Zou dat niet een plot van de Duitsers zijn. Hun slechtste coach naar de grote concurrent laten gaan zodat de zaak volledig in puin valt? Hebben ze ook nog eens iets te lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Coopmans is contactgestoord. En degene die hem aangesteld heeft ook.
Dat gezicht van Kok als Bert zegt dat ie de volgorde weet en zij als laatste gaat rijden is ook priceless.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef Steven184 het volgende:
Dat gezicht van Koopmans als Bert zegt dat Femke de beste sprinster van Nederland is op de 500 meter. Zuurder kan bijna niet.
Verklaart ook wel waarom het Duitse schaatsen al jaren op z'n gat ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef Sabata het volgende:
Tjeezes, ik heb het in de auto op radio1 zitten luisteren. Wist niet of ik nu Pakje Bakmeel Coopmans moet uitlachen of moet gaan huilen voor de schaatsers die met zo'n stuk onbenul opgescheept zitten. Hij schijnt lang coach in Duitsland te zijn geweest en het schijnt een Venlonaar te zijn. Ik ga een paar kennissen bellen of ze hem zijn paspoort kunnen afnemen oid.
Dat was ook puur genot ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gezicht van Kok als Bert zegt dat ie de volgorde weet en zij als laatste gaat rijden is ook priceless.
Bert had weer een topdag
Vooral als Kok dan compleet terecht uitlegt dat dat ontzettend onlogisch is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gezicht van Kok als Bert zegt dat ie de volgorde weet en zij als laatste gaat rijden is ook priceless.
Bert had weer een topdag
Ja, nog nooit meegemaakt dat een zittende coach zo hard onderuit wordt gehaald door een eigen sporter voor de cameraquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Vooral als Kok dan compleet terecht uitlegt dat dat ontzettend onlogisch is.
Juni loopt Coopmans zijn contract af. Dat is dan einde oefening. Laatste toernooi voor hemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Femke vraagt of Bert bondscoach wil worden is ook dodelijk. Eigenlijk kan dat helemaal niet.
Einde tijdperk Jantje Coopmans dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Juni loopt Coopmans zijn contract af. Dat is dan einde oefening. Laatste toernooi voor hem
Slechter kan het niet worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Einde tijdperk Jantje Coopmans dus
Houdt zich ook prima staande tegenover Bert. Wel mooi dat ze dit soort dingen eruit flapt.quote:
Talent Chris Huizenga.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu Kars Jansman?
Zou het wat uitmaken overigens maar goed
Tuitert en Wennemars lijken me ook goeie opties voor bondscoach. Ritsma ook wel.quote:
Sneulinkquote:
Die had deze week ook een positiefje ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gebruik wellicht ten onrechte de NOS als bron:
[ twitter ]
(wellicht heeft Jansma ook kerona?)
Ritsma niet. Dooie lul.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tuitert en Wennemars lijken me ook goeie opties voor bondscoach. Ritsma ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |