SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die blonde wetenschappert vond ik nog wel tof, maar echt zķ weinig binding met de personages.quote:
Als niet op je voer let doe je een nieetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
ja zoiets draak. Al doe ik al die dingen nieetmaar ben eigenlijk klaar om te gaan slapen maar het is te vroeg
Ja idemquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die blonde wetenschappert vond ik nog wel tof, maar echt zķ weinig binding met de personages.
Moet ik je weer een beetje wakker gaan houden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
ja zoiets draak. Al doe ik al die dingen nieetmaar ben eigenlijk klaar om te gaan slapen maar het is te vroeg
Maar skincarequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Die Saru vind ik wel erg knap gemaakt en die blonde moest ik lang aan wennen maar inderdaad, die begint wat sympathieks te krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die blonde wetenschappert vond ik nog wel tof, maar echt zķ weinig binding met de personages.
Dan praat je nog even met ons?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Saru vind ik wel erg knap gemaakt en die blonde moest ik lang aan wennen maar inderdaad, die begint wat sympathieks te krijgen.
Maar als Burnham weg zou zijn zou het al veel schelen
Klinkt net alsof je het als een soort taakstraf zietquote:
nou ja dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je het als een soort taakstraf ziet
Jammer dat Oek geen A10's heeft. Dan hadden ze van heel die colonne mooi slotjes voor in ONZ kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
staat nu op twitter dat die Russische kolonne stil staat omdat de Oekraīners het hebben onder laten lopen met water
https://twitter.com/militarylandnet/status/1499786877448200192
Dat is wel erg klassieke oorlogsvoering, dat is vestingsteden tactiek, daar is mijn dorp destijds ook voor gebouwd om de polders er omheen vol te kunnen laten lopenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef bitterbal het volgende:
staat nu op twitter dat die Russische kolonne stil staat omdat de Oekraīners het hebben onder laten lopen met water
https://twitter.com/militarylandnet/status/1499786877448200192
Alsof wij hier niet leuk zijnquote:
ja slim toch van zequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel erg klassieke oorlogsvoering, dat is vestingsteden tactiek, daar is mijn dorp destijds ook voor gebouwd om de polders er omheen vol te kunnen laten lopen
Wat doe je allemaal raarquote:
huehuehue?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik je weer een beetje wakker gaan houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |