Ik had die zooi nooit moeten nemenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je uberhaupt antistoffen hebt
of de vaccinatie iets heeft gedaan of niets
ieder zijn eigen keus daarinquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had die zooi nooit moeten nemenmaar goed dat heb ik niet gezegd.
Helemaal mee eens en respect daarvoor. Maar je kunt 'm helaas niet terugdraaien. In mijn geval dan.quote:
jullie negieren mij.quote:
Heb er 3.quote:
Wie is hij?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken het hele programma niet dus kan er inhoudelijk niet op reageren.
wie??quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
Ik vier het feit dat @:gresybones en ik voor het eerst in zo'n beetje een week weer tegelijk actief zijn
Bam,alweer een sneer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef B00STER het volgende:
Ik vier het feit dat @:gresybones en ik voor het eerst in zo'n beetje een week weer tegelijk actief zijn
ik heb werkelijk geen idee wanneer ik voor het laatst griep heb gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg ooit griep tijdens een opname,binnen no time had de hele afdeling het inc. personeel.Ik had wel het hoogste koorts.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
JA QUOTE DAN OOK NIET ZO SNEL MENS
gefixt.
2 dagen in een soort van ijlend in bed gelegen.En daarna weer topfit terwijl toen de rest het kreeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wanneer ik voor het laatst griep heb gehad
Waarom niet? FF is maar een domme Fries.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou nooit naar @:greysbones die @:greysbones heet sneren. En ook niet naar jou @:freshfruit
FF is de reden dat ik hier ben. Come again?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom niet? FF is maar een domme Fries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |