Ow op die manierquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dus toen hij uit IJsland vertrok.
Enigmaquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enigma
u ook een prettige dag gehad las ik
mysterieus weer![]()
puber en bijna volwassen zijn nu beide op stapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn gehoor is echt kut: gepiep in veel frequenties in beide oren, vooral links.
Links hoor ik met name hoge tonen veel harder dan normaal. Net ook ff een tijdje een oordopje daar in gehad.
Maar idd ook vol hoofd. Ik ben blij als Mini-ToT ff boven is of zo, dat de muziek af kan.
Staat nog wel wat op de planning ja, maar ik kan nu niet zwaar tillen door de operatie en mijn collega gaat begin april verhuizenquote:
ah ja das niet handig dan neequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat nog wel wat op de planning ja, maar ik kan nu niet zwaar tillen door de operatie en mijn collega gaat begin april verhuizen
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker genieten van het zonnetje dan
Dat is wel lief, papa lust t welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:17 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT zet hier een kommetje met plakjes fuet neer.
Mini-ToT ruikt er aan.....neeee, bij vint het maar niks!
Maar hij pakt wel een plakje en geeft die aan mij!
huehuehuequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel lief, papa lust t wel
Hé dat zei je gisteren ookquote:
maaruh ben je in je echte leven ook een enigma of alleen op FOK?quote:
Ik houd online en offline zoveel mogelijk gescheidenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maaruh ben je in je echte leven ook een enigma of alleen op FOK?
Zeer verstandigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik houd online en offline zoveel mogelijk gescheiden
dat is geen antwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik houd online en offline zoveel mogelijk gescheiden
i knowquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Offline zijn mensen heel anders dan online...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |