SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
awwquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kom hier nog niet zo lang he, ben ook alleen maar meegesleurd vanuit NWS door ballie
Was dat die regenpak fetisjist?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
wow dat oude topic werd nog door Stuart geopend
geen harde actie hoor, gewoon een BBQquote:
Lieverd was dat, waar is hij heen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
wow dat oude topic werd nog door Stuart geopend
Weer eens wat anders tochquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen harde actie hoor, gewoon een BBQDie KSC-er was toevallig eigenaar van een seksclub
Ze heeft nadat de sc in NWS doodbloedde het even in R&P geprobeerd maar dat ging niet echt lekker dus is ze hier gelandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:48 schreef gianni61 het volgende:
Ik dacht trouwens dat ballie uit r&P stamde, maar nu snap ik de nieuws updates wel iets meer
was er wel een erg moe, die ging ff in een actiekamer pittenquote:
ik kende d'r wel oppervlakkig via R&P al. NWS kom ik zeldenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft nadat de sc in NWS doodbloedde het even in R&P geprobeerd maar dat ging niet echt lekker dus is ze hier geland
Op het lederen meubilairquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was er wel een erg moe, die ging ff in een actiekamer pitten
Er is overigens wel degelijk een keer een meet met actie geweest
Ik vind dat altijd zo raar, maar mensen gaan natuurlijk ook verder met hun leven en misschien is het wel raarder dat je je op fok afmeldt of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kon hem altijd wel waarderen
was op een dag weg
Nee, toen was ik hier nog nietquote:
Dat had verdrongen. Zie wel nog bekende Usernamen zoals Bizkit en Joysaquote:
Meant to bequote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:54 schreef Dqod het volgende:
@:4everblackeyed
Ons allereerste contact gevonden
Dqod in KLB / [KLB SC #1542] Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |