SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja of nee?quote:
https://vocaroo.com/quote:
Of je wel overtuigend harig bent, dus geen fluisjequote:
the good old daysquote:
Fluisje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je wel overtuigend harig bent, dus geen fluisje
Ik durf het niet meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik klikte vol verwachting jouw stemgeluid te gaan horen
Hier ook een poosje geledenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer
Vroegah deden we niet anders
Hele sc's vol
hmm.. ik kon toen ik er last van had m'n ademhaling lichtjes aanpassen (minder diep inademen vooral) waardoor ik er wat minder last van had enb toch wat kon slapenquote:
Jammer dat die oude clips niet meer bestaan.quote:
US heeft ze vast allemaal opgeslagenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat die oude clips niet meer bestaan.
Kwam ik laatst achter
je bent oud, verstandig en saai gewordenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer
Vroegah deden we niet anders
Hele sc's vol
ja heb nu gelezen niet op je rug liggen. hoofd wel iets verhoogd en door je neus ademen :pquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ik kon toen ik er last van had m'n ademhaling lichtjes aanpassen (minder diep inademen vooral) waardoor ik er wat minder last van had enb toch wat kon slapen
Ik vraag me nu serieus af of hij daarbij aanwezig was. Volgens mij niet thoquote:
Fixed :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent oud, verstandig en saai geworden
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat die oude clips niet meer bestaan.
Kwam ik laatst achter
Wellicht staan er nog wat op m'n oude externe harde schijf, maar die moet ik ooit eerst nog eens zien te fixen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wilde net vragen om een linkje.
klinkt als moeitequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht staan er nog wat op m'n oude externe harde schijf, maar die moet ik ooit eerst nog eens zien te fixen.
Mocht het zo zijn, dan wil ik die heeeeeeeeeel misschien nog wel delen
De gulp gaat alvast los hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht staan er nog wat op m'n oude externe harde schijf, maar die moet ik ooit eerst nog eens zien te fixen.
Mocht het zo zijn, dan wil ik die heeeeeeeeeel misschien nog wel delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |