SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die blonde wetenschappert vond ik nog wel tof, maar echt zķ weinig binding met de personages.quote:
Als niet op je voer let doe je een nieetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
ja zoiets draak. Al doe ik al die dingen nieetmaar ben eigenlijk klaar om te gaan slapen maar het is te vroeg
Ja idemquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die blonde wetenschappert vond ik nog wel tof, maar echt zķ weinig binding met de personages.
Moet ik je weer een beetje wakker gaan houden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
ja zoiets draak. Al doe ik al die dingen nieetmaar ben eigenlijk klaar om te gaan slapen maar het is te vroeg
Maar skincarequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Die Saru vind ik wel erg knap gemaakt en die blonde moest ik lang aan wennen maar inderdaad, die begint wat sympathieks te krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die blonde wetenschappert vond ik nog wel tof, maar echt zķ weinig binding met de personages.
Dan praat je nog even met ons?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Saru vind ik wel erg knap gemaakt en die blonde moest ik lang aan wennen maar inderdaad, die begint wat sympathieks te krijgen.
Maar als Burnham weg zou zijn zou het al veel schelen
Klinkt net alsof je het als een soort taakstraf zietquote:
nou ja dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je het als een soort taakstraf ziet
Jammer dat Oek geen A10's heeft. Dan hadden ze van heel die colonne mooi slotjes voor in ONZ kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
staat nu op twitter dat die Russische kolonne stil staat omdat de Oekraīners het hebben onder laten lopen met water
https://twitter.com/militarylandnet/status/1499786877448200192
Dat is wel erg klassieke oorlogsvoering, dat is vestingsteden tactiek, daar is mijn dorp destijds ook voor gebouwd om de polders er omheen vol te kunnen laten lopenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
staat nu op twitter dat die Russische kolonne stil staat omdat de Oekraīners het hebben onder laten lopen met water
https://twitter.com/militarylandnet/status/1499786877448200192
Alsof wij hier niet leuk zijnquote:
ja slim toch van zequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel erg klassieke oorlogsvoering, dat is vestingsteden tactiek, daar is mijn dorp destijds ook voor gebouwd om de polders er omheen vol te kunnen laten lopen
Wat doe je allemaal raarquote:
huehuehue?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik je weer een beetje wakker gaan houden?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervelend balletje ben je soms ook he [ afbeelding ]
Ja ok niet soms inderdaad ...quote:
soms??quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervelend balletje ben je soms ook he [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
ben nu uit een pot honing aan het lepelen
quote:
quote:
Bijbal.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
ben nu uit een pot honing aan het lepelen
Slomequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef LTVDK het volgende:
Er worden hier leugens verspreid, bed opmaken kost meer dan 5 minuten, kostte er zelfs 11
Ja ik zei toch al dat ik niet zo pro ben als jij. Eerst de matrasbeschermer er op vrotten, dan het laken op het bed, 4 kussens vullen en dan nog een dekbed in een hoes zien te krijgenquote:
Verkeerde account, B4eE.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zei toch al dat ik niet zo pro ben als jij. Eerst de matrasbeschermer er op vrotten, dan het laken op het bed, 4 kussens vullen en dan nog een dekbed in een hoes zien te krijgen
Met een bijbal moet je even langs de dokter hoorquote:
Die mug is er wel erger aan toe dan voor eeuwig een blauw oogquote:
Is dat nog een beetje leuk. Laatste seizoenen kunnen me niet echt meer boeien om de een of andere reden.quote:
Ik deed nergens in een poule mee.quote:
Hou Greetquote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik deed nergens in een poule mee.
Heb wel iets van slechts 2025 punten. Vooral door de testvragen juist te hebben gegokt..
Via de app dan..
Ik vond dit seizoen echt awesome. Hele goede mol ook. Vanaf aflevering 1 zat ik op hem. Gewoon voorgevoel. Maar ondanks dat toch een goed seizoen. Kitten zat op iemand anders vanaf aflevering 1. En dat werd de afvaller van dit jaar. Dus het was thuis ook gewoon een spannende tijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk. Laatste seizoenen kunnen me niet echt meer boeien om de een of andere reden.
Nou….. wel heel veel nieuwe mensen ontmoet vandaag wat heel leuk was.quote:
YGreetquote:
ik nog steeds de precum van Davina Michellequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor nu echt steeds de mama appelsap in dat ESF nummer van S10![]()
![]()
![]()
Die heb ik denk ik gelukkig nog niet gehoord, dat nummer dan he, niet de mama appelsapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor nu echt steeds de mama appelsap in dat ESF nummer van S10![]()
![]()
![]()
Die ken ik niet, en wil ik ook niet kennen tbhquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik nog steeds de precum van Davina Michelle
Alleen vanavond?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
Wat is iedereen hier opstandig vanavond zeg, is het oorlog ofzo
Mja ok, maar heb toch het idee dat het vanavond wel extra is hoor, en dan is het niet eens volle maanquote:
En ik was er niet eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ok, maar heb toch het idee dat het vanavond wel extra is hoor, en dan is het niet eens volle maan
Kun je nagaan ...quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nagaan ...
Of misschien houdt jij ze normaal juist wel in toom
Heh, net op tijdquote:
Ja had gekund tochquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
Wat is iedereen hier opstandig vanavond zeg, is het oorlog ofzo
Ben je een beetje emotioneel vandaag dan ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ok, maar heb toch het idee dat het vanavond wel extra is hoor, en dan is het niet eens volle maan
Welkom in de wondere wereld van de vrouwquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd emotioneelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben je een beetje emotioneel vandaag dan ?
Ach, lieverd tochquote:
Riep u?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de vrouw
Onmogelijke wezens eigenlijk hequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen emotiesquote:
Misschienquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een top dagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent wel vrolijk vandaag of niet, ja toch zeker?
That sucksquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al een 2e week niet lekker verdomme, dit houdt mij van een echt leuk weekend
Koortsig weer vandaag, was al tijden niet ziek geweest.
Zwakkere geslacht he….quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al een 2e week niet lekker verdomme, dit houdt mij van een echt leuk weekend
Even goed uitzieken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel hele dag in de tuin gewerkt in de zonquote:
Mannengriepquote:
Oh ja… wel slim op zich, zodat je nog wat langer ziek kan blijven…quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel hele dag in de tuin gewerkt in de zon
Alleen na lekker uiteten helemaal dood, net 3 uur geslapen.
Uitrusten bendernie bij in de Achterhoek.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… wel slim op zich, zodat je nog wat langer ziek kan blijven…
Ja als je in bed blijft is het mannengriep.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… wel slim op zich, zodat je nog wat langer ziek kan blijven…
Je vergeet het continent Afrika ... incl. Oemfoefoequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erger dan Ebola, wratten. wondroos, okselpijn en haaruitval tegelijkertijd.
Er zit nog wel iets tussen ‘in je bed vegeteren’ en ‘de hele dag in de tuin werken’ mag ik hopen tochquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je in bed blijft is het mannengriep.
Als je wat doet is het ook niet goed.![]()
Daar is diequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet het continent Afrika ... incl. Oemfoefoe
En dat begin maart al.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn snoet is aardig verkleurd in de zon vandaag.
Op fok zitten valt toch onder uitrusten en niets doen, of pak ik dat helemaal verkeerd aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik niet goed uitrusten en niks doen, daarvoor ben je dan net niet ziek genoeg om hele dagen in bed te liggen. Ook niet meer gewend, al 3 jaar niks hč.
Daar is niks mis mee. Opzich was afgelopen week ook prima alleen de wind maakte het voor het gevoel veel kouder. Dat was wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Donderdag ofzo gaat het 13 graden worden. ❤️
Doe dat eens een hele dag dan kun je na 2 dagen de RIAG bellenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op fok zitten valt toch onder uitrusten en niets doen, of pak ik dat helemaal verkeerd aan
Zonnebanken zouden verboden moeten worden. Kankerverwekkende troep.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Van de week ga ik een zonnebank nemen en een massage. Heb sowieso al een hardbody voor de zomer, dat zal die oude vellen op de de camping leren.
Mijn wasgoed had ik vandaag al in de zon kunnen drogenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:29 schreef Ama het volgende:
Bijna weer tijd om wasgoed buiten te hangen. Dat maakt mij als vrouw gelukkig.
daar heb ik een droger voorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:29 schreef Ama het volgende:
Bijna weer tijd om wasgoed buiten te hangen. Dat maakt mij als vrouw gelukkig.
quote:
Ik mis eigenlijk geen droger in mijn levenquote:
droog was combi.. werkt prima..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk geen droger in mijn leven
Scheelt ook weer elektriciteit
Oh doe ik hooguit 2 x p.j.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Zonnebanken zouden verboden moeten worden. Kankerverwekkende troep.
Geen idee, zal bestquote:
Oh heerlijk ❤️quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wasgoed had ik vandaag al in de zon kunnen drogen
Dat ruikt zo lekker he
gewoon niet onder gaan liggen, werkt primaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Zonnebanken zouden verboden moeten worden. Kankerverwekkende troep.
Ligt geheel aan je zonnebank. Van alleen uv-a niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh doe ik hooguit 2 x p.j.
Is toch ook wel een vit D boost?
Handdoeken en washandjes komen gewoon erg zacht en fijn uit een droger. Dat is ook de enige reden dat ik een droger heb.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef Ama het volgende:
Droger mis ik ook niet. Gewoon op tijd wassen.
dat en beddengoed is bij mij ook t enige wat er in gaat..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Handdoeken en washandjes komen gewoon erg zacht en fijn uit een droger. Dat is ook de enige reden dat ik een droger heb.
Niemand toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog sexy-time voor mensen hier in de planning?
Wie neuken er nog eigenlijk hier?
Ik golf al.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon niemand toch? Neuken is iets voor mensen zonder internet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh mag het nog graag doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon niemand toch? Neuken is iets voor mensen zonder internet.
Neukenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Aankijken en knuffelen is ook goed hoor.quote:
Dat gaat heel goed allemaal samen.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aankijken en knuffelen is ook goed hoor.
3uur lang lieve woordjes fluisteren en zulks![]()
Wil je dit even in DM doen, je gooit mijn hele reputatie te grabbel. Jij schavuit!quote:Op zondag 6 maart 2022 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAZEKER JA... WAT DOE JIJ IN MIJN BED?
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je dit even in DM doen, je gooit mijn hele reputatie te grabbel. Jij schavuit!
Vannacht bal en karzai al bij elkaar in bed, nu haags en etto.. Foqueville zit niet stilquote:Op zondag 6 maart 2022 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAZEKER JA... WAT DOE JIJ IN MIJN BED?
Gasprijzen gaan omhoog hč.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vannacht bal en karzai al bij elkaar in bed, nu haags en etto.. Foqueville zit niet stil
JIJ...quote:
Vertel vertelquote:Op zondag 6 maart 2022 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JIJ...
Wacht ff... in dat boek over de geschiedenis van Drenthe stonden wat regels over Emmen...
Ah ja goed verhaal wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
"EMME
Vicus Trentiae superioris sub eodem territorio Praetorius, antiquitus Emne, M.P. VI. Covordia, quem Tuentones, juxta Membranae Traj. Scriptorum cum omni districtu expilarunt & combusserunt circa Ann. 1228."
Dus.
Ik ook wel, alleen weet ik niet wat er staatquote:
JA! Staat er ook in.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh ken alleen Schoonebeek maar dat is een dorp.
Interestingquote:Op zondag 6 maart 2022 00:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
"EMME
Vicus Trentiae superioris sub eodem territorio Praetorius, antiquitus Emne, M.P. VI. Covordia, quem Tuentones, juxta Membranae Traj. Scriptorum cum omni districtu expilarunt & combusserunt circa Ann. 1228."
Dus.
Roswinkel. Odoorn wonen een oom en tante. Wolfsberg ken ik niet, wel de wolfsbergenweg omdat daar een begraafplaats zit.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA! Staat er ook in.
Enneh... Wolfsberg? Odoorn? Rooswinkel?
Kijk, het is een TOVERBOEK... staat er allemaal inquote:Op zondag 6 maart 2022 00:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Roswinkel. Odoorn wonen een oom en tante. Wolfsberg ken ik niet, wel de wolfsbergenweg omdat daar een begraafplaats zit.
Ook die weg?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk, het is een TOVERBOEK... staat er allemaal in
Zit er ook een SCHATKAART in?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kijk, het is een TOVERBOEK... staat er allemaal in
Het gaat over Drenthe in de 18e eeuw... er staan helemaal geen plaatjes in... nada, nakkes, noppes...quote:
Oh dan staat mijn wijk er niet in. Is van 1970 volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat over Drenthe in de 18e eeuw... er staan helemaal geen plaatjes in... nada, nakkes, noppes...
Uhm...quote:
Hmm, ja, in Drenthe hebben ze natuurlijk ook niets van waarde, zeker niet in de 18e eeuw.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat over Drenthe in de 18e eeuw... er staan helemaal geen plaatjes in... nada, nakkes, noppes...
nounounounouquote:Op zondag 6 maart 2022 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, in Drenthe hebben ze natuurlijk ook niets van waarde, zeker niet in de 18e eeuw.
Vertelt het ook nog iets echt interessants of zit je gewoon de bosatlas uit 1800 voor te lezenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm...
"Wolfsberch, Hujus nominis locus in tota regione non occurrit: Westerborch, Beylensis territorii vicus est Praetorius".
Dit boek komt uit 1712 en is zeer zeldzaamquote:Op zondag 6 maart 2022 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertelt het ook nog iets echt interessants of zit je gewoon de bosatlas uit 1800 voor te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertelt het ook nog iets echt interessants of zit je gewoon de bosatlas uit 1800 voor te lezen
Duizenden foto’s bezit ik. Jij?quote:
Rara est delicatus sed nihili sine content.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit boek komt uit 1712 en is zeer zeldzaam![]()
Maar over Drenthe is het wel wat karig ja...
Allerlei dingenquote:
Die rechtse toch?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
Net drie afleveringen van Flikken Maastricht gekeken.
Victor Reinier![]()
![]()
Nu kan ik vreselijk lekker slapen
Maakt me niet uit wat hij isquote:
Dat hulpje van De Cockquote:Op zondag 6 maart 2022 00:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van lucky letters?
Hij mag mijn hulpje wel zijnquote:
Nee, dat is de linker. De rechter is van Baantjer.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat niet die gast van lucky letters?
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Slaapstinkers hier, het is een mooie prachtige dag, hup hup spring uit je bed en ga leven, uitslapen is voor luie zinneloze aapjes, kom dansen dansen
Ik moet bij die melodie altijd aan andere teringherrie denkenquote:Op zondag 6 maart 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
Zo zo cello
https://www.instagram.com/tv/CavQo-xF4xp/?utm_medium=copy_link
Dat is smurfenmuziek.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet bij die melodie altijd aan andere teringherrie denken
Kom ik aan hoor, met een tas van de Jumbo.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker, kom even een tas koffie brengen dan
neequote:Op zondag 6 maart 2022 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak frommelpoes vast en gaat ermee dansen [ afbeelding ]
Het is toch vandaag ook gewoon een smurfdagquote:
* steekt zijn hoofd met een snorkel op in de Jumbo shopper.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik aan hoor, met een tas van de Jumbo.
Vol met koffie.
zoveel snot usquote:Op zondag 6 maart 2022 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje zwakjes en kwebs?
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje op je handen staan op een badhanddoek, dan loopt alles eruit?
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Slaapstinkers hier, het is een mooie prachtige dag, hup hup spring uit je bed en ga leven, uitslapen is voor luie zinneloze aapjes, kom dansen dansen
Ik denk dat je dan geen lucht meer krijgtquote:Op zondag 6 maart 2022 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uurtje op je handen staan op een badhanddoek, dan loopt alles eruit?
Aan de voet!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:19 schreef UitStraling het volgende:
* staart kwispelend naar de voordeur in afwachting van 4EverBlackEyed.
Goede constatering ja.quote:
Zo'n snothoofd met snotharen, ogen en oren vol met snot ook, keiveel snot.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan geen lucht meer krijgt
Afhankelijk van in welke tijdszone je je begeeftquote:
Scherp en alertquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een agrarisch commando?
Peeën steken godverdommequote:Op zondag 6 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frank, melk de koeien even!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou hij graag aan de riem lopen in het weekend?
Gewoon even met zout water gorgelen en zout water opsnuivenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n snothoofd met snotharen, ogen en oren vol met snot ook, keiveel snot.
Alsof je verdrinkt in de Noordzeequote:Op zondag 6 maart 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon even met zout water gorgelen en zout water opsnuiven
True, maar het helpt wel snel en is goedkoopquote:Op zondag 6 maart 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alsof je verdrinkt in de Noordzee
Jij onderschat mijn ninja-skillsquote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* likt aan 4E's blote been en tilt zijn pootje op.
Jij zou geen lief keffertje met puppyogen trappen toch?quote:Op zondag 6 maart 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij onderschat mijn ninja-skills
Kun je beter gewoon de zee inspringen ipv van gaan lopen kutten met bakjes en allesquote:Op zondag 6 maart 2022 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alsof je verdrinkt in de Noordzee
Bleghquote:Op zondag 6 maart 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon even met zout water gorgelen en zout water opsnuiven
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom, ochtendwiebel maar mee [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou geen lief keffertje met puppyogen trappen toch?
Ik hou niet van kleine keffertjes.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou geen lief keffertje met puppyogen trappen toch?
Babi pangang vanavond?quote:
+1quote:Op zondag 6 maart 2022 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van kleine keffertjes.
Ja, lekker is anders, maar neusspray is ook niet echt comfortabelquote:
O ja, ik geloof dat ik mijn melk heb laten bedervenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:34 schreef kwiwi het volgende:
-17 hier, heb bevroren vingers. Zit te wachten op m'n warme chocolademelk.
Had gisteren al loempia, maar als het moet ...quote:
Keer een meisje wijs gemaakt dat de juiste volgorde citroen-tequila-hap zout was, die zag je gewoon mummificerenquote:Op zondag 6 maart 2022 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon de zee inspringen ipv van gaan lopen kutten met bakjes en alles
Schoonloeder tegen mij over haar kleine keffer: vinde gij 't gin lief hundje ?quote:
* likt toch aan 4E's blote been.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet van kleine keffertjes.
Iemand moet het doen..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gisteren al loempia, maar als het moet ...
* amputeert beenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schoonloeder tegen mij over haar kleine keffer: vinde gij 't gin lief hundje ?
Stugge 4E: nee, ik houd niet van kleine hondjes.
Sorry, ik hou niet van liegen.quote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schoonloeder tegen mij over haar kleine keffer: vinde gij 't gin lief hundje ?
Stugge 4E: nee, ik houd niet van kleine hondjes.
Kon ze niet waarderen, maar jammer danquote:
Schoonloeder hoopt natuurlijk dat ze jouw eierstokken aan het rammelen krijgtquote:Op zondag 6 maart 2022 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik hou niet van liegen.
Zelfde met kleine kiendjes: vinde da gin lief kiendje?
NEEHEEEE, opbokken
quote:
Ja, ik geloof dat ze die hoop al opgegeven heeft.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schoonloeder hoopt natuurlijk dat ze jouw eierstokken aan het rammelen krijgt
Misschien moeten schoonloe en schoonpa het paren een keer voordoen na de koffie aan de keukentafel?quote:Op zondag 6 maart 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schoonloeder hoopt natuurlijk dat ze jouw eierstokken aan het rammelen krijgt
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten schoonloe en schoonpa het paren een keer voordoen na de koffie aan de keukentafel?
* gooit alvast de ei-hangstoel naar buitenquote:
Dat zit toch voor geen meter of wel?quote:Op zondag 6 maart 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* gooit alvast de ei-hangstoel naar buiten
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten schoonloe en schoonpa het paren een keer voordoen na de koffie aan de keukentafel?
even verlof pakkenquote:
Echt wel! Zit zaligquote:Op zondag 6 maart 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zit toch voor geen meter of wel?
Ik las even snel: witlof.quote:
ook lekker.quote:
Krijg je moeilijk verlof dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker.
een stuk realistischer ook
Hij is toch geen cavia?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |