijn dat ze er niet voor niks tot 22:00 's avonds staanquote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zo 's avonds laat nog op een Utrechtse hysterica zitten te wachten, maar ik ben onderweg
Wie gaat er dan ook naar zo'n gat toe tot 22:00 om je voedsel te slijtenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al blij zijn dat ze er niet voor niks tot 22:00 's avonds staan
Die gast komt uit dat gat ...quote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar zo'n gat toe tot 22:00 om je voedsel te slijtenHeel slim is het niet
Ja ik vind het ook een beetje apartquote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar zo'n gat toe tot 22:00 om je voedsel te slijtenHeel slim is het niet
Nee dat niet. Hierheen verhuisd.quote:
Weekje werken en ik ga weer een paar dagen op wintersportquote:Op zondag 6 maart 2022 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het weekend weer, op naar het volgende
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
[ instagram ]
Zo hebben ze ieder weekend een ander menu. Het ziet er wel lekker uit dus ga wel een keer proberen maar vanavond niet meer.
Ik weet niet waar die gast woont, maar hij zei het zelfquote:
Je hebt nog anderhalf uur de tijd zie ik!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje apart
Maar denk dat hij vooral verdiend aan vooraf geplaatste bestellingen want kan mij niet voorstellen dat het storm gaat lopen aan dat kraampje.
Avé Koen!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Dat was het weekend weer, op naar het volgende
Ja dat zit er....ik weet niks van hockey verderquote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Weekje werken en ik ga weer een paar dagen op wintersport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |