Juni loopt Coopmans zijn contract af. Dat is dan einde oefening. Laatste toernooi voor hemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Femke vraagt of Bert bondscoach wil worden is ook dodelijk. Eigenlijk kan dat helemaal niet.
Einde tijdperk Jantje Coopmans dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Juni loopt Coopmans zijn contract af. Dat is dan einde oefening. Laatste toernooi voor hem
Slechter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Einde tijdperk Jantje Coopmans dus
Houdt zich ook prima staande tegenover Bert. Wel mooi dat ze dit soort dingen eruit flapt.quote:
Talent Chris Huizenga.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu Kars Jansman?
Zou het wat uitmaken overigens maar goed
Tuitert en Wennemars lijken me ook goeie opties voor bondscoach. Ritsma ook wel.quote:
Sneulinkquote:
Die had deze week ook een positiefje ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik wellicht ten onrechte de NOS als bron:
[ twitter ]
(wellicht heeft Jansma ook kerona?)
Ritsma niet. Dooie lul.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tuitert en Wennemars lijken me ook goeie opties voor bondscoach. Ritsma ook wel.
Misschien kan jij de nieuwe bondscoach wel worden is wel een ongekende BURN richting een zittende bondscoach.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:24 schreef M90 het volgende:
Dat interview met Femke over de teamsprint is echt goudecht mooi hoe ze gewoon eerlijk die antwoorden geeft
![]()
wat een bizarre gang van zaken weer
Veel te lang voor Takagi.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:37 schreef hhh38 het volgende:
Schouten tegen Takagi straks op de 3km. Dat wordt een interessante rit
3km gaat prima ja, vooral de vraag hoe ze de 5 doorkomt, zeker op dit ijsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze werd op de Olympische Spelen nog 6e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |