De originele van Moog wel, er is een nieuwe versie, maar het echte origineel, de houten versie die zijn onbetaalbaar. De nieuwe versie overigens ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Theremin zijn er maar weinig van toch?
Ik ben er niet bang voor, maar je werkgever heeft het je tenniste verteld. Dat is mijn punt hier, ik wist van niets en dit is zo'n vrouw die zowat in je staat te praten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft het, ben gewoon met hem aan het werk geweest donderdag, boeit me echt geen reet meer.
Ja, dat is niet netjes nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor, maar je werkgever heeft het je tenniste verteld. Dat is mijn punt hier, ik wist van niets en dit is zo'n vrouw die zowat in je staat te praten.
Een Nederlandse dame heeft er eentje.Kom even niet op haar naam.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
De originele van Moog wel, er is een nieuwe versie, maar het echte origineel, de houten versie die zijn onbetaalbaar. De nieuwe versie overigens ook.
komt vast goedquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo fit om heel eerlijk te zijn. Ik kreeg vanochtend te horen dat ik donderdag een kwartier naast iemand heb gestaan van wie de partner toen al 2 dagen positief getest was. Maar die dame vond het niet nodig om dat even te melden. Nu is ze zelf ziek en lijkt het feest bij mij te beginnen. Weet je het godsamme 2 jaar te ontlopen.
Dit is het origineel-origineel:quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Nederlandse dame heeft er eentje.Kom even niet op haar naam.
Immuunsysteem en ik hebben nogal een history. Dat is het enge aan dingen als dit voor mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt vast goed
beetje extra immuniteit
snap jequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Immuunsysteem en ik hebben nogal een history. Dat is het enge aan dingen als dit voor mij.
Nooit. Ik heb altijd al een immens sterk immuunsysteem gehad. Maar voor GBS had ik veel verkoudheidjes, zelfs longontstekingen. In het ziekenhuis heb ik toen immunoglobuline gehad (pure gezonde afweerstoffen van iemand anders) en ik heb altijd gezegd dat dat alles weer gereset heeft. Sindsdien nooit meer last gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
heb je daarna nooit meer een griep gehad ofzo?
heb je al een test gedaan dan of je antistoffen hebt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nooit. Ik heb altijd al een immens sterk immuunsysteem gehad. Maar voor GBS had ik veel verkoudheidjes, zelfs longontstekingen. In het ziekenhuis heb ik toen immunoglobuline gehad (pure gezonde afweerstoffen van iemand anders) en ik heb altijd gezegd dat dat alles weer gereset heeft. Sindsdien nooit meer last gehad.
Voor Corona bedoel je? Ik ben gevaccineerd, dat kan niet meer. De boostershot heb ik niet genomen. (I know, the irony).quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je al een test gedaan dan of je antistoffen hebt?
dan kun je wel testen op antistoffenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor Corona bedoel je? Ik ben gevaccineerd, dat kan niet meer. De boostershot heb ik niet genomen. (I know, the irony).
Nee dat is niet waar. Die heb je namelijk sowieso omdat het vaccin die heeft aangemaakt in je lichaam. Je test altijd positief (voor antistoffen dan he).quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je wel testen op antistoffen
Of bedoel je nou een PCR test en begrijp ik je verkeerd? Ik bedoel die test die laat zien of je ooit Corona hebt gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan kun je wel testen op antistoffen
nee schat je kunt testen op de hoeveelheid antistoffen in je lichaamquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Die heb je namelijk sowieso omdat het vaccin die heeft aangemaakt in je lichaam. Je test altijd positief (voor antistoffen dan he).
ja die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Of bedoel je nou een PCR test en begrijp ik je verkeerd? Ik bedoel die test die laat zien of je ooit Corona hebt gehad.
Maar wat weet ik daarna dan? Ik bedoel wat zegt dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee schat je kunt testen op de hoeveelheid antistoffen in je lichaam
die testen zijn wel een duurdere
maar aangezien je een geschiedenis hebt
kan het zijn dat jij je in het ziekenhuis daarop kunt laten testen
of je uberhaupt antistoffen hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar wat weet ik daarna dan? Ik bedoel wat zegt dat?
Mocro wordt per week beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
wat een kwal is die kandidaat bij weekend miljonairs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |