Schouten moet schroeien op de 3000 en dan zou t mooi zijn als het spannend wordt op de 5000 meter.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Max23 het volgende:
Met deze omstandigheden maakt Schouten nog wel een kansje tegen Takagi hoop ik
Ze gaat alleen op de 500m al 2 en halve seconde verliezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Max23 het volgende:
Met deze omstandigheden maakt Schouten nog wel een kansje tegen Takagi hoop ik
Nils kan 10 seconden winnen op de 5km en 30 op de 10km tov Bosker en Snellink. Dan mag ie 1 seconde verliezen op de 500m en 4,5 op de 1500m.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Nee Henry, Nils gaat veel te veel verliezen op de 500. Dat wordt never nooit spannend. Denk dat het een Nederlandse 1-2-3 wordt met Roest-Snellink-Bosker.
Alleen de vraag hoe gemotiveerd hij nog is voor de 10 voor plek 2 of 3quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nils kan 10 seconden winnen op de 5km en 30 op de 10km tov Bosker en Snellink. Dan mag ie 1 seconde verliezen op de 500m en 4,5 op de 1500m.
Ik denk dat ie wel favoriet is voor plek 2.
Dat ie maximaal een seconde op de 500 verliest op allrounders is nogal een aanname. Ik vrees dat ie een dikke 39'er klokt omdat ie totaal niet explosief is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nils kan 10 seconden winnen op de 5km en 30 op de 10km tov Bosker en Snellink. Dan mag ie 1 seconde verliezen op de 500m en 4,5 op de 1500m.
Ik denk dat ie wel favoriet is voor plek 2.
Hij reed al ooit een 38,1 in Heerenveen op het EK Allround vorig jaar. Bosker reed toen maar 1,3 seconde sneller. Snellink reed op het NK Allround zelfs 37,8. Dat verschil is dus helemaal niet zo groot.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:49 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat ie maximaal een seconde op de 500 verliest op allrounders is nogal een aanname. Ik vrees dat ie een dikke 39'er klokt omdat ie totaal niet explosief is.
Stel dat ze 2 seconden verliest. Dan is het verschil 12s op de 3km. Met deze omstandigheden kan ze daar best 8s winnen. Dan verliest ze weer 1,5s op de 1500m. Maar op de 5km kan ze best 18sec winnen. Komt ze nog wel in de buurt denk ik?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gaat alleen op de 500m al 2 en halve seconde verliezen.
Op die manier kan het misschien; ik denk echter dat het scherpste bij Schouten er wel af is...die gaat hier niet zomaar 3:55 en 6:45 rijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stel dat ze 2 seconden verliest. Dan is het verschil 12s op de 3km. Met deze omstandigheden kan ze daar best 8s winnen. Dan verliest ze weer 1,5s op de 1500m. Maar op de 5km kan ze best 18sec winnen. Komt ze nog wel in de buurt denk ik?
Kan, maar Takagi gaat hier ook niet makkelijk 4:05 en 7:03 rijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op die manier kan het misschien; ik denk echter dat het scherpste bij Schouten er wel af is...die gaat hier niet zomaar 3:55 en 6:45 rijden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit interviews nu te bekijken. Dit is echt enorm lachwekkend. Coopmans staat enorm voor lul. Wat een kutverhaal zeg en dan ook een waardeloze opstelling met Kok op het eind. Eerst zegt Jan dat hij iemand zoekt voor 350 meter en niemand in Nederland is sneller dan Femke daarop en dan zet hij haar als laatste.
Wat zuipt die man? Op staande voet ontslag
Zou dat niet een plot van de Duitsers zijn. Hun slechtste coach naar de grote concurrent laten gaan zodat de zaak volledig in puin valt? Hebben ze ook nog eens iets te lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:17 schreef Slobeend het volgende:
Coopmans is contactgestoord. En degene die hem aangesteld heeft ook.
Dat gezicht van Kok als Bert zegt dat ie de volgorde weet en zij als laatste gaat rijden is ook priceless.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:00 schreef Steven184 het volgende:
Dat gezicht van Koopmans als Bert zegt dat Femke de beste sprinster van Nederland is op de 500 meter. Zuurder kan bijna niet.
Verklaart ook wel waarom het Duitse schaatsen al jaren op z'n gat ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef Sabata het volgende:
Tjeezes, ik heb het in de auto op radio1 zitten luisteren. Wist niet of ik nu Pakje Bakmeel Coopmans moet uitlachen of moet gaan huilen voor de schaatsers die met zo'n stuk onbenul opgescheept zitten. Hij schijnt lang coach in Duitsland te zijn geweest en het schijnt een Venlonaar te zijn. Ik ga een paar kennissen bellen of ze hem zijn paspoort kunnen afnemen oid.
Dat was ook puur genot ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gezicht van Kok als Bert zegt dat ie de volgorde weet en zij als laatste gaat rijden is ook priceless.
Bert had weer een topdag
Vooral als Kok dan compleet terecht uitlegt dat dat ontzettend onlogisch is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gezicht van Kok als Bert zegt dat ie de volgorde weet en zij als laatste gaat rijden is ook priceless.
Bert had weer een topdag
Ja, nog nooit meegemaakt dat een zittende coach zo hard onderuit wordt gehaald door een eigen sporter voor de cameraquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:52 schreef Remco het volgende:
[..]
Vooral als Kok dan compleet terecht uitlegt dat dat ontzettend onlogisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |