Iedereen nog in het vorige deel.quote:
1 cola graagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Rondje van die Domme Fries.
[ afbeelding ]
Mijn volgende post ging worden 'maar ik hou nog meer van @greysbones want die heeft me op FOK! gehouden'. Maar die zal nog even moeten wachten.quote:
Alleen als ie ijs en ijskoud isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Jameson.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben schijnbaar besmettelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen nog in het vorige deel.
goed ik hou je er aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn volgende post ging worden 'maar ik hou nog meer van @:greysbones want die heeft me op FOK! gehouden'. Maar die zal nog even moeten wachten.
Zie je, dit doet ze nou altijd als ze het niet meer weet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed ik hou je er aan
ik ga nu even wat anders doen
misschien tot laterssssssss
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zie je, dit doet ze nou altijd als ze het niet meer weet.
Doeg greys
Laters schoonheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed ik hou je er aan
ik ga nu even wat anders doen
misschien tot laterssssssss
quote:
Voor de dames.quote:
De Dees heeft even wat anders aan haar hoofd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
Overigens @:deisyy nou vind ik het wel mooi geweest. Nu terugkomen!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou mij nou nooit gebeuren he....
Ik weet het, ik heb van de week even ge-dm'd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dees heeft even wat anders aan haar hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |