quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
BONJOUR BONJOUR POMPIERS, ICI LA POLICE![]()
![]()
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Momo het volgende:
Denk nog steeds dat het tussen SOA en Fulenn gaat
Ik vind het lastig in te schatten wat het Franse publiek echt leuk vindt. Op het ESF stemmen ze gewoon netjes op Portugal, Armenië en Israël.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Momo het volgende:
Gianni Morandi had hier met 100 punten voorsprong gewonnenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:06 schreef NailQueen het volgende:
Nu ik Frankrijk en Duitsland heb gezien mis ik San Remo meer dan ooit![]()
Wat mis ik hem. Opa Gianniquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gianni Morandi had hier met 100 punten voorsprong gewonnen
Gewaagde keuze, zomaar de magistrale Hélène buiten de prijzen te gokken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:03 schreef Momo het volgende:
ja dat is wel een risicootje iddquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewaagde keuze, zomaar de magistrale Hélène buiten de prijzen te gokken.
dat zal toch wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:11 schreef Arth_NL het volgende:
Zullen we Jamala volgende week nog in Zweden zien?
ziggo 71quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan hiervoor geen werkende stream vinden
Deze deed het bij Guaan en mijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik kan hiervoor geen werkende stream vinden
hangt ervan af of rusland zijn veto inzet, in welk geval de stemming wordt doorgestuurd naar de algemene vergaderingquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaan ze hierna nog een stemronde doen of blijven ze daar nu nog een half uur in een halve cirkel staan tot de winnaar bekendgemaakt wordt?
Thanks, hier ookquote:
Hierna nog een hele stemronde met jury en televote.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gaan ze hierna nog een stemronde doen of blijven ze daar nu nog een half uur in een halve cirkel staan tot de winnaar bekendgemaakt wordt?
dat MEEN je niet... D:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Hierna nog een hele stemronde met jury en televote.
Dank je.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Hierna nog een hele stemronde met jury en televote.
We moeten nog ruim een half uur.quote:
Deze post blijft toch hilarisch zonder contextquote:
Ja, maar dat was hij net ook al dus daar veranderd niks.quote:
Houd hoop NailQueen, we hebben de Zwitsergoden nog en wie weet waar het altijd excellerende Groot-Brittannië mee komt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten maar omdat de meesten hier zitten, zeg ik het hier maar.
Ik begin me steeds meer te ergeren dat het Brividi en misschien Stefania zo makkelijk wordt gemaakt. Ik hoopte echt dat er een grote concurrent in deze voorronde zou zitten. Ik heb echt het gevoel dat we het beste al gezien hebben in San Remo (zonder het te beseffen)
Als tv kijker zie ik mezelf ook wel als deel van het publiek en dan kan dat best kloppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:34 schreef Aratanax het volgende:
SOA is favoriet bij het publiek volgens het gejuich
Ik zou even wachten hoe oa S10 en Polen bv in Turijn op het podium staan straks. Tijdens de repetities kan er ineens van alles veranderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten maar omdat de meesten hier zitten, zeg ik het hier maar.
Ik begin me steeds meer te ergeren dat het Brividi en misschien Stefania zo makkelijk wordt gemaakt. Ik hoopte echt dat er een grote concurrent in deze voorronde zou zitten. Ik heb echt het gevoel dat we het beste al gezien hebben in San Remo (zonder het te beseffen)
Gillen om dat laatste.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Houd hoop NailQueen, we hebben de Zwitsergoden nog en wie weet waar het altijd excellerende Groot-Brittannië mee komt.
Heb ook hoge verwachtingen van Georgië!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Houd hoop NailQueen, we hebben de Zwitsergoden nog en wie weet waar het altijd excellerende Groot-Brittannië mee komt.
Zwitserland is de laatste jaren goed op weg. Ik hoop dat zij met nog zo'n verrassing komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben nu de Engelse Anoukquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Mee eens, voor mijn gevoel is dit een landslide weer voor Italië.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou nog hoop voor Portugal en Zwitserland. Dat zij met een nummer komen wat echt je wegblaast. Dat heb ik alleen nog gehad bij San Remo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:41 schreef joko97 het volgende:
[..]
Mee eens, voor mijn gevoel is dit een landslide weer voor Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |