FOKquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik doe niet aan clubs, groepen, meets, kookcursussen en drugs. Zo.
Ik dacht even dat ik dement werd hee. Ik denk ik kan me dit helemaal niet herinneren. Thanks SBEquote:
was wel een inkoppertjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mja, die had ik verdiend van jou. Maar ik ook van jou hoor
Achteraf gezien wel. Durf je wel op zaterdagavond als ik me klaar sta te maken om naar een club te gaan na een stevige jonko!quote:
ha haquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel. Durf je wel op zaterdagavond als ik me klaar sta te maken om naar een club te gaan na een stevige jonko!
Heer BOOSTER.quote:
Leave.quote:
gewonnenquote:
Heb je hem ook weer.quote:
Kent u deze meneer?quote:
Nou ik ben niet zo fit om heel eerlijk te zijn. Ik kreeg vanochtend te horen dat ik donderdag een kwartier naast iemand heb gestaan van wie de partner toen al 2 dagen positief getest was. Maar die dame vond het niet nodig om dat even te melden. Nu is ze zelf ziek en lijkt het feest bij mij te beginnen. Weet je het godsamme 2 jaar te ontlopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewonnen![]()
![]()
![]()
volgende keer een ietsje beter je best doen hoor
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo fit om heel eerlijk te zijn. Ik kreeg vanochtend te horen dat ik donderdag een kwartier naast iemand heb gestaan van wie de partner toen al 2 dagen positief getest was. Maar die dame vond het niet nodig om dat even te melden. Nu is ze zelf ziek en lijkt het feest bij mij te beginnen. Weet je het godsamme 2 jaar te ontlopen.
Sommige mensen kan je hier echt meer raken.quote:
Nee, maar ik ben enorm jaloers op zijn apparatuur. Alleen de Theremin al wil ik al jaren hebben. Ik ga even rustig luisteren.quote:
De Theremin zijn er maar weinig van toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben enorm jaloers op zijn apparatuur. Alleen de Theremin al wil ik al jaren hebben. Ik ga even rustig luisteren.
Mijn werkgever heeft het, ben gewoon met hem aan het werk geweest donderdag, boeit me echt geen reet meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo fit om heel eerlijk te zijn. Ik kreeg vanochtend te horen dat ik donderdag een kwartier naast iemand heb gestaan van wie de partner toen al 2 dagen positief getest was. Maar die dame vond het niet nodig om dat even te melden. Nu is ze zelf ziek en lijkt het feest bij mij te beginnen. Weet je het godsamme 2 jaar te ontlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |